4. 7. 2022 13:15 − 11093× − 11

Mapy Bohemia Rally zveřejněny

Bohemia Rally Mladá Boleslav zveřejnila své mapy. Změn najdeme hned několik.

Minulý rok nebylo možné kvůli vedení objízdného úseku při opravě křižovatky "Rádelský Mlýn" odjet celý Radostín. V tomto roce se ale závodníci vrátí do původního uspořádání této dlouhé rychlostní zkoušky a tak na ně čeká start této RZ opět ve spektakulárním místě nad Malou Skalu s výhledem na zříceninu hradu Frýdštejn.

Obměnou prošla i rychlostní zkouška Kvítkovice, kde byl posunut start a na závodníky oproti minulým letům čeká průjezd velmi obtížným a úzkým úsekem s velkým převýšením v obci Roudný. Kámen na kameni nezůstal ani na RZ Krásná, která byla prodloužena o úseky RZ Vinec. Odkaz na MAPY RALLY BOHEMIA

Další velkou změnou je RZ Zvířetice. Tento třináctikilometrový úsek je tvořen i 40% šotolinou, navíc je umístěn v harmonogramu soutěže až na konec obou nedělních sekcí. Bude to jistě tvrdá zkouška nejen pro jezdce ale i techniku. Více už ale naleznete na našich internetových stránkách v sekci mapy. Těšíme se na viděnou u trati.

Komentářů celkem: 11
4. 7. 2022 14:05
0 0
Je někde i celková mapa? To je přece jedna z nejpraktičtějších věcí pro každého rallystu. Nebo jen špatně hledám?smajlík
4. 7. 2022 17:13
0 0
Celková mapa je součástí tištěného programu.
4. 7. 2022 17:48
0 0
Když se Radostín jmenoval Sychrov a cíl byl u zámku bylo to lepší, ale asi to má své důvody. Zvířetice vypadají dobře už na první pohled. Snad nebudou jezdci moc fňukat a slzet, když neuvidí asfalt. Držím palce ať se soutěž vydaří a bude se bojovat o vítězství až do poslední erzety.
4. 7. 2022 20:35
0 0
Obávám se že někteří prskat budou, 6km je pro některé hodně už nad 600metry lamentují. Chtělo by to jednu čistě šoto soutěž, Váté písky u Vracova a Strážnice by byly ideální místo na namotání dostatečného počtu kilometrů, počet aut by ale nepřesáhl asi víc jak 40 posádek.
4. 7. 2022 21:51
3 0
Ono je těžké neprskat, když na RZ, která je z většiny asfaltová je vložena šotolina v délce několika kilometrů. Pár set metrů, kilometr nebo dva je relativně v pohodě, delší úseky na asfaltových gumách je docela pruda. Za našich časů se jezdilo víc šotoliny, ale byla to povětšinou buď čistě šotolinová RZ nebo čistě asfaltová. Jo, bylo to v dobách, kdy rally ještě nebyly 3 dny sprintů, přezouvalo se kde se dalo a jelo se na jeden zátah. Na naší poslední Šumavě jsme přezouvali asi 20x, za každou RZ. Vtipně se totiž pravidelně střídal šotol s asfaltem a věřte, že nikdo neprskal, naopak, parádně jsme si to užívali. Věřím, že i dnes by většina posádek zvládla čistě šotolinovou soutěž, ale takoví ti kočkopsi stylu 2/3 asfalt a 1/3 šotol jsou asi pro diváky atraktivní, ale pro auta extrémně nároční....
5. 7. 2022 00:13
Upraveno 00:13
0 0
Fox, tak to bylo. dalo se více přizpůsobit podmínkám. Podvozek se až tak neřešil, ani se nedalo, šotolinová RZ často střídala asfaltovou. Skouklo se to hlavní a jen se dali gumy vhodné na ten povrch co se na následující RZ jel. Dnes je to uboze skrčené do jedné servisní zóny a gumy se volí na celou sekci, což je často i špatně. Např. U Boleslavi slunce a v podhůří Krkonoš prší. Nebo, jak sem ze starších programů Rallye Škoda našel, byly ještě další časové kontroly hned za STOPkou. Vše se muselo stihnout mezi RZetami. To byl jediný čas na servis, to byla ale 80. léta. smajlík Nebylo to špatný, ale dnes v tom provozu, ještě aby se motala servisní auta, těžko říct. Dnes jsou ČK jen před startem RZ a servisem, apod. Hodně se změnilo.
5. 7. 2022 02:37
0 0
Původně napsal MMAARTIN
Je někde i celková mapa? To je přece jedna z nejpraktičtějších věcí pro každého rallystu. Nebo jen špatně hledám?smajlík
https://www.rallybohemia.cz/2022/data/clanky_soubory/95/etapa1.pdf

https://www.rallybohemia.cz/2022/data/clanky_soubory/95/etapa2.pdf

Etapy nestačí? smajlík
5. 7. 2022 06:45
0 0
to tam včera večer ještě nebylo ...
5. 7. 2022 13:17
0 0
Původně napsal AntMar
Fox, tak to bylo. dalo se více přizpůsobit podmínkám. Podvozek se až tak neřešil, ani se nedalo, šotolinová RZ často střídala asfaltovou. Skouklo se to hlavní a jen se dali gumy vhodné na ten povrch co se na následující RZ jel. Dnes je to uboze skrčené do jedné servisní zóny a gumy se volí na celou sekci, což je často i špatně. Např. U Boleslavi slunce a v podhůří Krkonoš prší. Nebo, jak sem ze starších programů Rallye Škoda našel, byly ještě další časové kontroly hned za STOPkou. Vše se muselo stihnout mezi RZetami. To byl jediný čas na servis, to byla ale 80. léta. smajlík Nebylo to špatný, ale dnes v tom provozu, ještě aby se motala servisní auta, těžko říct. Dnes jsou ČK jen před startem RZ a servisem, apod. Hodně se změnilo.
...a podle mě k horšímu. Za všechno může Kalouseksmajlík...teda peníze za TV - intrnetový pokrytí. Prostě ta scestná představa FIA, že tohle současný pojetí přitáhne víc diváků (rozuměj potencionálních kupujících zákazníků, sedících jako já u obrazovek) se míjí účinkem. Sice díky internetu si to MŮŽE zkouknout větší množství lidí, než u tratí RZ, ale málokdo to reálně dělá. Skutečnej fanoušek zvedne prdel, vrazí 49 Kč/l do benzínu a jede fyzicky na rally...a takovejch je pořád plusmínus stejný množství. Ti, co pamatujou (a objezdili kde co) ty časy, o kterejch mluvíš, na to dnes více méně prdí a na počty je nahrazujou mladší. Kuře by mohl dodat reálný údaje, jestli lidí u tratí přibývá, nebo naopak. Je to můj dojem...nikomu ho nevnucuju.
5. 7. 2022 14:13
0 0
Původně napsal shifty
Původně napsal MMAARTIN
Je někde i celková mapa? To je přece jedna z nejpraktičtějších věcí pro každého rallystu. Nebo jen špatně hledám?smajlík
https://www.rallybohemia.cz/2022/data/clanky_soubory/95/etapa1.pdf

https://www.rallybohemia.cz/2022/data/clanky_soubory/95/etapa2.pdf

Etapy nestačí? smajlík
Díky, fakt to tam ale nebylo, když jsem psal svůj příspěvek. Tohle samozřejmě stačí. smajlík
7. 7. 2022 10:08
0 0
Původně napsal genianální dífka
Původně napsal AntMar
Fox, tak to bylo. dalo se více přizpůsobit podmínkám. Podvozek se až tak neřešil, ani se nedalo, šotolinová RZ často střídala asfaltovou. Skouklo se to hlavní a jen se dali gumy vhodné na ten povrch co se na následující RZ jel. Dnes je to uboze skrčené do jedné servisní zóny a gumy se volí na celou sekci, což je často i špatně. Např. U Boleslavi slunce a v podhůří Krkonoš prší. Nebo, jak sem ze starších programů Rallye Škoda našel, byly ještě další časové kontroly hned za STOPkou. Vše se muselo stihnout mezi RZetami. To byl jediný čas na servis, to byla ale 80. léta. smajlík Nebylo to špatný, ale dnes v tom provozu, ještě aby se motala servisní auta, těžko říct. Dnes jsou ČK jen před startem RZ a servisem, apod. Hodně se změnilo.
...a podle mě k horšímu. Za všechno může Kalouseksmajlík...teda peníze za TV - intrnetový pokrytí. Prostě ta scestná představa FIA, že tohle současný pojetí přitáhne víc diváků (rozuměj potencionálních kupujících zákazníků, sedících jako já u obrazovek) se míjí účinkem. Sice díky internetu si to MŮŽE zkouknout větší množství lidí, než u tratí RZ, ale málokdo to reálně dělá. Skutečnej fanoušek zvedne prdel, vrazí 49 Kč/l do benzínu a jede fyzicky na rally...a takovejch je pořád plusmínus stejný množství. Ti, co pamatujou (a objezdili kde co) ty časy, o kterejch mluvíš, na to dnes více méně prdí a na počty je nahrazujou mladší. Kuře by mohl dodat reálný údaje, jestli lidí u tratí přibývá, nebo naopak. Je to můj dojem...nikomu ho nevnucuju.
Počty diváků u trati fakt netuším, ale můžu ti aspoň naznačit, jak reklama funguje/nefunguje z jednoho mojeho vedlejšího výzkumu. Z toho, co jsem ještě před covidem dělal dotazník na znalost značek sponzorujících motorsport, tak to v obecné rovině funguje jenom u velkých jako Barum, Škoda, tehdy Benzina apod. Ale obecně lze říct, že nadpoloviční většina mojich respondentů vyjadřovala rozhodnost k tomu, že pokud mají na výběr dva stejné produkty dvou značek, z nichž jedna sponzoruje rally a druhá ne, vybírat ty podporující rally (zejména pak sponzoři jezdců - tehdy třeba Delimax, EuroOil...). Tož asi tak, víc až se mi ten článek k této věci povede protlačit někam do časopisů...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!