Redakce - eWRC.cz
14. 7. 2006 00:00 − 5102× − 195

Rally Bohemia 2006 – ONLINE

Aktualizace: 15:40 – Pojďte s námi sledovat napínavé souboje na tratích pátého dílu Mezinárodního mistrovství České republiky v rally.

V letošním, 33. ročníku Rally Bohemia se opět sešla silná konkurence a přestože někteří favorité nenastoupí, bude se na co dívat. Pro ty z Vás, kteří se tento víkend na trať Rally Bohemia nedostanou, budeme opět po celý víkend připravovat online zpravodajství. Podaří se někomu porazit Václava Pecha, kterému ubyla konkurence kvůli zranění Achima Mortla a nečekanému prodeji auta Josefa Semeráda? Pomůže nová zbraň v podobě Peugeotu 307 WRC Štěpánu Vojtěchovi k poražení Jana Kopeckého na Fabii WRC? Předvede Martin Prokop své zkušenosti posbírané na tratích mistrovství světa? Odolá naše špička náporu zahraničních jezdců?

Shakedown a havárie Ludvíka Otta: zde
Test Jana Kopeckého a Štěpána Vojtěcha: zde
Průvodce po RZ: 1, 2

Oficiální stránky Rally Bohemia: zde
Výsledky:zde
Harmonogram: zde
Seznam převzatých posádek: zde
Diskuze k soutěži: eWRC

Pro rychlou orientaci můžete kliknout přímo na odkazy s jednotlivými RZ

Časový harmonogram
pátek
RZ1 SUPER RZ/SS Sosnová 2,40 16:30
sobota
RZ2 Městská (Čejetice – Podlázky) 3,78 8:40
RZ3 Sychrov I. (Sychrov – Malá Skála) 28,42 9:26
RZ4 Bzí I. (Pěnčín – Skuhrov) 13,73 10:19
RZ5 Navarov I. (Železný Brod – Vysoké) 28,39 12:23
RZ6 Šumburk I. (Haratice – Velké Hamry) 16,50 13:11
RZ7 Sychrov II. (Sychrov – Malá Skála) 28,42 15:18
RZ8Bzí II. (Pěnčín – Skuhrov) 13,73 16:11
RZ9 Navarov II. (Železný Brod – Vysoké) 28,39 18:15
RZ10 Šumburk II. (Haratice – Velké Hamry) 16,50 19:03
neděle
RZ11 Proseč I. (Vratislavice n.N. – Proseč n.N.) 8,29 9:11
RZ12 Smržovka I. (Nová Ves n.N. – Plavy) 25,52 9:41
RZ13 Proseč II. (Vratislavice n.N. – Proseč n.N.) 8,29 11:51
RZ14 Smržovka II. (Nová Ves n.N. – Plavy) 25,52 12:21



RZ1 – SUPER RZ/SS Sosnová – 2,40km (A8 4,8km) – 16:30

info: Posádka č. 82 Urban – Víchová nedokončili pro tech. závadu RZ 1. Bude jim přidělen čas dle ZÚ.
info: Posádka č. 23 (Patrik Flodin – Andersson Maria) odstupuje po startu super RZ pro technickou závadu. Bude jim přidělen čas dle ZÚ.
info: Po RZ 1 odstupuje ze zdravotních důvodů posádka č. 507 Kurka-Muller
info: Tomáš Klokočník odstupuje po RZ 1 kvůli zdravotním problémům

První rychlostní zkoušku Rally Bohemia již tradičně tvořila 2,4km dlouhá divácká superspeciálka na autodromu v Sosnové. Tato zkouška je především show pro diváky a nelze z ní usuzovat pozdější průběh závodu. Platí také, že na takovýchto zkouškách nelze nic získat, ale jde hodně ztratit. Pojďme se tedy podívat na výsledky jednotlivých tříd.

V nejpočetnější skupině, tvořené produkčními vozy, vyhrál superspeciálku Václav Pech s vozem Mitsubishi před druhým Pavlem Červenkou na stejném voze starší specifikace. Jeho náskok činil 0,8s. Na pomyslných stupních vítězu je doplnil Vojtěch štajf s vozem Subaru se ztrátou 1,4s na prvního. Čtvrtý, se ztrátou 1,7s dojel Karel Trojan, který sliboval jízdu naplno od samotného začátku.

Ve skupině A6 dopadly nejlépe vozy Citroen, když skončily na prvním, třetím a čtvrtém místě. Nejlepšího času dosáhl Martin Prokop s vozem Citroen C2 S1600, když v absolutním pořadí ztratil na prvního jezdce v produkčních vozech, Václava Pecha, pouze 0,9s. Druhý skončil Josef Peták s vozem Renault Clio S1600 se ztrátou 0,3s na Prokopa. Třetí se ztrátou 0,8s dojel Aaron Burkart s Citroenem C2 S1600. čtvrtý skončil Antonín Tlusťák s Citroenem Saxo Kit Car.

Pořadí abs. po RZ1
1 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX 1:47,8
2 . Červenka Mitsubishi Lancer EVO VIII +0,80,33 s/km
3 . Prokop Citroën C2 S1600 +0,90,38 s/km
4 . Peták Renault Clio S1600 +1,20,50 s/km
5 . Štajf Subaru Impreza Sti +1,40,58 s/km
6 . Burkart Citroën C2 S1600 +1,70,71 s/km
7 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +1,70,71 s/km
8 . Tlusťák Citroën Saxo Kit Car +1,90,79 s/km
9 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +2,61,08 s/km
10 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +2,91,21 s/km
11 . Jandík Mitsubishi Lancer EVO VII +3,41,42 s/km
12 . Szabó Mitsubishi Lancer EVO VIII +3,71,54 s/km
13 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +3,81,58 s/km
14 . Kajetanowicz Subaru Impreza Sti +4,21,75 s/km
15 . Tuček Mitsubishi Lancer EVO VI +4,51,88 s/km

V nejsledovanější skupině nejvýkonějších vozů kategorie A8 projel prvním testem nejrychleji Jan Kopecký s Fabii WRC. Druhý za ním dojel Štepán Vojtěch s vozem Peugeot 307 WRC a ztratil na něj 5,1s. Je však možné, že po loňském uraženém kole si Štěpán dává pozor. Třetí čas zajel Thomas Schie S Fordes Focus WRC a ztratil na prvního rovných 10s.

Pořadí super race po RZ1
1 . Kopecký Škoda Fabia WRC 3:17,8
2 . Vojtěch Peugeot 307 WRC +5,11,06 s/km
3 . Schie Ford Focus WRC +102,08 s/km
4 . Paasonen Škoda Octavia WRC +11,72,44 s/km
5 . Trněný Škoda Octavia WRC +15,33,19 s/km
6 . Donát Škoda Octavia +23,74,94 s/km
7 . Nešpor Ford Escort Maxi +24,45,08 s/km
8 . Kurka Mitsubishi Lancer EVO VII +25,95,40 s/km
9 . Kalina Mitsubishi Lancer EVO VI +26,95,60 s/km


RZ2 – Mestská (Cejetice – Podlázky) – 3,78km – 8:40

info: Dominykas Butvilas šel přes střechu, ale pokračuje dál.
info: František Markvart odstupuje před RZ 2 kvůli prasklému bloku motoru.
info: Glenn Larsen byl mimo trať.
info: Sveinung Bieltvedt havaroval.
info: Dušan Lešanský havaroval.
info: Milan Zeman zastavil kvůli technické závadě.
info: Pavel Urban končí po problémech s motorem.
info: Václav Donát skončil mimo trať.
info: Zdeněk Tichý havaroval.

Druhá rychlostní zkouška vedoucí okrajovou částí Mladé Boleslavi se podařila jezdcům skupiny A6, když ji nejrychlejší Martin Prokop s Citroenem C2 S1600 vyhrál s náskokem 1,7s a posunul se do průběžného vedení před druhého Václava Pecha. Josef Peták s Renaultem Clio S1600 dojel se ztrátou 2s na Prokopa pátý a v průběžném pořadí se posunul ze čtvrtého na třetí místo. Třetí nejrychlejší ve skupině A6 byl Antonín Tlusťák s Citroenem Saxo Kit Car, když dojel šestý a v průběžném pořadí se posunul z osmého na šesté místo. Naopak Aaron Burkart s druhým Citroenem C2 S1600 se díky ztrátě 5,1s, stačící na desáté místo v RZ, propadl z šestého na osmé místo.

Ve skupině produkčních vozů druhý a celkově v RZ třetí Miroslav Jandík dojel se ztrátou 1,9s na Pecha a vyhoupl se tak z jedenáctého místa celkově na pátou příčku. Stejný čas jako Jandík zajel i Patrik Flodin se Subaru, ale kvuli penalizaci ze včerejška zůstává v hloubi průběžného pořadí.

Pořadí abs. po RZ2
1 . Prokop Citroën C2 S1600 4:19,9
2 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX +0,80,13 s/km
3 . Peták Renault Clio S1600 +2,30,37 s/km
4 . Červenka Mitsubishi Lancer EVO VIII +4,30,70 s/km
5 . Jandík Mitsubishi Lancer EVO VII +4,40,71 s/km
6 . Tlusťák Citroën Saxo Kit Car +50,81 s/km
7 . Štajf Subaru Impreza Sti +5,50,89 s/km
8 . Burkart Citroën C2 S1600 +5,90,95 s/km
9 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +7,11,15 s/km
10 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +7,51,21 s/km
11 . Szabó Mitsubishi Lancer EVO VIII +8,11,31 s/km
12 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +8,51,38 s/km
13 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +8,61,39 s/km
14 . Gavlák Mitsubishi Lancer EVO IX +9,71,57 s/km
15 . Kajetanowicz Subaru Impreza Sti +9,91,60 s/km

V kategorii nejsilnějších vozů skupiny A8 ovládli tuto rychlostní zkoušku podle očekávání Jan Kopecký a Štěpán Vojtěch, když je v cíli dělilo pouhých 0,4s ve prospěch Kopeckého. Třetí dojel Thomas Schie se ztrátou 6,9s a čtvrtý Jani Passonen se ztrátou 11,9s. Celkové pořadí tak zůstalo nezměněno.

Pořadí super race. po RZ2
1 . Kopecký Škoda Fabia WRC 5:37,4
2 . Vojtěch Peugeot 307 WRC +5,50,64 s/km
3 . Schie Ford Focus WRC +16,91,97 s/km
4 . Paasonen Škoda Octavia WRC +23,62,75 s/km
5 . Trněný Škoda Octavia WRC +29,33,41 s/km
6 . Nešpor Ford Escort Maxi +52,56,12 s/km
7 . Kalina Mitsubishi Lancer EVO VI +58,86,85 s/km

RZ3 – Sychrov I. (Sychrov – Malá Skála) – 28,42km – 9:26

info : Miroslav Jandík prorazil chladič.
info : Antonín Tlusťák odstupuje kvůli technickým problémům.
info : Thomas Kvam jel na blinkry.
info : Jaromír Tomaštík odstupuje kvůli poruše elektroniky.
info : Egon Smékal havaroval.
info : Jaromír Tarabus lehce poškodil pravou část svého vozu.
info : Ivan Pistulka měl defekt
info : Luboš Picek končí kvůli poruše spojky.
info : Lubomír Vokál urazil kolo.
info : Marek Vítovec měl defekt.
info : Vlastimil Hodaň odstupuje kvůli technickým problémům.
info : Ladislav Kopelent skončil mimo trať.
info : Dominykas Butvilas odstupuje po RZ 2 kvůli chybějícímu přednímu sklu.
info : Bobby Mitchell ztratil jízdní výkaz.
info : Norberto Droandi měl defekt.
info : Karel Trněný končí kvůli poruše motoru.
info : Jani Paasonen měl dvojitý defekt.
info : Jiří Petrášek odstupuje kvůli technické závadě.

info od Shackiho :Stojíme na skoku před Hodkovicema. Moc tady neskáčkou. Asi maji po tom dlouhém náletu strach. Jandík k nám už nedojel. Tlusťák kolem nás projel pomalu a potom skončil. Otto už taky skončil, ale nevime proč.

Hrdiny nejdelší, třetí rychlostní zkoušky se stali Martin Prokop a Vladimír Barvík. Martin Prokop tento test vyhrál před druhým Barvíkem o 3s. Třetí skončil Patrik Flodin s velkým odstupem 12,4s. Václav Pech byl o dalších 5s pomalejší. Pátý skončil Daniel Landa se ztrátou 22,3s. Tento výsledek zamíchal špičkou celkového pořadí. Soutěž nadále vede Martin Prokop s náskokem 11,5s před druhým Vladimírem Barvíkem, který se na tuto pozici vyhoupl ze dvanácté příčky a odsunul Václava Pecha na třetí místo. Za něj se zařadil Landa, který poskočil o pět pozic. Výrazně si pomohl také Václav Arazim, který se díky šestému místu v RZ posunul z desátého místa na páté. Velké problémy měl zřejmě Kajetan Kajetanowicz se Subaru, který v RZ ztratil skoro čtyři minuty.

Pořadí abs. po RZ3
1 . Prokop Citroën C2 S1600 21:14,9
2 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +11,50,33 s/km
3 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX +18,20,53 s/km
4 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +29,40,85 s/km
5 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +30,70,89 s/km
6 . Peták Renault Clio S1600 +310,90 s/km
7 . Štajf Subaru Impreza Sti +38,41,11 s/km
8 . Gavlák Mitsubishi Lancer EVO IX +45,31,31 s/km
9 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +46,11,33 s/km
10 . Votava Mitsubishi Lancer EVO VIII +531,53 s/km
11 . Burkart Citroën C2 S1600 +54,51,58 s/km
12 . Vlček Mitsubishi Lancer EVO VI +561,62 s/km
13 . Červenka Mitsubishi Lancer EVO VIII +58,61,69 s/km
14 . Szabó Mitsubishi Lancer EVO VIII +59,41,72 s/km
15 . Kouřil Fiat Punto S1600 +1:01,91,79 s/km

Ve třetí rychlostní zkoušce vypadl z nepočetného pole vozů skupiny A8 Karel Trněný s Octavii WRC. Jani Passonen taktéž s Octavii WRC má dvijitý defekt a dojel se ztrátou skoro 21 minut. Rychlostní zkoušku vyhrál Jak Kopecký náskokem 5,4s před Štěpánem Vojtěchem. Třetí dojel Thomas Schie se ztrátou 24,2s.

Pořadí super race po RZ3
1 . Kopecký Škoda Fabia WRC 21:20,8
2 . Vojtěch Peugeot 307 WRC +10,90,29 s/km
3 . Schie Ford Focus WRC +41,11,11 s/km
4 . Kalina Mitsubishi Lancer EVO VI +4:07,66,69 s/km
5 . Nešpor Ford Escort Maxi +4:31,87,35 s/km
6 . Paasonen Škoda Octavia WRC +21:14,934,46 s/km

RZ4 – Bzí I. (Pěnčín – Skuhrov) – 13,73km – 10:19

info : Calle Ward havaroval.
info : Zkouška byla zastavena po havárii Calle Warda. Zbývající posádky pojedou bez přileb a bude jim přidělen náhradní čas.
info : THOMAS SCHIE HAVAROVAL. info : Pavel Dohnal odstupuje kvůli poruše převodovky
info : Petr Hozák odstupuje po RZ 4 kvůli poruše motoru.
info : Tomáš Drásta má problémy s kouřícím vozem.

I na čtvrté zkoušce pokračuje Martin Prokop ve své excelentní jízdě. Druhé místo v RZ tentokrát zajel Josef Peták a v celkovém pořadí se posunul na čtvrté místo. Na třetím místě dojel Václav Pech se ztrátou 3s a za ním o dalších 4,1s pomalejší Vladimír Barvík. Přesto to Barvíkovi stačilo na udržení průběžného druhého místa před Václavem Pechem, který na něj ztrácí ještě 5,6s.

Pořadí abs. po RZ4
1 . Prokop Citroën C2 S1600 29:54,4
2 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +15,60,32 s/km
3 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX +21,20,44 s/km
4 . Peták Renault Clio S1600 +31,90,66 s/km
5 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +40,30,83 s/km
6 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +41,80,86 s/km
7 . Štajf Subaru Impreza Sti +46,10,95 s/km
8 . Gavlák Mitsubishi Lancer EVO IX +55,61,15 s/km
9 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +1:00,31,25 s/km
10 . Vlček Mitsubishi Lancer EVO VI +1:10,91,47 s/km
11 . Burkart Citroën C2 S1600 +1:11,51,48 s/km
12 . Votava Mitsubishi Lancer EVO VIII +1:13,31,52 s/km
13 . Kouřil Fiat Punto S1600 +1:18,51,62 s/km
14 . Červenka Mitsubishi Lancer EVO VIII +1:21,41,68 s/km
15 . Szabó Mitsubishi Lancer EVO VIII +1:21,91,69 s/km

Malá skupina vozů A8 se opět zúžila po havárii Thomase Schie s Fordem Focusem WRC. V sutěži super race tak už pokračuije pouze pět vozů. Nejrychlejší byl opět Jan Kopecký a druhý Štěpán Vojtěch se ztrátou 6,3s. Jani Passonen pravděpodobně pokračuje dál s jedním defektem a ztratil minutu a osmnáct sekund. Přesto mu to stačilo na třetí místo před Kalinou a Nešporem.

Pořadí super race po RZ4
1 . Kopecký Škoda Fabia WRC 29:16,2
2 . Vojtěch Peugeot 307 WRC +17,20,34 s/km
3 . Kalina Mitsubishi Lancer EVO VI +5:49,86,90 s/km
4 . Nešpor Ford Escort Maxi +6:19,27,47 s/km
5 . Paasonen Škoda Octavia WRC +22:33,326,68 s/km

RZ5 – Navarov I. (Železný Brod – Vysoké) – 28,39km – 12:23

info : Radek Mifka havaroval
info : Lukáš Veselý odstupuje kvůli poruše spojky.
info : Petr Grafek havaroval

Na páté rychlostní zkoušce se dnes poprvé zajel Václav Pech nejrychlejší čas a porazil Martina Prokopa o 5,5s. V celkovém pořadí na něj však stále ztrácí 15,7s. Odsunul však z druhé pozice Vladimíra Barvíka, který v RZ dojel čtvrtý a ztratil 17s. Třetí dojel se ztrátou 16,7s Vojtěch Štajf a průběžně se posunul ze sedmého místa na páté. Problémy měl Daniel Landa, dojel 28., ztratil 2:10,8 a přišel tak o svou pátou příčku.

Pořadí abs. po RZ5
1 . Prokop Citroën C2 S1600 46:56,5
2 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX +15,70,20 s/km
3 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +27,10,35 s/km
4 . Peták Renault Clio S1600 +44,20,58 s/km
5 . Štajf Subaru Impreza Sti +57,30,75 s/km
6 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +57,40,75 s/km
7 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +1:30,71,18 s/km
8 . Gavlák Mitsubishi Lancer EVO IX +1:351,24 s/km
9 . Burkart Citroën C2 S1600 +1:491,42 s/km
10 . Votava Mitsubishi Lancer EVO VIII +1:51,21,45 s/km
11 . Vlček Mitsubishi Lancer EVO VI +1:53,81,48 s/km
12 . Kouřil Fiat Punto S1600 +2:071,66 s/km
13 . Červenka Mitsubishi Lancer EVO VIII +2:08,81,68 s/km
14 . Liška Mitsubishi Lancer EVO VIII +2:23,21,87 s/km
15 . Štolfa Fiat Punto S1600 +2:29,31,95 s/km

V páté rychlostní zkoušce nedošlo k žádným změnám v pořadí. Štěpán Vojtěch měl zřejmě nějaké problémy a ztratil na Jana Kopeckého 50,8s. Třetí dojel opět Jani Passonen se ztrátou 1:46,4s.

Pořadí super race po RZ5
1 . Kopecký Škoda Fabia WRC 44:53,6
2 . Vojtěch Peugeot 307 WRC +1:080,86 s/km
3 . Kalina Mitsubishi Lancer EVO VI +8:48,16,67 s/km
4 . Nešpor Ford Escort Maxi +10:57,38,31 s/km
5 . Paasonen Škoda Octavia WRC +24:59,718,95 s/km



RZ6 – Šumburk I. (Haratice – Velké Hamry) – 16,50km – 13:11

info : Kajetan Kajetanowicz havaroval.
info : Miroslav Fišer měl defekt levého předního kola.
info : Antonín Matys odstupuje kvůli vadné poloose.
info : Tomáš Pletka byl v příkopě.

Václav Pech opět porazil Martina Prokopa a ukrojil z jeho náskoku dalších 5,3s. Třetí v RZ dojel Vladimír Barvík se ztrátou 6s. V pěkných výkonech pokračuje Patrik Flodin, který dojel čtvrtý se ztrátou 6,6s a postupně se probojovává průběžným pořadím vzhůru.

Pořadí abs. po RZ6
1 . Prokop Citroën C2 S1600 57:25,9
2 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX +10,40,11 s/km
3 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +27,80,30 s/km
4 . Peták Renault Clio S1600 +1:00,80,65 s/km
5 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +1:06,10,71 s/km
6 . Štajf Subaru Impreza Sti +1:10,70,76 s/km
7 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +1:43,71,11 s/km
8 . Gavlák Mitsubishi Lancer EVO IX +1:55,11,23 s/km
9 . Votava Mitsubishi Lancer EVO VIII +2:111,41 s/km
10 . Vlček Mitsubishi Lancer EVO VI +2:17,11,47 s/km
11 . Burkart Citroën C2 S1600 +2:28,81,60 s/km
12 . Kouřil Fiat Punto S1600 +2:35,71,67 s/km
13 . Liška Mitsubishi Lancer EVO VIII +2:49,41,82 s/km
14 . Červenka Mitsubishi Lancer EVO VIII +2:53,51,86 s/km
15 . Štolfa Fiat Punto S1600 +3:01,91,95 s/km

Vozy kategorie A8 mají za sebou dnešní poslední rychlostní zkoušku, která dopadla stejně jako ta předchozí. Tedy Kopecký, Vojtěch, Passonen, Kalina a Nešpor. Jan Kopecký opět porazil Štěpána Vojtěcha, tentokrát o 6,6s a Jani Passonen dojel se ztrátou 1:18,7s na třetím místě.

Pořadí super race po RZ6
1 . Kopecký Škoda Fabia WRC 54:25
2 . Vojtěch Peugeot 307 WRC +1:14,60,78 s/km
3 . Kalina Mitsubishi Lancer EVO VI +10:526,82 s/km
4 . Nešpor Ford Escort Maxi +13:13,88,30 s/km
5 . Paasonen Škoda Octavia WRC +26:18,416,51 s/km


RZ7 – Sychrov II. (Sychrov – Malá Skála) – 28,42km – 15:18

info : Posádka Zdeněk Vlček – Pech Jiří šla přes střechu. RZ byla zastavena a ostatní posádky jely objízdnou trasou.
info : Josef Peták měl defekt.

I v sedmé rychlostní zkoušce pokračuje duel mezi Martinem Prokopem s Citroenem C2 S1600 a jeho pronásledovatelem Václavem Pechem s Mitsubishi Lancer EVO. V této rychlostní zkoušce Pech opět zvítězil, ale z Prokopova náskoku ukrojil pouze 0,8s. Stejného času jako Prokop dosáhl i Vladimír Barvík a zůstává tak na dostřel od vedoucí dvojice soutěže. V pěkných výkonech nadále pokračují Patrik Flodin a Daniel Landa, kteří také zajeli shodný čas odpovídající čtvrtému místu v RZ. Problémy měl tentokrát Josef Peták. Udělal defekt a ztratil přes čtyři a půl minuty, čímž ztratil šanci na pěkné umístění.

Pořadí abs. po RZ7
1 . Prokop Citroën C2 S1600 1:14:16
2 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX +9,60,08 s/km
3 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +27,80,23 s/km
4 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +1:33,50,77 s/km
5 . Štajf Subaru Impreza Sti +1:46,80,88 s/km
6 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +2:11,91,08 s/km
7 . Votava Mitsubishi Lancer EVO VIII +2:55,41,44 s/km
8 . Burkart Citroën C2 S1600 +2:59,51,48 s/km
9 . Kouřil Fiat Punto S1600 +3:39,61,81 s/km
10 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +3:45,51,85 s/km
11 . Liška Mitsubishi Lancer EVO VIII +3:53,31,92 s/km
12 . Červenka Mitsubishi Lancer EVO VIII +3:57,41,95 s/km
13 . Štolfa Fiat Punto S1600 +4:05,82,02 s/km
14 . Szabó Mitsubishi Lancer EVO VIII +4:22,62,16 s/km
15 . Běhálek Subaru Impreza Sti +4:28,12,20 s/km

RZ8 – Bzí II. (Pěnčín – Skuhrov) – 13,73km – 16:11

Václav Pech se i nadále snaží smazat Prokopův náskok, ten ale svou kůži nechce dát lacino a daroval Pechovi pouze 1,1s. Třetí pozici opět obsadil Vladimír Barvík se ztrátou 2,8S. S vyměněným kolem zajel Josef Peták čtvrtý čas a je vidět, že na závod nerezignoval.

Pořadí abs. po RZ8
1 . Prokop Citroën C2 S1600 1:22:50,3
2 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX +8,50,06 s/km
3 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +29,50,22 s/km
4 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +1:47,30,79 s/km
5 . Štajf Subaru Impreza Sti +1:59,70,88 s/km
6 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +2:25,21,07 s/km
7 . Burkart Citroën C2 S1600 +3:11,71,42 s/km
8 . Votava Mitsubishi Lancer EVO VIII +3:21,11,49 s/km
9 . Kouřil Fiat Punto S1600 +3:59,31,77 s/km
10 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +4:00,51,78 s/km
11 . Liška Mitsubishi Lancer EVO VIII +4:10,21,85 s/km
12 . Červenka Mitsubishi Lancer EVO VIII +4:171,90 s/km
13 . Štolfa Fiat Punto S1600 +4:22,81,94 s/km
14 . Běhálek Subaru Impreza Sti +4:53,22,17 s/km
15 . Szabó Mitsubishi Lancer EVO VIII +4:59,72,21 s/km

RZ9 – Navarov II. (Železný Brod – Vysoké) – 28,39km – 18:15

info : Martin Prokop měl defekt.
info : Jan Votava měl defekt.
info : Daniel Běhálek měl defekt.
info : Jan Vaňáč má problémy s převodovkou.
info : Jaromír Tarabus měl defekt levé přední pneumatiky.
info : Milan Zeman končí na RZ 9 kvůli prasklé poloose.

Zdá se, že závodnické štěstí opustilo Martina Prokopa, který udělal defekt a ztratil 2:41,8s. Rychlostní zkoušku tak vyhrál Václav Pech a dostal se i do celkového vedení. Za Pechem dojel druhý Vladimír Barvík se ztrátou 17,1s a díky ztrátě Prokopa se posunul na druhé místo průběžně. Třetí dojel Peták a probojovává se vzhůru výsledkovou listinou. Šestý dojel Landa a posunul se už na osmé místo průběžného pořadí.

Pořadí abs. po RZ9
0. Pech Mitsubishi Lancer EVO IX 1:39:45,2
2 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +38,10,23 s/km
3 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +2:090,79 s/km
4 . Prokop Citroën C2 S1600 +2:33,30,94 s/km
5 . Štajf Subaru Impreza Sti +2:41,30,98 s/km
6 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +2:43,51,00 s/km
7 . Burkart Citroën C2 S1600 +3:50,11,41 s/km
8 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +4:26,51,63 s/km
9 . Kouřil Fiat Punto S1600 +4:45,71,74 s/km
10 . Liška Mitsubishi Lancer EVO VIII +4:50,91,78 s/km
11 . Štolfa Fiat Punto S1600 +5:04,71,86 s/km
12 . Červenka Mitsubishi Lancer EVO VIII +5:21,81,97 s/km
13 . Peták Renault Clio S1600 +5:58,32,19 s/km
14 . Szabó Mitsubishi Lancer EVO VIII +6:01,12,21 s/km
15 . Běhálek Subaru Impreza Sti +6:02,62,21 s/km

RZ10 – Šumburk II. (Haratice – Velké Hamry) – 16,50km – 19:03

info : Tomáš Pletka urazil kolo
info : Pavel Červenka odstupuje v servisu po RZ 10 kvůli prasklému těsnění pod hlavou.

Desátá rychlostní zkouška se stala kořistí Patrika Flodina. Václav Pech zřejmě po propadu největšího soupeře polevil a v rychlostní zkoušce skončil šestý. Druhý, se ztrátou 3s na Flodina, dojel Karel Trojan a posunul se na celkové páté místo. Dnešního nejlepšího výsledku dosáhl Daniel Landa, když dojel třetí se ztrátou 4,9s. Martin Prokop s vyměněným kolem dojel čtvrtý a v průběžném pořadí nyní figuruje taktéž na čtvrtém místě. Stejného času jako Prokop opět dosáhl Vladimír Barvík.

Pořadí abs. po RZ10
1 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX 1:50:18,1
2 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +34,90,19 s/km
3 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +2:10,10,72 s/km
4 . Prokop Citroën C2 S1600 +2:30,10,83 s/km
5 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +2:37,60,87 s/km
6 . Štajf Subaru Impreza Sti +2:54,60,97 s/km
7 . Burkart Citroën C2 S1600 +4:00,71,34 s/km
8 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +4:22,51,46 s/km
9 . Liška Mitsubishi Lancer EVO VIII +5:03,81,69 s/km
10 . Štolfa Fiat Punto S1600 +5:26,31,81 s/km
11 . Kouřil Fiat Punto S1600 +5:33,91,85 s/km
12 . Červenka Mitsubishi Lancer EVO VIII +6:04,12,02 s/km
13 . Peták Renault Clio S1600 +6:06,22,03 s/km
14 . Běhálek Subaru Impreza Sti +6:22,92,12 s/km
15 . Flodin Subaru Impreza Sti +6:23,92,13 s/km

RZ11 – Proseč I. (Vratislavice n.N. – Proseč n.N.) – 8,29km – 9:11

info : Kateřina Trojanová odstupuje před RZ 11 kvůli poruše motoru.
info : Antonín Tlusťák neodstartoval do RZ 11.
info : Jiří Hloušek skončil mimo trať.
info : Ladislav Kopelent byl mimo trať.
info : Marek Vítovec skončil mimo trať.

Václav Pech a Vladimír Barvík jsou si zřejmě vědomi svého náskoku a jedou na jistotu. V rychlostní zkoušce dojeli na čtvrtém a sedmém místě. Rychlostní zkoušku vyhrál Josef Peták s náskokem 2,2s na druhého Flodina, který pokračuje ve včerejších výborných výkonech. Třetí skončil Martin Prokop, který má ještě teoretickou šanci dostihnout Václava Arazima. V této rychlostní zkoušce na něj stáhl 3,1s.

Pořadí abs. po RZ11
1 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX 1:55:17,6
2 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +36,30,19 s/km
3 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +2:11,10,70 s/km
4 . Prokop Citroën C2 S1600 +2:280,78 s/km
5 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +2:38,70,84 s/km
6 . Štajf Subaru Impreza Sti +2:59,30,95 s/km
7 . Burkart Citroën C2 S1600 +4:07,91,31 s/km
8 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +4:27,81,42 s/km
9 . Liška Mitsubishi Lancer EVO VIII +5:11,51,65 s/km
10 . Štolfa Fiat Punto S1600 +5:331,77 s/km
11 . Kouřil Fiat Punto S1600 +5:38,31,79 s/km
12 . Peták Renault Clio S1600 +6:00,11,91 s/km
13 . Flodin Subaru Impreza Sti +6:202,02 s/km
14 . Běhálek Subaru Impreza Sti +6:29,12,06 s/km
15 . Votava Mitsubishi Lancer EVO VIII +7:42,82,45 s/km

Štěpán Vojtěch poprvé vyhrál rychlostní zkoušku a ukrojil tak z náskoku v RZ druhého Jana Kopeckého 5,9s. Průběžné pořadí zůstává beze změn.

Pořadí super race po RZ11
1 . Kopecký Škoda Fabia WRC 59:00,3
2 . Vojtěch Peugeot 307 WRC +1:08,70,66 s/km
3 . Kalina Mitsubishi Lancer EVO VI +11:49,46,83 s/km
4 . Nešpor Ford Escort Maxi +14:16,18,24 s/km

RZ12 – Smržovka I. (Nová Ves n.N. – Plavy) – 25,52 – 9:41


info : Egon Smékal odstupuje po RZ 12 kvůli zdravotním problémům.

info z trati: Hezky smykem Trojan a Barvík. Landa málem sejmul Stanise :-) Kopecký absolutně nejlépe, ale čekat dvě hodiny na dvě WRCa – to je moc :-( Pejda.

Martinu Prokopovi se jeho úsilí vyplatilo. Vyhrál rychlostní zkoušku a na Václava Arazima najel 26,2s. Tím se před něj posunul v průběžném hodnocení a vrátil se na stupně vítězů. Výborný čas opět zajel Josef Peták. Na Prokopa ztratil 0,6s a v průběžném pořadí se posunul na 10. pozici. Václav Pech dojel třetí se ztrátou 3,7s. Celkově druhý Vladimír Barvík dokončil 11. se ztrátou 26,1s. To však jeho pozici nemůže ohrozit.

Pořadí abs. po RZ12
1 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX 2:10:25,1
2 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +58,70,27 s/km
3 . Prokop Citroën C2 S1600 +2:24,30,67 s/km
4 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +2:33,60,72 s/km
5 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +2:57,90,83 s/km
6 . Štajf Subaru Impreza Sti +3:01,60,85 s/km
7 . Burkart Citroën C2 S1600 +4:25,41,24 s/km
8 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +4:45,11,33 s/km
9 . Liška Mitsubishi Lancer EVO VIII +5:45,51,61 s/km
10 . Peták Renault Clio S1600 +5:571,67 s/km
11 . Štolfa Fiat Punto S1600 +5:59,71,68 s/km
12 . Kouřil Fiat Punto S1600 +6:00,31,68 s/km
13 . Flodin Subaru Impreza Sti +6:27,81,81 s/km
14 . Běhálek Subaru Impreza Sti +7:43,72,17 s/km
15 . Votava Mitsubishi Lancer EVO VIII +8:05,22,27 s/km

Jan Kopecký zřejmě polevil, protože rychlostní zkoušku opět vyhrává Štěpán Vojtěch. Ztratil na něj ale jen 1,6s. Jeho vedení už může ohrozit pouze technický problém nebo hrubá jezdecká chyba. Průběžné pořadí zůstává beze změn.

Pořadí super race po RZ12
1 . Kopecký Škoda Fabia WRC 1:12:46,2
2 . Vojtěch Peugeot 307 WRC +1:07,10,52 s/km
3 . Kalina Mitsubishi Lancer EVO VI +14:40,46,80 s/km
4 . Nešpor Ford Escort Maxi +17:37,88,17 s/km

RZ13 – Proseč II. (Vratislavice n.N. – Proseč n.N.) – 8,29km – 11:51


info : Miroslav Levora havaroval.
info : Daniel Běhálek havaroval.

Na tomto testu vítězí Patrik Flodin a poráží druhého Josefa Petáka o 2,7s. Třetí dojíždí se ztrátou 2,8s Karel Trojan. Vedoucí čtyřka soutěže Pech, Barvík, Prokop a Arazim už zřejmě jedou na jistotu a test dokončili na sedém, pátém, šestém a desátém místě.

Pořadí abs. po RZ13
1 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX 2:15:27,8
2 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +56,60,25 s/km
3 . Prokop Citroën C2 S1600 +2:230,64 s/km
4 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +2:37,50,71 s/km
5 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +2:52,10,77 s/km
6 . Štajf Subaru Impreza Sti +2:56,20,79 s/km
7 . Burkart Citroën C2 S1600 +4:48,81,30 s/km
8 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +4:52,81,32 s/km
9 . Liška Mitsubishi Lancer EVO VIII +5:471,56 s/km
10 . Peták Renault Clio S1600 +5:51,11,58 s/km
11 . Štolfa Fiat Punto S1600 +6:03,11,63 s/km
12 . Kouřil Fiat Punto S1600 +6:06,41,65 s/km
13 . Flodin Subaru Impreza Sti +6:19,21,71 s/km
14 . Votava Mitsubishi Lancer EVO VIII +8:11,22,21 s/km
15 . Szabó Mitsubishi Lancer EVO VIII +8:35,82,32 s/km

Jan Kopecký vyhrál rychlostní zkoušku o pouhých 0,4s.

Pořadí super race po RZ13
1 . Kopecký Škoda Fabia WRC 1:17:21,3
2 . Vojtěch Peugeot 307 WRC +1:07,50,49 s/km
3 . Kalina Mitsubishi Lancer EVO VI +15:36,46,80 s/km
4 . Nešpor Ford Escort Maxi +18:46,58,18 s/km

RZ14 – Smržovka II. (Nová Ves n.N. – Plavy) – 25,52km – 12:21


info : Vlastimil Hodaň skončil mimo trať

Poslední test soutěže vyhrává Vojtěch Štajf s náskokem 4,9s na druhého Patrika Flodina. Třetí dojíždí Martin Prokop. Soutěž tak tedy vyhrává Václav Pech, kterému se po celý závod vyhýbaly defekty a technické problémy. Druhé místo překvapivě obsadil celý víkend perfektně jedoucí Vladimír Barvík. Tuto dvojici na stupních vítězů doplní Martrin Prokop, kterého v deváté rychlostní zkoušce sesadil z vedoucí pozice defekt.

Pořadí abs. po RZ14
1 . Pech Mitsubishi Lancer EVO IX 2:30:40,9
2 . Barvík Mitsubishi Lancer EVO IX +1:01,30,25 s/km
3 . Prokop Citroën C2 S1600 +2:05,90,51 s/km
4 . Arazim Mitsubishi Lancer EVO IX +2:31,40,61 s/km
5 . Štajf Subaru Impreza Sti +2:33,30,62 s/km
6 . Trojan Mitsubishi Lancer EVO VII +2:37,70,64 s/km
7 . Burkart Citroën C2 S1600 +4:52,71,18 s/km
8 . Landa Mitsubishi Lancer EVO VII +4:581,20 s/km
9 . Peták Renault Clio S1600 +5:41,81,38 s/km
10 . Liška Mitsubishi Lancer EVO VIII +5:47,31,40 s/km
11 . Flodin Subaru Impreza Sti +6:01,21,46 s/km
12 . Štolfa Fiat Punto S1600 +6:23,91,55 s/km
13 . Kouřil Fiat Punto S1600 +6:24,51,55 s/km
14 . Votava Mitsubishi Lancer EVO VIII +8:30,42,06 s/km
15 . Szabó Mitsubishi Lancer EVO VIII +9:04,22,20 s/km

Na poslední rychlostní zkoušce opět vítězí Jan Kopecký s náskokem 9,8s na Štěpána Vojtěcha. Tomu k vítězství nepomohlo ani omlazení techniky zapůjčením vozu Peugeot 307 WRC. Otázkou však je, zda oba dva jeli naplno. Pro oba byl tento závod především testem na nadcházející německou rally.

Pořadí super race po RZ14
1 . Kopecký Škoda Fabia WRC 1:30:56,7
2 . Vojtěch Peugeot 307 WRC +1:17,30,47 s/km
3 . Kalina Mitsubishi Lancer EVO VI +18:57,66,97 s/km
4 . Nešpor Ford Escort Maxi +22:01,28,09 s/km
Komentářů celkem: 195
Anonym IP:213.168.183.199
16. 7. 2006 19:26
0 0
Bohemka 2006 je už minulostí, teda chci říct stále se zlepšujicí, protože to co už dnes kluci jeli bylo paráda.Pořadatel zaslouží pochvalu - byla vidět vzrůstajicí profesionalita.Už se těším na příští ročník.
Anonym IP:85.71.210.34
16. 7. 2006 19:29
0 0
FLODIN, FLODIN a zase FLODIN!!! Super, obrocský talent! Hvězda Bohemie.
Normy
16. 7. 2006 19:50
0 0
Pechovo auto se bude prodávat je na to kupec,údajně se pro něj staví nové.
Normy
16. 7. 2006 19:54
0 0
Bambucha, pravděpodobně jste na špatných stránkách tady není diskuze o češtině ale o rallye.
16. 7. 2006 20:40
0 0
Velká gratulace pro vl.Barvíka,velmi dobrý výsledek.Flodin bez penalizace ze Sosnové super výsledek-poprvé na asfaltu.Gratulace!!!!
Anonym IP:88.101.195.207
16. 7. 2006 20:50
0 0
I ta čeština o něčem vypovidá.
Anonym IP:88.100.171.147
16. 7. 2006 22:49
0 0
Takové spolčení totálních blbců,které jsem dneska zažil na RZ 11,průjezd obcí Milíře,se jen tak nevidí.Myslím tím pořadatelskou službu,která jedinej malej prostor pro diváky zatarasila nákladním autem a potom když jsme jim začali nadávat se s nelíčeným údivem ptali o co nám vlastně jde(místo bylo označeno na mapě jako divácké).Teprve po zásahu Martina Bobka náklaďák zajel dozadu mezi stánky a třicet lidí se mohlo podívat na průjezd.Pořadatelé nám dali pokoj,protože vytáhli kamery a foťáky a začali si natáčet projíždějící auta,samozřejmě z místa kde by je nedobržděný auto sundalo všechny najednou.Mrzí mě,že jsem neměl foťák,ale stejně nevím kam bych obrázky těch idiotů poslal aby se někdo konečně chytil za rypák.Martinovi ještě jednou díky za těch třicet vidících lidí.
Anonym IP:217.197.144.98
16. 7. 2006 23:23
0 0
Já si myslím že Odložilík by jim tam všem dal na... a ukázal jim jak se jezdí rally.
17. 7. 2006 01:11
0 0
Predposledni anonym: Ze se to jen tak nevidi? Ja bych rek skoro vsude :/
Anonym IP:194.108.16.203
17. 7. 2006 08:39
0 0
Johnnie.w ... Konečně jsem si po víkendu našel čas na podrobnější prohlédnutí výsledkového servisu. Po očku pročítám i komentáře od fans. Upřímně řečeno, hlava kolem mi jde někdy jak z jednoho, tak z druhého. Už nějaký čas lítám po našich rychlostních zkouškách a poslední dobou je mi z toho všeho tak nějak šoufl. Za poslední roky se toho u nás v rally přihodilo vážně hodně. Něco bylo evidentně dobré a bohužel něco šlo tak nějak do háje. To že WRCe vyškrtli z mapy Evropy podle mě prostě dobrý nápad nebyl. Myslím, že všechny víceméně populární sporty jsou dnes založeny na penězích, bez kterých to už dnes prostě dělat nejde. Reklama hýbe světem a jedině díky ní se ty chechtáčky do sportu nějak dostanou. Myslím, že matematika v tomto směru je tak jednoduchá … rally – WRC = méně atraktivní průjezdy = menší zájem diváků = méně reklamy, když to není komu ukázat = méně peněz, … Na každý pád to má ale jeden řekl bych velmi pozitivní efekt. Rozšíření startovního pole o nehorázně rychlé dvoukolky. S1600 jsou pily jako blázen a myslím, že pokoukání je to fakt úžasný. Rychlost umocněná úžasným zvukem těchto aut bere dech. Pohled do výsledkové listiny letošní Bohemky je jednoznačným důkazem pro toto tvrzení. To co předváděl Prokop bylo neskutečné. Jeho nasazení až do poslední chvíle bylo alespoň pro mě tím nejlepším, co bylo na Bohemce k vidění. Výkon Ášína se mi moc líbil, ale byl myslím už tak trochu ohranou písničkou. Vystupuje jako neskutečný kliďas a z toho mě vždycky bere nerv. Skvělý na něm je, že on ale s ničím nepočítá. V sobotu večer v liberecké Tipsport Areně s ním moderátor mluvil jako s vítězem Bohemky. Jeho výraz ovšem dával jasně najevo, že to tak ještě není. Moc dobře věděl, že neděle bude drsná. O čas už ani tak nešlo. Myslím, že vnitřně věděl, že ten odstup už udrží. Mohl se bát snad už jen zbytečného kotrmelce. Všichni z nás, ale myslím už o vítězi měli jasno. Co si budeme vykládat, Ášín zbytečné výlety mimo trať prostě skoro nedělá. Trošku mě mrzí smůla Petáka. Kdyby se měl o trošku víc kliky, byl by o mnoho blíž k bedně. Přes svůj věk jede kládu! Co říct k WRCům. Ti kdo čekali, že se bude na letošní Bohemce bojovat o první místo, byli podle mě už od začátku tak trochu naivní. Brouk testoval „prý“ neplánovaně s Kopejdou a už toto myslím naznačovalo o co letos na Bohemce půjde. Všichni to jeli pro prestiž a jako test. Mě osobně spíš než srovnání Brouka s Kopejdou, zajímal souboj Fabie s Fordem. Pořád nemám z Kopejdy moc dobrý pocit. Je rychlej a vodit to opravdu umí – o tom není pochyb. Něco mu ale podle mě prostě chybí. Strašně bych mu přál skvělý výsledky! Třeba už teď v Německu! Myslím si ale, že prostě nikdy nijak nahoře nebude. Nemůžu si pomoci, ale na špičku v rally sportu na MS prostě nemá. Je to každopádně zapříčiněný i tím, že nemá ty potřebné podmínky továrních týmů, a že nemůže startovat všechny soutěže seriálu. Zkušeností by tak nabral stopro víc a byl by pak ještě o hodně rychlejší. Rezervy každopádně má. Teď už ale nahoru nepůjde. Zajede určitě ještě pár slušných výsledků. Vyhraje pár RZ na MS, ale to bude tak všechno. Jestli bude jezdit pravidelně možná ho čeká i bedna, když favoriti povypadávaj. Víc ale nic. Štěpán je můj kůň NO.1. Je mi úplně jasný, že když to postavím takhle, nemůže nikdy dosáhnou ani toho, co Kopejda. Ovšem on to všechno tahá „sám“. Žádnej klídek. MS pojede prostě jenom, když na to sám vydělá a sežene dost sponzorů. Je jedinej, kdo zůstal u WRCu u nás!!! Jedinej, kdo nám všem jasně dává najevo, že chodit na rally má cenu, i když to pár trubek z vedení totálně rozkope. Vždyť náš šampionát je pořád super a je se na co dívat. Přestaňte srovnávat! Alespoň v tom smyslu, že už teď je všechno na h…. Líp bylo, líp bude!!!
Anonym IP:193.108.106.20
17. 7. 2006 10:22
0 0
TT: to Anonym IP:194.108.16.203 (Napsáno: 17.7.2006 8:39:37): myslim, ze proste ohledne Kopeckyho nemas pravdu a vidis to z pozice osobnich sympatii k Vojtechovi. Kopecky do zavodeni jde hlavou a to mu vsichni vycitaji. Absolutne jsem do dnesniho dne nepochopil proc, ale je mi to jedno, protoze tak jak to dela, je jedina spravna cesta. Srovnavat, jestli ten nebo ten si to plati "ze svyho", promin, ale tady jses uplne mimo;) Dobre vime, jak bratri Vojtechove splasili prvni penize na 206ky. A zaplat panbuh, ze aspon nekdo mel vubec sanci dostat to, co bylo vymysleny ve Skodovce. Nebo to mel vsechno dostat "ten idiot s idiotem". zMetrich s Cernym si nakradli a to co dostali Kopecky, je jen zlomek, tomu ver;) Ale jinak se zbytkem souhlasim a to co se deje za posledni roky na ceskych RZtych je hodne, hodne mrzute. Ale ja myslim, ze na to lobbysticky skupiny doplatej, na kazdyho jednou dojde
Anonym IP:193.108.106.20
17. 7. 2006 10:26
0 0
TT: jinak tema poradatele, je fakt neco;) je videt, ze v nekterych mistech se jela Bohemka poprvy a "kluciii poradatele" krom blbejch kecu nevedeli o co tu bezi (RZ 12 a 14 - obec Lucany)
17. 7. 2006 13:30
0 0
Hvězda rally ŠTOLFA!!!!!smajlík)))
Normy
17. 7. 2006 14:55
0 0
Psát sem už nebudu.
bambucha
17. 7. 2006 19:54
0 0
4 Normy: no vida, příspěvek bez hrubek smajlík)
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!