M-Sport přiveze hned na Monte smečku Pum

Britský tým nespí a poctivě se připravuje na novou sezónu, kdy místo vozů WRC naskočí do hry speciály Rally1.

Ač letošní sezóna mistrovství světa ještě není u konce a čeká nás závěrečný podnik v Monze, pozornost se pomalu začíná směřovat i k roku 2022, protože Rallye Monte Carlo tu bude dřív, než se nadějeme a s ní i premiéra nových hybridních speciálů Rally1. Všechny tři současné tovární týmy se FIA upsaly ke 3 letem angažmá v šampionátu a čeká nás tedy pokračování soubojů současných značek. Zatímco Toyota i Hyundai zůstávají u stejných modelů, M-Sport uloží k ledu Fiestu a po letech na rychlostní zkoušky opět vyšle model Puma. A na úvodním podniku hned ve čtyřech exemplářích a jak informuje server Dirt Fish toto množství Pum ve výrobě by mohlo naznačovat na to, že se v jedné z nich ukáže i Sébastien Loeb, jelikož legendární Francouz se o možném angažmá s šéfem M-Sportu Malcolmem Wilsonem již dříve bavil a před dvěma týdny navíc Pumu dva dny ve Španělsku testoval.


Foto: M-Sport

Jak se dalo očekávat, M-Sport je v otázce jezdecké sestavy na rok 2022 a možných startů Seba Loeba věrný svým tradicím a zůstává v tomto ohledu téměř tak málomluvný jako Gordon Freeman z ikonické herní série Half Life. "Jak jsme již mnohokrát řekli, kormě Craiga Breena nemáme k naší jezdecké sestavě na rok 2022 co říct," sdělil serveru Rich Millener. Šéf M-Sport Ford WRT současně nevyloučil, ale ani nepotvrdil informace Dirt Fish ohledně čtyř připravovaných Pum. Ale jak server s odkazem na své zdroje informuje, kromě čtyř Fordů v Monaku by M-Sport rád stejný počet vozů nasadil i v následujícím Švédsku, kde by dle dřívějších vyjádření Malcolma Wilsona tým rád rozjel klientský program.

Jelikož kromě Craiga Breena nemá u M-Sportu nikdo nic jisté, definitivu sestavy budeme mít možná až se zveřejněním seznamu přihlášených posádek na Rallye Monte Carlo, avšak velmi vysokou pravděpodobnost by mělo mít zejména setrvání Adriena Fourmauxe, jenž letos předvedl několik slibných výkonů a současně má za sebou silnou finanční podporu nejen od výrobce energetických nápojů Red Bull. Právě rakouský nápojový gigant by mohl být, krom národnosti, pojítkem mezi Fourmauexem, Loebem a M-Sportem, kdy by ten zkušenější současně fungoval jako mentor mladšího z Francouzů. No a kromě nich lze, pokud otec Greensmith nezavře peněženku, očekávat v sestavě M-Sportu i Guse, jehož výkony zejména v druhé polovině roku nabraly vzestupný trend.

Komentářů celkem: 11
7. 11. 2021 21:01
0 0
Mohl by to být moc pěkný souboj Ogi proti Loebovi.. Předpokládám, že Ogi si Monte nenechá uniknout ve svém programu.. Sice Loeb teď není pravidelně rozježděný ve wrc, ale pořád je to Loeb a faktor Monte..
8. 11. 2021 10:37
1 1
Rád bych tam viděl i Mikkelsena.
8. 11. 2021 10:37
0 0
Konspirace zahraničních diskuzí lidí bliších i vzdálenějších WRC o možném úprku Otta Tänaka od Hyundaie po neshodách s Andreou Adamem ("rodinné důvody") a možnosti startu Huttunena ve Švédsku...

U všeho zdroj JPP (Jedna paní povídala) smajlík
8. 11. 2021 10:46
0 1
Původně napsal michal9
Rád bych tam viděl i Mikkelsena.
Souhlasím, pevně v to též doufám! smajlík
8. 11. 2021 11:29
2 0
Mikkelsen letos ukázal, jaká je jeho výkonnost. A na rovinu: Velmi dobrá na ERC a nikoliv dostatečná na WRC (myšleno opravdickou tovární sedačku, kterou by si neplatil).
8. 11. 2021 11:39 Upraveno 11:40
1 0
Nejak jsem veril, ze rodinny duvody nejsou duvody italsky famiglie smajlík Tak uvidime.
Mikkelsen na Barumce silne zaostal za mym ocekavanim a minimalne v prvni pulce sezony i vysledkove.
8. 11. 2021 16:23
0 0
Původně napsal liposh
Mikkelsen letos ukázal, jaká je jeho výkonnost. A na rovinu: Velmi dobrá na ERC a nikoliv dostatečná na WRC (myšleno opravdickou tovární sedačku, kterou by si neplatil).
Letos s R5 porazel: Breena (3x), Fourmauxe (3x), Solberga (3x), Sorda (2x)
Tedy tihle 4 nemaji dostatecnou vykonnost na WRC sedacku...a pritom ji vsichni maji.
8. 11. 2021 18:08
0 0
Dotaz: současné a tehdejší vozy kategorie WRC už nebudou moci od roku 2022 startovat v MS?
8. 11. 2021 18:12
0 0
Tuším, že by měly mít možnost startovat s nějakou změnou restriktoru. Psali o tom tuším na DirtFishi.
8. 11. 2021 19:15
0 0
Někde jsem myslím viděl, že snad o dva mm menší restrikor (díra). A krom toho by měl být umožněn start jen pilotům, kteří nebyly poslední dobou továrními jezdci.
9. 11. 2021 10:57
0 0
Smečka pum. Kuře, to se Ti povedlo.smajlík Už se na Monte těším.smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!