Toyota oznámila sestavu pro rok 2024
Před chvilkou jsme vás informovali, že Kalle Rovanperä pojede příští rok jen částečný program, aby si získal novou motivaci do dalšího závodění. Podle všeho se bude střídat o sedačku s Ogierem, který také pojede částečný program.
Jedničkou týmu se stane Elfyn Evans, dvojkou pak Takamoto Katsuta, který také pojede celou sezónu. Bude to ale stačit na boj s posíleným týmem Hyundai?
Tady jsou slova Jari-Matti Latvaly, šéfa týmu. "Jsme hodně spokojeni, že jsme udrželi naši vítěznou sestavu i pro příští rok. Máme silnou sestavu jezdců. kteří se u nás cítí doma. Kalle bude mít sice jiný program, ale důležité je, že chce zůstat u nás. I když je mladý, jezdí už dlouho a cítí, že částečný program je pro něj teď nejlepší. Je také skvělé, že s námi pokračuje Seb. S nimi máme na to obhájit titul mezi týmy. Elfyn letos znovu ukázal, že umí vyhrávat soutěže a bojovat o titul. Taka letos ukázal, že všude může bojovat o stupně vítězů."
Ale jak říká klasik – bude to stačit?
Když už jsme u M-Sportu, kdo by tam mohl jet? Loubet těžko. Fourmaux možná. Návrat Greensmitha? Proč ne. Munster? Dost možné. Solberg? Za mě jako ano. Mikkelsen? Nemá peníze. Má peníze Gryazin?
Taky se pravděpodobně vrátí Kris Meeke se Sebastianem Marshallem do MS. Uvidíme kam, nicméně vidím to asi na Rally2. Pravděpodobně Toyota nebo Hyundai.
Nejhorší na tom celém je, že se stále sází na zkušené jezdce a vůbec (kromě Kalleho) se pro Rally1 nevychovávají noví jezdci. Katsuta brzy 31 let, Elfynovi bude do konce roku 35, ostatní jsou ještě starší, Sordovi dokonce 40. Ten skok mezi Rally2 a Rally1 je strašně velký a jedna sezóna na to, abyste s tím autem něco zajeli, nestačí. Jsem zvědav, kdo s tím bude jezdit za pár let.
Hlavně aby o ten titul nebojoval i tak Kalle s Ogim
Kris Meeke dnes testoval v Portugalsku, Fabii...
Hlavně aby o ten titul nebojoval i tak Kalle s Ogim