Vavříny pro Matador na Rally Bohemia
Rally Bohemia 2006 byla další těžkou zkouškou a především vynikajícím srovnávacím testem s konkurencí pro nové soutěžní pneumatiky Matador SM-20. Výborné zkušenosti s mokrými pneumatikami SM-1 na předcházejících podnicích potvrzovaly především výsledky Václava Pecha. S napětím se očekávalo, jak si povedou suché pneumatiky SM-20, které v letošní sezóně vzhledem k mokrým tratím na předešlých soutěžích nebyly dostatečně prověřeny. Letošní Rally Bohemia byla velmi náročná pro pneumatiky dlouhými a technicky náročnými rychlostními zkouškami a možná i proto si pneumatiky Matador SM-20 v Rally Bohemia vedly nad očekávání dobře. Dosaženými časy potvrdily skutečnost, že jsou srovnatelné se světovou konkurencí.
Pneumatiky Matador SM-20 pro své vozy Mitsubishi Lancer již od úvodní rychlostní zkoušky Rally Bohemia zvolili Václav Pech, Vladimír Barvík, Jaroslav Orsák a Miroslav Jandík. Milan Liška v průběhu soutěže požádal tým Motorsport-Kopecký, zda by s ohledem na výborné časy Václava Pecha a Vladimíra Barvíka v úvodních rychlostních zkouškách, mohl také vyzkoušet na rychlostních testech Rally Bohemia soutěžní pneumatiky Matador. S jejich funkčností byl nadmíru spokojen. V cíli soutěže zmiňoval nejenom velmi dobré jízdní vlastnosti pláště, ale i skvělou odolnost vůči průrazu. Několikrát během soutěže byl přesvědčený, že jej musel postihnout defekt, ale pneumatika Matador náraz přečkala bez úhony. Miroslav Jandík nedokončil soutěž z důvodu havárie.
Posádka Václav Pech-Petr Uhel nenašla na tratích Rally Bohemia přemožitele a Vladimír Barvík s Petrou Mynářovou svojí stříbrnou pozicí dosáhli životního úspěchu a dovršili tak triumf pneumatik Matador. Milan Liška s Pavlem Kestlerem uzavřeli první desítku hodnocených posádek Rally Bohemia a posádka Jaroslav Orsák-Roman Pešek skončila na šestnáctém místě.
Václav Pech v cíli vítězné Rally Bohemia 2006 prohlásil: „Pokud chcete vyhrávat mezi produkčními vozy, musíte použít soutěžní pneumatiky Matador.“
Vladimír Barvík doplnil: „Celou soutěž jsme používali pneumatiky Matador SM-20 a během Rally Bohemia jsme nezaznamenali sebemenší problém. S funkčností pneumatik jsme byli velmi spokojeni a považujeme je za naprosto srovnatelné s konkurenčními pneumatikami.“
Seriál Matador Cup, který je vypsán pro produkční vozy startující na soutěžních pneumatikách Matador, pokračuje poslední červencový víkend v Pelhřimově memoriálem Tomáše Vojtěcha. Účastníci mají možnost nákupu pneumatik Matador od Motorsportu Kopecký za zvýhodněné ceny. První tři posádky Matador Cupu budou odměněni finanční částkou a pochopitelně soutěžními pneumatikami Matador. Bližší informace naleznete na www.motorsport-kopecky.cz
propaganda, nebo kruta pravda vytezi?
K tomu Maďarsku-problém byl v tom, že v Maďarsku není klasická šotolina a jedná se o velmi tvrdý a zaprášený povrch. Dezén šotolinových kol neměl do čeho zabírat. Ti zkušení domácí jezdci nejeli klasické šotolinoé pneumatiky, ale používali velmi speciální kola. Tuším, že nejlépe na specifickém povrchu fungoval jeden model od Yokohamy.