Tady to neni vidět,nebo spíš vypadá, že to tak není,ale jsem zvědavý,zda zůstal koncept rampy v masce a škarpáků v nárazníku jak bylo při testech nebo se vrátí ke klasické rampě
By mě zajímalo, jestli ty hranaté zadní spojlery jsou dány předpisy, nebo proč se k tomu automobilky uchýlily. Za mě to tedy oku moc nelahodí, spíš to vypadá jak nějaký domácí tuning, který ke zbytku auta moc nepasuje.
Předpisy určitě dost tvar spoileru omezují, ale spíš si myslím, že je to to nejlepší co automobilky vymyslely. Třeba Yaris má trochu jiný koncept a podobá se spíš tomu, co měla Impreza 06.
Predpisy budou omezovat jen nejaky rozmery, hranatej tvar je asi proste lip vyplni. Jinak mi pripada, ze to kridlo zasahuje mimo pudorys auta, coz Toyote zatrhli... ?
Jinak jsem si všiml že Hyundai má nádechy na chlazení hybridní jednotky zakomponované do zadních oken. Jen aby se na strany toho křídla vůbec nějaký vzduch dostal.
Původně napsal Kenny_pce Predpisy budou omezovat jen nejaky rozmery, hranatej tvar je asi proste lip vyplni. Jinak mi pripada, ze to kridlo zasahuje mimo pudorys auta, coz Toyote zatrhli... ?
U Toyoty byl problém jinde myslím něco ohledně křídla a střechy a proto pro potřeby stavby WRC udělali ten GR Yaris kde se střecha svažuje dolů a tím pádem je křídlo více odkryto protože může čouhat pouze do určité výšky nad nejvyšší bod střechy auta
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!
Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!
https://www.ewrc.cz/clanek/29553-hyundai-predstavil-tym-i-nove-wrc-pro-sezonu-2017/
Predpisy budou omezovat jen nejaky rozmery, hranatej tvar je asi proste lip vyplni. Jinak mi pripada, ze to kridlo zasahuje mimo pudorys auta, coz Toyote zatrhli... ?