Japonská premiéra pro tým OMV

V Japonsku bude startovat pouze Manfred Stohl, ve zbývajících pěti soutěžích pak již obě posádky týmu OMV.

Pro Manfreda Stohla začíná v úterý velké dobrodružství. Po 104 startech čeká jezdce týmu OMV soutěž, kterou pojede poprvé v životě – Japonská rally. Manfred Stohl: "Již jsem v Japonsku několikrát byl, miluji tamní jídlo, ale rally jsem tam ještě nikdy nejel. Určitě to bude skvělý zážitek. Jsem přesvědčen, že nebudeme mít žádné problémy, protože normálně si na novou soutěž zvykám velmi rychle. A i Peugeotu 307 WRC by měla Japonská rally vyhovovat. Přeci jen tam Marcus Gronholm minulý rok s tímto vozem vyhrál."

V každém případě je Manfred Stohl přesvědčen, že v Japonsku bude hodně překvapení. "Na předních příčkách budou jezdci, se kterými před začátkem soutěže nikdo nebude počítat," věří rakouský jezdec. Hlavně myslí na místního matadora Toshi Araie, který v Japonsku poslední dva ročníky v třídě produkčních vozů přesvědčivě vyhrál. K tomu počítá Manfred Stohl s mnoha odstoupeními: "Tato soutěž je velmi náročná, protože tamní šotolina je spíše měkká a cesty jsou úzké. Když se někdo dostane z optimální stopy, tak tuto chybu již jen těžko bude napravovat. A protože se jede 27 rychlostních zkoušek, tak hodně jezdců ztrací mnoho času i díky systému Superally." Pro překvapení se může postarat i malý počet jezdců s vozy WRC, kterých je na startu pouhých jedenáct. Mimo Manfreda Stohla nemá s Japonskou rally žádnou zkušenost ještě Matthew Wilson, Luis Perez Companc, Gareth MacHale a Daniel Sordo. I z tohoto důvodu si Stohl vypočítává dobré šance na úspěch. "Měl bych dosáhnout na body, v ideálním případě je možné i umístění mezi prvními třemi. To by bylo ohledně tabulky jezdců velmi důležité." Momentálně je Manfred Stohl s 24 body na pátém místě.

Japonská rally začíná 1. září v 6:30 místního času ve městě Obihiro. Od pátku do neděle je na programu 27 rychlostních zkoušek s délkou 346 kilometrů. Celá délka soutěže je 1.586 kilometrů. Cíl je v neděli 3. září v 15:00 místního času.

Komentářů celkem: 8
28. 8. 2006 21:101
0 0
Manfred má sice pravdu že Gronholm vyhrál, ale jen díky tomu že v předposlední zkoušce do té doby vedoucí Peter Solberg poškodil řízení a musel odstoupit.
Anonym IP:193.179.195.162
28. 8. 2006 21:172
0 0
no poskodil rizeni...spis nekdo prines velkej sutr do vyjete stopy...
Anonym IP:82.117.140.1
28. 8. 2006 23:203
0 0
Takže byl Gronholm lepší, protože dokázal jet dobře a nepoškodit auto, což se Solbergovi nepovedlo. Myslel si to tak markusi? PaP
Anonym IP:84.42.233.215
28. 8. 2006 23:504
0 0
Zase už někdo tady začíná s tím "ale" a "kdyby"... Na to se historie nikoho neptá!!! Postavte se konečně nohama na zem!
29. 8. 2006 08:345
0 0
Rok 2004 vyhrál Solberg. Rok 2005 vedl ještě v předposlední erzetě Solberg, navíc Atkinson skončil třetí. Tuhle sezonu pojede se Subaru ještě Arai. Subaru to v Japonsku sedí, asi to bude tím že jsou tam doma. Smůla co Subaru poslední závody má musí jednou skončit a já si myslím že to bude právě v Japonsku.
29. 8. 2006 09:226
0 0
já vás rozsoudím. Marcus vyhrál. Nejrychlejší do předposledni RZ byl Petr.
Anonym IP:83.208.77.242
29. 8. 2006 11:487
0 0
smuula haha... to ze peta jezdi jako prase aby drzel krok neni vo smule...
29. 8. 2006 22:598
0 0
končí se až na rampě
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!