Vlastimil Resl - eWRC.cz
30. 11. 2021 20:30 − 4648× − 0

Lucie Engová: „Krumlov byl moji padesátou soutěží!“

Hodně spokojena s uplynulou sezonou je Lucie Engová.

„Nejvíce se nám vydařily domácí Bohemia a Český Krumlov. Na obou jsme vyhráli třídu D3 a v absolutní klasifikaci MČRHA vybojovali bronz a stříbro. Navíc Krumlov byl moji jubilejní padesátou soutěží. Pokud tedy budu počítat dle ewrc-results i Show s výsledky, Show bez výsledků a starty v roli předjezdce. To je hezké, ne?,“ začíná naše povídání liberecká spolujezdkyně.

Osm startů letos absolvovala Lucie Engová. Pětkrát navigovala svého bratra Tomáše v rodinném voze Ford Escort RS 2000 MKII, třikrát Martina Rohlenu ve Škodě 130 LR. „Vrcholem byla domácí Bohemka. Tu jsem jela pětkrát s tátou a v roce 2017 se nám jí podařilo vyhrát v rámci historiků absolutně. Loni jsme zde s bráchou skončili druzí, letos třetí. Erzety byly moc hezké, včetně těch nových. Jen mě trošku mrzelo, že se tentokrát nejely vložky na Liberecku poblíž našeho bydliště. Tam bychom určitě měli ještě větší fanouškovskou podporu,“ vrací se Lucie k červencové Bohemii.

Druhým vrcholem sezony byla Rallye Český Krumlov, odložená na netradiční listopadový termín. „Já jela Krumlov v letech 2015 a 2016 ještě s tátou a „elerou“. Tomáš tam poprvé a naposledy startoval v roce 2003 s Petrem Grossem a Fordem Focus WRC. Vše pro nás tedy bylo téměř nové. Navíc hned v sobotní první erzetě jsme se poroučeli ven. Nebýt pařezu, který nás vrátil zpět, šli bychom hluboko do lesa. Takhle sice „Fordík“ utrpěl poškození, ale ta nám neznemožnila pokračovat. Za pomoci kurtů, zapůjčených od velkého bojovníka Míry Janoty, se nám podařilo udržet auto v chodu. V noční rožmberské erzetě se nám ještě na vytahaném bordelu „povedlo“ rozrazit jeden z balíků retardéru. Až ve večerním servisu mechanici vrátili „Fordíka“ do stoprocentní jízdní kondice. Jen moje dveře byly prohnuté tak, že jsem je musela v neděli otvírat silou, ramenem (úsměv). Všechny čtyři nedělní erzety se nám následně podařilo vyhrát a v cíli jsme se radovali z krásného druhého místa.“

Lucie mezitím nechyběla ani na Star Rally Barum Rally Zlín Historic, kde navigovala Martina Rohlenu. „Martin je kamarád, a když mě oslovil, neváhala jsem ani minutu. Je to showman a v diváckých místech se snažil potěšit diváky atraktivními průjezdy. Navíc jízda v „eleře“ byla připomínkou časů, když jsme v tomto autě jezdili s tatínkem a později bráchou. Kdyby se v budoucnu opět naskytla možnost svezení s Martinem, moc ráda pojedu. Neodmítla bych ani svezení s dalšími dobrými piloty v hezké technice. Třeba jet s Vláďou Bergerem by bylo nejvíc (smích). Každopádně určitě pojedu nadále také s bráchou a pokusíme se navázat na letošní výsledky, ideálně je ještě vylepšit. Výhodou je, že teď mám práci, která mi umožňuje přizpůsobit program závodům,“ těší Lucii a přibližuje svůj byznys. „Mám firmu, která se věnuje tvorbou návrhů a nažehlováním reklam na závodní kombinézy, děláme potisky textilu i polepy aut. Takže víceméně jde o práci, související se závody. To mě baví a naplňuje.“

Naše povídání končí Lucie poděkováním. „Závěrem bych chtěla poděkovat všem partnerům, kteří nám v průběhu sezony věřili a podporovali v tom, co nás baví a to RONAL CR s.r.o., ENGINE PRAGUE, s.r.o., LIQUI MOLY CZ s.r.o., ACI – Auto Components International, s.r.o., APe Pražírna a balírna s.r.o., Kovovýroba Peřina s.r.o. a RENOVAK Kostelec nad Orlicí s.r.o.. Velké díky také posílám fanouškům, kteří nás sledují a fandí přímo na trati nebo na dálku a také rodinám, které na nás čekají doma (úsměv).“

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!