Craig Breen končí u M-Sportu
Dvoje stupně vítězů, deset vyhraných rychlostních zkoušek, 84 bodů. K tomu ale také sedmkrát superally a nehody. To je letošní bilance Craiga Breena u M-Sportu, kde dostal příležitost závodit ve všech podnicích letošního mistrovství světa s vozem Rally1. Jenže dle všeho si M-Sport sliboval od tohoto angažmá víc, protože Irovi ukončil smlouvu a ten tak příští rok v týmu už pokračovat nebude.
"Byla radost pracovat s Craigem a já osobně jsem měl velkou radost z toho, že jsme ho společně s Paulem Naglem po jejich velkém úsilí dostali letos k nám do týmu," uvedl v tiskovém prohlášení Richard Millener. "Myslím, že jsme všichni věděli, že zde byl potenciál a budu si vždy pamatovat na letošní úspěchy, hlavně na dvojité stupně vítězů se Sebastienem Loebem na začátku roku. Bohužel někdy věci nefungují jak by měly, taková byla situace. Craig je velmi talentovaným jezdcem a nemám pochyby, že toho ještě ve své kariéře dost dosáhne, ale tým měl pocit, že potřebuje pro rok 2023 jiný přístup. Craigovi a Jamesovi přejeme do budoucnosti vše nejlepší a nyní již hledíme do budoucnosti pro zajištění konkurenceschopné sestavy pro Puma Hybrid Rally1."
K situaci se vyjádřil i sám Craig Breen: "Chci vyjádřit velké poděkování M-Sportu a celému týmu za vše co pro mne letos udělali. Díky účasti na všech podnicích to byla důležitá sezóna a závodit s Pumou bylo fantastické. Měli jsme na této cestě, byť byla krátká, hodně zábavy a užili si hodně smíchu. V M-Sportu se cítíte jako ve skutečné rodině a bude smutné jí opustit. Pro mne bylo obrovskou zkušeností být součástí týmu, ale nyní je na čase se posunout dále. Těším se na budoucnost a pokračování budování partnerství s Jamesem. Týmu přeji pro příští sezónu jen to nejlepší."
Dle všeho se zdá, že by se Craig mohl vrátit zpět k Hyundai. Zde by se ale nemělo jednat o účast ve všech podnicích mistrovství světa, Ir by se měl střídat ve třetím vozem s Dani Sordem.
Zostava fordu na novú sezónu ženy tabak solberg greensmith loubet? Nebolo by to zle
Tak okrem Tanaka nikto iny konkurencieschopny na trhu nie je. Bieda "premiovej" triedy rally.
No máme se opět na co těšit!
1. logo Citroën 102×
2. logo Ford 92×
3. logo Toyota 76×
4. logo Lancia 73×
5. logo Peugeot 48×
6. logo Subaru 47×
7. logo Volkswagen 44×
8. logo Mitsubishi 34×
9. logo Hyundai 25×
10. logo Audi 24×
https://www.ewrc-results.com/champs/1-wrc/?x=7
1. flag Ogier Sébastien 2 634 (2 352 + 282)
2. flag Loeb Sébastien 1 776 (1 721 + 55)
3. flag Neuville Thierry 1 676 (1 460 + 216)
4. flag Latvala Jari-Matti 1 668 (1 527 + 141)
5. flag Tänak Ott 1 308 (1 128 + 180)
6. flag Sordo Dani 1 306 (1 249 + 57)
7. flag Sainz Carlos 1 242
8. flag Hirvonen Mikko 1 210 (1 177 + 33)
9. flag Kankkunen Juha 1 202
10. flag Evans Elfyn 961 (865 + 96)
11. flag Solberg Petter 853 (832 + 21)
12. flag Alén Markku 840
13. flag Mikkelsen Andreas 827 (777 + 50)