Andreas Mikkelsen chce zvýšit vedení ve WRC2

Tým Toksport WRT aktuálně vede celkové pořadí v kategorii a jede do Záhřebu s cílem dále zvýšit svůj náskok. v kategorii WRC2.

› Ve třetím kole FIA Mistrovství světa rallye budou o vítězství a body do kategorie WRC2 za tým Toksport WRT, který podporuje ŠKODA Motorsport, bojovat posádky Andreas
Mikkelsen/Ola Fløene (N/N) a Marco Bulacia/Marcelo Der Ohannesian (BOL/ARG) › Ve skupině Rally2 startuje celkem 32 posádek, ŠKODA je mezi nimi s 17 privátně nasazenými vozy opět nejpočetněji zastoupenou značkou
› Chorvatská rallye je součástí FIA Mistrovství světa vůbec poprvé

Mladá Boleslav, 19. dubna 2021 – Po zasněžených a ledových Rallye Monte-Carlo a Arctic Rally Finland se týmy ŠKODA poprvé přesunou na asfaltovou Chorvatskou rallye (22. – 25. dubna 2021). Posádka Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N) nasazená lídrem kategorie WRC2, týmem Toksport WRT sídlícím v Německu a podporovaným ŠKODA Motorsport, chce zvýšit své vedení v kategorii WRC2, které drží po vítězství na Rallye Monte-Carlo a druhém místě v Rovaniemi. Jejich týmoví kolegové Marco Bulacia/Marcelo Der Ohannesian (BOL/RA) se vracejí do FIA Mistrovství světa po svém čtvrtém místě na Rallye Monte-Carlo v kategorii WRC2. Mistr Evropy z roku 2019 Chris Ingram (ŠKODA FABIA Rally2 evo) se poprvé představí v kategorii WRC3.

Asfaltová Chorvatská rallye je poprvé součástí FIA Mistrovství světa. Andreas Mikkelsen jede do chorvatského hlavního města Záhřebu jako vedoucí jezdec kategorie WRC2 poté, co v letošní sezóně vyhrál Rallye Monte-Carlo a dosáhl druhého místa ve Finsku. „Už se velmi těším na rychlé asfaltové cesty v Chorvatsku, které budou našemu vozu ŠKODA FABIA Rally2 evo s výborně nastaveným podvozkem skvěle sedět,“ řekl Nor před třetím kolem letošní sezóny. Jeho 20 letý týmový kolega Marco Bulacia z Bolívie se vrací za volant vozu ŠKODA FABIA Rally2 evo týmu Toksport WRT poprvé od Rallye Monte-Carlo. „Po dlouhé době budu vůz ŠKODA FABIA Rally2 evo opět řídit na asfaltu. Cítím, že jsem skvěle připravený a myslím, že mojí výhodou bude i fakt, že žádný z mých soupeřů dosud na těchto rychlostních zkouškách nejel,“ vysvětluje Bulacia.

V kategorii WRC3, určené pro soukromé posádky jedoucí také s vozy Rally2, budou proti sobě ve vozech ŠKODA FABIA Rally2 evo bojovat finská posádka Emil Lindholm/Mikael Korhonen a dvojice Kajetan Kajetanowicz/Maciej Szczepaniak. Polská posádka skončila v loňském roce v kategorii WRC3 na třetím místě a letos chce v této kategorii zvítězit. Nováčkem kategorie WRC3 je Chris Ingram. Mistr Evropy z roku 2019 postupuje ve své kariéře a jeho spolujezdcem ve voze ŠKODA FABIA Rally2 evo bude britský kolega Ross Whittock.

Chorvatská rallye startuje ve čtvrtek (22. dubna) shakedownem poblíž Záhřebu. V pátek (23. dubna) je připraveno osm rychlostních zkoušek s celkovou délkou 99,82 km. Nejdelším dnem rallye bude sobota (24. dubna), během níž se pojede dalších osm rychlostních zkoušek se 121,92 měřenými kilometry. V neděli (25. dubna) rallye zakončí čtyři rychlostní zkoušky. Celkově na posádky čeká 20 rychlostních zkoušek s více než 300 kilometry.

Věděli jste, že…

…sobotní rychlostní zkouška Stojdraga-Gornja povede přes malebný národní park Žumberak a jako test „tisíce zatáček“ bude klást velmi značné nároky na oba členy posádky, a to zejména na přesnost navigačních pokynů?
…většina účastníků pojede v Chorvatsku vůbec poprvé, což dále zvyšuje význam kvalitně připraveného rozpisu?
…kořeny Chorvatské rallye sahají k INA Delta TLX Rally, které se poprvé jelo v roce 1974 v dřívější Jugoslávii. Mnoho let bylo součástí Mistrovství Evropy a stále se jedná o mezinárodně nejznámější chorvatskou rallye?

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!