Splněné cíle na Rally Bohemia
Pro OMV Rally Team byla účast na Rally Bohemia především jako testování a sžívání se s novým vozem. „Myslím si, že po všech stránkách super a celkově to dopadlo nad naše očekávání. Hledali jsme optimální nastavení a po výměně pneumatik, jsme se vyrovnávali s výkony Honzy Kopeckého a dokonce se nám podařilo být i před ním. Měli jsme i pár problémů, když jsme jeli mimo cestu, ale i tohle všechno jsou pro nás super poznatky, takže z toho mám velmi dobrý pocit,“ komentuje Štěpán Vojtěch své zážitky ze závodu s novým WRC. I navigátor Michal Ernst byl s výsledky velmi spokojený: „Jsem úplně nadšený! Podařilo se nám s autem rychle sžít. Ze čtyř nedělních rychlostních zkoušek se nám povedlo dvě vyhrát a jednu jsme jeli s Honzou Kopeckým jen v desetině, což je skvělý výsledek. Prostě musím říct, že spokojenost je maximální.“
Otestování nového vozu Peugeot 307 WRC dopadlo skvěle a OMV Rally Team je nažhaven na Německou Rally, která ho čeká druhý srpnový víkend. „Rally Deutschland je pro diváky velmi zajímavá. Nabízí každý den jiný charakter tratě. První den se jede mezi vinicemi, druhý ve vojenských prostorech a třetí den zase na pěkných rychlých cestách, takže si myslím, že každý si přijde na své. MS zažilo teď měsíční pauzu, takže celé startovní pole bude natěšené, protože každý ze závodníků má tak trochu „absťák“. Proto nebude při závodě o zajímavé momenty nouze,“ zve všechny do Německa Štěpán Vojtěch. „Pro české fanoušky je to nejbližší místo, kde mohou v rámci MS, vidět ty nejlepší vozy a nejlepší jezdce na živo. Navíc v loňském roce byla na Rally Deutschland skvělá atmosféra hlavně díky českým fanouškům, tak doufáme, že to i letos zopakují a přijedou nás podpořit,“ dodává Michal Ernst.
Co řekl Štěpán Vojtěch v cíli Rally Bohemia a pozvánku celé posádky na Rally Deutschland si můžete poslechnout ve formátu mp3.
A závěrem taková malá perlička,či podnět k zamyšlení?,kdo sledoval dnešní besedu na ČT 4 Sport,není vám divné,že schopnosti k ježdění na vyhrávání v našich rallye mají jen synové bývalých závodních jezdců?,nebo je to o něčem jiném...,kontakty,vazby,samozřejmě spousty práce,ale ta se koná až tehdy,když se ví,že se vyjede,je to všechno jen náhoda a v celé ČR jako mávnutím kouzelného proutku jedou jen synové bývalých závodníků,myslím na úrovni nejlepší techniky a zázemí a tím pádem i výsledků?,tak věřte,že tomu tak není,ale je to tak strašně drahý sport,teď mě třeba ukamenujte,myslím na úrovni špičkové techniky,což už je dnes i Super 1600,že 99%firem v ČR Vám nedá na sezónu ani milión Kč,a když dá,tak ne kvůli tomu,jaký máte výsledky,to je těm lidem ve vedoucích postech tak nějak jedno,ale spíše to,kam se přes toto spojení zase dostanou,s kým vlivným navážou kontakty,o rallye jde až v poslední míře...,proto se u nás nenarodí nový Jirka Sedlář,resp.někde určitě je,ale jak se prosadí,když nebude synem vlivného podnikatele či bývalého,již s dostatečným zázemím vytvořeným,známého závodníka???,sami to zkuste,běžte do kterékoliv firmy,i hodně prosperující a zkuste jim dát projekt v oblasti rallye na 500.000kč,což není ani na pneu během sezóny!,ahoj a snad někdo z Vás bude štěstí a takový talent,že ho bude moci uplatnit a ČR bude mít svého Loeba,tímto oslovuji mladé,10leté nadšence,kteří se snad dočkají toho,že budou žít ve fungujícím tržním hospodářství,v souboji firem/legálním/a tím pádem i v možnosti toho,že kluk bez vazeb a historie dostane šanci uplatnit to ,co mu pánbůh dal do vínku.Zdar rallye a ať to těm našim klukům v Německu vyjde!