Pecha s Uhlem na Bohemce zastavila porucha hydrauliky
A na atmosféře to bylo hned znát.
Posádka EuroOil teamu Pech-Uhel sváděla vyrovnaný souboj o první místo s tovární posádkou Škodovky Kopecký-Hloušek. Po prvních pěti rychlostkách na tom byli lépe plzeňané a s mírným náskokem na čele přijeli do servisu ke kontrole jejich WRC.
„A právě v servisu se objevil únik hydraulického oleje pod jedním z vysokotlakých ventilů. Hydraulika na Focusu ovládá řazení, ale především slouží pro aktivní diferenciál. Bez toho nejde jet ani trošku rychle. Vypadalo to, že prasknul pouze těsnící kroužek. Mechanici stačili díl vyměnit, systém odvzdušnit a vyzkoušet auto zvednuté na kozičkách, že vše funguje. Bohužel, při odjezdu ze servisu v tankovací zóně vytekl olej znovu a již bylo jisté, že dál pokračovat nemůžeme,“ vysvětluje důvod odstoupení Pech.
"Ventily hydrauliky jsme se po Hustopečích rozhodli preventivně vyměnit a v podstatě nový díl z anglického M-Sportu, který měl vydržet do konce sezóny, neujel ani 50km. Odstoupení z takto rozjetého závodu mě neskutečně mrzí a o to víc, že jsme úspěšně překonali velice zrádné dopolední rychlostky, které po nočním dešti hodně klouzaly a ve vyhroceném tempu na nich bylo k jezdecké chybičce blízko,“ říká smutně Pech.
Příštím závodem EuroOil teamu bude slavná srpnová Barum Rallye, započítávaná do Mistrovství Evropy.
Naše firma se Vám touto cestou omlouvá za nastalou situaci, ale ujišťujeme Vás, že k ní dochází maximálně jednou za deset let.
Prijde mi ze neco o novem dilu z MSportu co hned nevydrzel uz tu jednou bylo (na Barumce s Fiestou R5 jak upadlo kolo). Nahoda (jednou za 5? let neni casto), spatne dily? Spatna montaz nebo transport?
Pepan: My to tipovali na vadnó elektrónku
Jsem zvědavej jestli Václav dosane jako "odškodný" Tatru. :-D
Kdyby měl Ášín takovouhle sezonu loni, nemuseli jsme tu od příštího roku mít nějaké divize... Letos se mu fakt nedaří
Dost možná by ty letošní závady byly už vloni.
Na Barumce bude Ášín startovat normálně “vpředu”?