Mapy Bohemia Rally zveřejněny
Minulý rok nebylo možné kvůli vedení objízdného úseku při opravě křižovatky "Rádelský Mlýn" odjet celý Radostín. V tomto roce se ale závodníci vrátí do původního uspořádání této dlouhé rychlostní zkoušky a tak na ně čeká start této RZ opět ve spektakulárním místě nad Malou Skalu s výhledem na zříceninu hradu Frýdštejn.
Obměnou prošla i rychlostní zkouška Kvítkovice, kde byl posunut start a na závodníky oproti minulým letům čeká průjezd velmi obtížným a úzkým úsekem s velkým převýšením v obci Roudný. Kámen na kameni nezůstal ani na RZ Krásná, která byla prodloužena o úseky RZ Vinec. Odkaz na MAPY RALLY BOHEMIA
Další velkou změnou je RZ Zvířetice. Tento třináctikilometrový úsek je tvořen i 40% šotolinou, navíc je umístěn v harmonogramu soutěže až na konec obou nedělních sekcí. Bude to jistě tvrdá zkouška nejen pro jezdce ale i techniku. Více už ale naleznete na našich internetových stránkách v sekci mapy. Těšíme se na viděnou u trati.
Je někde i celková mapa? To je přece jedna z nejpraktičtějších věcí pro každého rallystu. Nebo jen špatně hledám?
https://www.rallybohemia.cz/2022/data/clanky_soubory/95/etapa2.pdf
Etapy nestačí?
Fox, tak to bylo. dalo se více přizpůsobit podmínkám. Podvozek se až tak neřešil, ani se nedalo, šotolinová RZ často střídala asfaltovou. Skouklo se to hlavní a jen se dali gumy vhodné na ten povrch co se na následující RZ jel. Dnes je to uboze skrčené do jedné servisní zóny a gumy se volí na celou sekci, což je často i špatně. Např. U Boleslavi slunce a v podhůří Krkonoš prší. Nebo, jak sem ze starších programů Rallye Škoda našel, byly ještě další časové kontroly hned za STOPkou. Vše se muselo stihnout mezi RZetami. To byl jediný čas na servis, to byla ale 80. léta. Nebylo to špatný, ale dnes v tom provozu, ještě aby se motala servisní auta, těžko říct. Dnes jsou ČK jen před startem RZ a servisem, apod. Hodně se změnilo.
Je někde i celková mapa? To je přece jedna z nejpraktičtějších věcí pro každého rallystu. Nebo jen špatně hledám?
https://www.rallybohemia.cz/2022/data/clanky_soubory/95/etapa2.pdf
Etapy nestačí?
Fox, tak to bylo. dalo se více přizpůsobit podmínkám. Podvozek se až tak neřešil, ani se nedalo, šotolinová RZ často střídala asfaltovou. Skouklo se to hlavní a jen se dali gumy vhodné na ten povrch co se na následující RZ jel. Dnes je to uboze skrčené do jedné servisní zóny a gumy se volí na celou sekci, což je často i špatně. Např. U Boleslavi slunce a v podhůří Krkonoš prší. Nebo, jak sem ze starších programů Rallye Škoda našel, byly ještě další časové kontroly hned za STOPkou. Vše se muselo stihnout mezi RZetami. To byl jediný čas na servis, to byla ale 80. léta. Nebylo to špatný, ale dnes v tom provozu, ještě aby se motala servisní auta, těžko říct. Dnes jsou ČK jen před startem RZ a servisem, apod. Hodně se změnilo.