Jakub "kuře" Kura - eWRC.cz
4. 9. 2021 10:10 − 4667× − 4

Akademické Kuře naposledy, pomůžete aktuálnímu výzkumu?

Po Barumce už jsme si zvykli, že se tu objevuje dotazník pro návštěvníky rally. Teď jsem tu s prosbou naposled, abych se svezl na aktuálních tématech.

Je tomu již pár roků, co jsem ještě pro potřeby diplomky rozjel dotazníkové šetření o preferencích a zvycích návštěvníků Barumky a od té doby mi to nějak zůstalo a dotazník tu potkáváte dál, protože člověk podlehl pozlátku dalších písmenek u jména a co by pro ně neudělal? Třeba se svezl na aktuálním tématu čínské chřipky, která nás v běžných životech většinou akorát obtěžuje vládními opatřeními, ale z hlediska akademického nabízí skvělou možnost, jak se svézt s trendem a pokusit se dostat své téma a výzkum do speciálních tématických vydání jednotlivých odborných časopisů či na konference, které se tomuto tématu vyhnout nemohou :) Takže tolik k motivaci a proč vás tady ještě jednou prudím s dotazníkem, byť už jsem slíbil, že stačilo…

No a abych vás trošku nalákal, proč dotazník vyplnit, tak přidám pár zajímavostí z dosavadních výstupů. Jak totiž ukázaly dosavadní výzkumy, tak v případě Barumky platí, že kdyby se nejelo, tak více jak polovina lidí, co se na konci srpna pohybuje na Zlínsku, by byla někde jinde, protože rally je pro ně jediným důvodem, proč přijet a naopak lze říct, že ti, co se Barumky účastnili, vykazovali vyšší tendenci k tomu se na Zlínsko podívat někdy mimo rally (více jak polovina respondentů účastnících se BCRZ) a pokochat se jinými atraktivitami jako jsou příroda nebo ZOO v Lešné. Z hlediska cestovního ruchu se pak dá říct, že Barumka hraje význam i pro poskytovatele ubytovacích kapacit, jelikož třetina respondentů zaplní hotely a další ubytovací zařízení v regionu a samozřejmě nesmí chybět zmínka o stravování, anžto rallyklobása patří mezi velmi oblíbený pokrm.

Díky tomu, že už mám malilinkou časovou řadu, tak lze sledovat rozdíly v závislosti na počasí a proto si tady můžeme dále říct, že fanoušci rally nejsou rozhodně z cukru, jelikož v pršavém ročníku 2018 nedošlo k významným změnám v chování, jelikož nikdo moc nezkracoval svůj pobyt na rally, paradoxně ví chodili k vložkám pěšky (ale to je jen otázka domácích, kterým se asi nechtělo špinit auto :)) a rallyklobása ustoupila restauracím. Celkově to dopadlo tak, že návštěvníci utratili víc než minulé roky, což je ostatně trend, který můžeme sledovat dlouhodobě (jsa geograf a ne ekonom, pomíjím pro tuto chvíli vliv inflace a růstu ekonomiky…). No a perlička na závěr, jak ukázal druhý výzkum spojený se značkami a rally, fanoušci motorsportu rádi volí značky, které na rally slyší a například kupují saláty od Varmuži, takže ono dřívější jím vlašák, aby měl Valda za co jet se opravdu potvrdilo :)

Jako obvykle pak dodávám, že v případě jakýchkoliv dotazů se na mě neváhejte obrátit, co bude potřeba mohu osvětlit nebo popsat, popř. kdyby někdo chtěl poslat dosud vyšlé články na toto téma.

Takže ještě raz, díky moc

Vaše Kuře :)

-----------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------

Česká verze dotazníku pro ty, kterým by nefungovala výše vložená embed varianta.

Na odlehčení na závěr, proč to Kuře dělá :)

Komentářů celkem: 4
4. 9. 2021 11:421
1 0
Kubo, vyplněno a odesláno ........
4. 9. 2021 12:252
1 0
Odesláno. Jeb by mělo být v otázce kolikátá je to motoakce v roce rok 2021 ne 2019
4. 9. 2021 21:553
1 0
Bohužel mi tam chybělo jedno pole. A tak to kulantně okomentuji tady. Bakaná Korona. smajlík
6. 9. 2021 22:074
0 1
Jsi přesvědčenej o tom,že je to čínská chřipka...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!