10. 1. 2022 14:45 − 9070× − 9

Hyundai odhalil i20 N Rally1

Prvním továrním týmem, který oficiálně představil své bojové barvy pro letošek je Hyundai.

Komentářů celkem: 9
10. 1. 2022 21:30
0 0
Tady to neni vidět,nebo spíš vypadá, že to tak není,ale jsem zvědavý,zda zůstal koncept rampy v masce a škarpáků v nárazníku jak bylo při testech nebo se vrátí ke klasické rampě
11. 1. 2022 09:50
0 0
By mě zajímalo, jestli ty hranaté zadní spojlery jsou dány předpisy, nebo proč se k tomu automobilky uchýlily. Za mě to tedy oku moc nelahodí, spíš to vypadá jak nějaký domácí tuning, který ke zbytku auta moc nepasuje.
11. 1. 2022 11:33
0 0
Předpisy určitě dost tvar spoileru omezují, ale spíš si myslím, že je to to nejlepší co automobilky vymyslely. Třeba Yaris má trochu jiný koncept a podobá se spíš tomu, co měla Impreza 06.
11. 1. 2022 11:39
0 0
Predpisy budou omezovat jen nejaky rozmery, hranatej tvar je asi proste lip vyplni. Jinak mi pripada, ze to kridlo zasahuje mimo pudorys auta, coz Toyote zatrhli... ?
11. 1. 2022 11:47
0 0
Jinak jsem si všiml že Hyundai má nádechy na chlazení hybridní jednotky zakomponované do zadních oken. Jen aby se na strany toho křídla vůbec nějaký vzduch dostal.
11. 1. 2022 11:48
0 0
Čekal jsem vzadu dole opět pořádný difuzor kvůli přítlaku jak v letech 2017 - 2021, ale to u této generace není třeba? Stačí asi jenom vrchní křídlo?

https://www.ewrc.cz/clanek/29553-hyundai-predstavil-tym-i-nove-wrc-pro-sezonu-2017/
11. 1. 2022 11:57
0 0
Difusory jsou pro tuto generaci zakázané.
11. 1. 2022 11:58
0 0
mrkenny - aha, díky za info.. smajlík
11. 1. 2022 14:43
0 0
Původně napsal Kenny_pce
Predpisy budou omezovat jen nejaky rozmery, hranatej tvar je asi proste lip vyplni. Jinak mi pripada, ze to kridlo zasahuje mimo pudorys auta, coz Toyote zatrhli... ?
U Toyoty byl problém jinde myslím něco ohledně křídla a střechy a proto pro potřeby stavby WRC udělali ten GR Yaris kde se střecha svažuje dolů a tím pádem je křídlo více odkryto protože může čouhat pouze do určité výšky nad nejvyšší bod střechy auta
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!