Redakce - eWRC.cz
9. 9. 2006 00:00 − 3443× − 45

Böttcher Rally Vyškov 2006 – online

Aktualizace 16:14 – Pojďte sledovat dění na tratích sedmého podniku Mistrovství České republiky ve sprintrally.

Již ve Vyškově si může Josef Semerád zajistit letošní sprinterský titul. Podaří se mu to po návratu do kabiny Lanceru Evo IX, nebo se bude v cíli smát někdo jiný?

Oficiální stránky Rally Vyškov
Časový harmonogram : zde
Seznam převzatých posádek : zde
Výsledky : zde
Diskuze k soutěži : eWRC.cz

Pro rychlou orientaci můžete kliknout přímo na odkazy s jednotlivými RZ

Časový harmonogram
RZ 1 Račická 9,03km 9:17
RZ 2 Vážanská 10,07km 9:53
RZ 3 Podivická 10,68km 10:38
RZ 4 Račická 9,03km 12:14
RZ 5 Vážanská 10,07km 12:50
RZ 6 Podivická 10,68km 13:35
RZ 7 Račická 9,03km 15:06
RZ 8 Vážanská 10,07km 15:42



RZ 1 Račická 9,03km 9:17
info : Zdeněk Vrátníček odstupuje pro závadu motoru na RZ 1
info : Petr Trnovec měl defekt a měnil kolo.
info : Minařík František Pokladník havaroval
info : Jaromír Tomaštík havaroval.
info : Lukáš Pondělíček odstupuje pro poruchu motoru před RZ 1
info : Ve Vyškově je slunečné počasí.

Pořadí abs. po RZ1
1.Semerád Mitsubishi Lancer EVO IX 5:18,7
2.KopeckýŠkoda Fabia Kit Car+0,7
3.Volf Mitsubishi Lancer EVO IX +1,9
4.GavlákMitsubishi Lancer EVO IX+3,6
5.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+6,0
6.GrzybMitsubishi Lancer EVO IX+6,8
7.PetákRenault Clio S 1600+6,9
8.Kožmín Mitsubishi Lancer EVO VIII +6,9
9.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VIII+7,0
10.BérešSuzuki Ignis S 1600+8,5
11.Jelínek Mitsubishi Lancer EVO IX +10,4
12.SchlagerMitsubishi Lancer EVO VI+11,1
13.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+11,1
14.HozákMitsubishi Lancer EVO VII+11,7
15.Řihák Mitsubishi Lancer EVO VII +12,3

RZ 2 Vážanská 11,7km 9:53
info : Martin Kožmín odstupuje kvůli poruše turba

Pořadí abs. po RZ2
1.Semerád Mitsubishi Lancer EVO IX 12:09,9
2.Volf Mitsubishi Lancer EVO IX +5,2
3.KopeckýŠkoda Fabia Kit Car+10,7
4.GavlákMitsubishi Lancer EVO IX+12,2
5.Jelínek Mitsubishi Lancer EVO IX +17,1
6.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+18,2
7.BarvíkMitsubishi Lancer EVO VIII+19,9
8.PetákRenault Clio S 1600+21,5
9.BérešSuzuki Ignis S 1600+21,9
10.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+23,9
11.SchlagerMitsubishi Lancer EVO VI+24,9
12.HozákMitsubishi Lancer EVO VII+26,2
13.Řihák Mitsubishi Lancer EVO VII +27,8
14.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+29,6
15.SedláčekNissan Almera GTi +32,2

RZ 3 Podivická 10,67km 10:38

Po první sekci vyškovské soutěže se v čele stále s těsným náskokem drží Josef Semerád a má tak nakročeno ke zisku titulu v „malém“ mistrovství. Jiřímu Volfovi se však v posledním měřeném testu podařilo ztrátu mírně stáhnout a zdá se, že bude chtít ještě největšího favorita potrápit. V poměrně těsném závěsu se také drží Jan Kopecký s nejrychlejší dvojkolkou v poli. Čtvrtá pozice patří Peteru Gavlákovi, který je současně nejrychlejším jezdcem hostujícího slovenského šampionátu. Slovenský pilot si však bude muset dát pozor na dotírajícího Jana Jelínka.
Vladimír Barvík po smůle na Barumce nenašel štěstí ani ve Vyškově a se soutěží se musel stejně jako další přední jezdec Martin Kožmín rozloučit. Pořadím se mírně propadl také Pavel Červenka, naopak Grzegorz Grzyb se po zaváhání ve druhém testu vrací nejrychlejším časem na dostřel TOP15.

info : Vladimír Barvík odstupuje kvůli poruše převodovky na RZ 3
info : Michal Hora odstupuje na RZ 3 – motor.

Pořadí abs. po RZ3
1.Semerád Mitsubishi Lancer EVO IX 18:43,3
2.Volf Mitsubishi Lancer EVO IX +4,1
3.KopeckýŠkoda Fabia Kit Car+6,5
4.GavlákMitsubishi Lancer EVO IX+17,2
5.Jelínek Mitsubishi Lancer EVO IX +18,4
6.BérešSuzuki Ignis S 1600+22,7
7.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+27,7
8.PetákRenault Clio S 1600+30,6
9.HozákMitsubishi Lancer EVO VII+34,1
10.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+37,8
11.Řihák Mitsubishi Lancer EVO VII +40,1
12.SchlagerMitsubishi Lancer EVO VI+41,8
13.SedláčekNissan Almera GTi +43,5
14.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+49,8
15.TošovskýMitsubishi Lancer EVO VIII+54,2

RZ 4 Račická 9,03 km 12:14
info : Pavel Urban odstupuje v servisu po RZ 3 – brzdy
info : Pavol Nagy odstupuje v servisu po RZ 3 – převodovka
info : Martin Divoký odstupuje pro technickou závadu – poloosa
info : Jiří Ševeček skončil mimo trať
info : Václav Dunovský měl defekt
info : Petr Trnovec odstupuje v servisu po RZ 3 kvůli technickým problémům (přední náprava)
info : Dušan Kouřil odstupuje v servisu po RZ 3 kvůli zdravotním problémům

Pořadí abs. po RZ4
1.Semerád Mitsubishi Lancer EVO IX 24:00,3
2.Volf Mitsubishi Lancer EVO IX +3,1
3.GavlákMitsubishi Lancer EVO IX+18,5
4.KopeckýŠkoda Fabia Kit Car+22,0
5.Jelínek Mitsubishi Lancer EVO IX +25,7
6.BérešSuzuki Ignis S 1600+28,4
7.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+32,1
8.PetákRenault Clio S 1600+41,4
9.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+46,8
10.Řihák Mitsubishi Lancer EVO VII +48,0
11.SchlagerMitsubishi Lancer EVO VI+48,3
12.SedláčekNissan Almera GTi +50,6
13.HozákMitsubishi Lancer EVO VII+55,6
14.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+1:00,6
15.GrzybMitsubishi Lancer EVO IX+19,9

RZ 5 Vážanská 10,07 km 12:50
info : Václav Dunovský odstupuje po RZ 5 kvůli technické závadě
info : František Landt odstupuje kvůli dvojitému defektu
info : Pavel Řihák byl v poli
info : Rychlostní zkouška je po st.č. 102 přerušena kvůli plánovanému průjezdu linkového autobusu

Pořadí abs. po RZ5
1.Semerád Mitsubishi Lancer EVO IX 30:49,8
2.Volf Mitsubishi Lancer EVO IX +13,9
3.KopeckýŠkoda Fabia Kit Car+22,9
4.Jelínek Mitsubishi Lancer EVO IX +30,8
5.BérešSuzuki Ignis S 1600+40,0
6.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+44,6
7.PetákRenault Clio S 1600+49,8
8.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+54,4
9.SchlagerMitsubishi Lancer EVO VI+1:03,9
10.GrzybMitsubishi Lancer EVO IX+1:05,2
11.HozákMitsubishi Lancer EVO VII+1:06,3
12.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+1:09,5
13.Tošovský Mitsubishi Lancer EVO VIII +1:25,7
14.GavlákMitsubishi Lancer EVO IX+1:29,3
15.MainaříkŠkoda Felicia Kit Car +1:48,1

RZ 6 Podivická 10,68 km 13:35
info : Jiří Tošovský odstupuje na RZ 6
info : Mezi st.č. 102 a 3 je mezera 16 minut kvůli průjezdu linkového autobusu v předchozí rychlostní zkoušce (st.č. 3 startuje ve 13:55)

Pořadí abs. po RZ6
1.Semerád Mitsubishi Lancer EVO IX 37:18,2
2.Volf Mitsubishi Lancer EVO IX +12,0
3.Jelínek Mitsubishi Lancer EVO IX +30,9
4.KopeckýŠkoda Fabia Kit Car+31,9
5.BérešSuzuki Ignis S 1600+38,0
6.GrzybMitsubishi Lancer EVO IX+57,0
7.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+57,2
8.PetákRenault Clio S 1600+58,7
9.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+1:02,6
10.HozákMitsubishi Lancer EVO VII+1:14,4
11.SchlagerMitsubishi Lancer EVO VI+1:17,4
12.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+1:19,7
13.MinaříkŠkoda Felicia Kit Car +2:04,3,
14.SedláčekNissan Almera GTi+2:04,7
15.KurkaMitsubishi Lancer EVO VII+2:28,5

RZ 7 Račická 9,03 km 15:06
info : Eddy Schlager měl technické problémy

Pořadí abs. po RZ7
1.Semerád Mitsubishi Lancer EVO IX 42:36,3
2.Volf Mitsubishi Lancer EVO IX +12,3
3.Jelínek Mitsubishi Lancer EVO IX +28,4
4.KopeckýŠkoda Fabia Kit Car+33,1
5.BérešSuzuki Ignis S 1600+40,0
6.GrzybMitsubishi Lancer EVO IX+55,5
7.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+1:01,2
8.PetákRenault Clio S 1600+1:02,7
9.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+1:07,8
10.HozákMitsubishi Lancer EVO VII+1:21,6
11.ArazimMitsubishi Lancer EVO VII+1:28,1
12.SedláčekNissan Almera GTi+2:10,7
13.MinaříkŠkoda Felicia Kit Car +2:18,8
14.KurkaMitsubishi Lancer EVO VII+2:37,1
15.SchlagerMitsubishi Lancer EVO VI+2:42,1

RZ 8 Vážanská 10,07 km 15:42
info : Petr Hozák stál na trati RZ
info : Eddy Schlager odstupuje kvůli problémům s turbem
info : Jan Jelínek měl defekt a měnil kolo

Pořadí abs. po RZ8
1.Semerád Mitsubishi Lancer EVO IX 49:22,8
2.Volf Mitsubishi Lancer EVO IX +18,1
3.KopeckýŠkoda Fabia Kit Car+32,7
4.GrzybMitsubishi Lancer EVO IX+1:01,7
5.PetákRenault Clio S 1600+1:10,6
6.FirlaMitsubishi Lancer EVO VI+1:12,9
7.ČervenkaMitsubishi Lancer EVO VIII+1:13,8
8.BérešSuzuki Ignis S 1600+2:09,1
9.SedláčekNissan Almera GTi+2:26,1
10.MinaříkŠkoda Felicia Kit Car +2:40,0
11.KneifelŠkoda Felicia Kit Car +3:06,7
12.VlčekPeugeot 206 Kit Car +3:08,7
13.KurkaMitsubishi Lancer EVO VII+3:16,6
14.KukelkaMitsubishi Lancer EVO VI+3:52,5
15.KurkaRenault Clio Sport+3:54,7

Stylem start – cíl si dojel pro své další důležité vítězství Josef Semerád a zajistil si tak s předstihem titul „malého“ mistrovství. Druhá pozice patří Jiřímu Volfovi a třetím celkovým časem dováží kitovou Fabii k cennému umístění Jan Kopecký.
Grzegorz Grzyb se dokázal po problémech ve druhém testu zvednout a patří mu čtvrté místo před Josefem Apetákem a Lumírem Firlou, kteří po celou dobu trpělive stoupali výsledkovou listinou. Sedmá příčka Pavla Červenky odpovídá výkonům po celou dobu soutěže, naopak na osmou se po potížích v posledním testu propadl Jožo Béreš.
Problémy v závěru soutěže poslaly „dolů“ mnoho favoritů – Jana Jelínka, Petera Gavláka z nižších pozic pak Petra Hozáka či Tomáše Arazima.

Komentářů celkem: 45
Anonym IP:160.218.137.14
11. 9. 2006 08:33
0 0
Pro permanentní kritiky Kopeckého (někteří ho budou kritizovat i kdyby byl mistrem světa) jen několik poznámek:
ze širší sprintové špičky, tj. z cca 20-25 posádek má absolutně nejslabší auto, na rozdíl od Mišáků a S1600 stavěné v amatérských dílenských podmínkách. Pokud tedy jede se slaboučkým, technicky neideálním autem, s kterým každá jiná posádka útočí na 25. místa, musí dobrých výsledků dosahovat nasazením a uměním posádky. Taková jízda přes "vint" pochopitelně přinese občasné chybičky, vyplývající z přemíry "chtění". Ve Vyškově navíc měl Honza celou soutěž problémy s brzdami a hlavně s motorem, který permanentně "vynechával". Ještě půl hodiny před startem navíc vedení týmu rozhodlo o odstoupení posádky pro zdravotní indispozici Filipa (chřipka, horečka, zvracení, konsumace léků) a jen díky rozhodnutí posádky, která nechtěla "ošidit" diváky nakonec startovali. Domnívám se, že kritikové Kopeckých by měli občas používat hlavu nejen na chrlení nenávistných výpadů, ale i na hodnocení objektivnější.
Anonym IP:62.4.97.89
11. 9. 2006 15:09
0 0
Nikdo tady osobně nenapadá naše kluky, kteří ukazují světu kde ta naše republika vůbec je! Ale prostě na tomto závodě, na této erzetě, v této době kde jsme byli... - prostě nejel, to co umí!!! Stačí taková omluva fandům Honzíka?!?
Anonym IP:84.42.233.215
11. 9. 2006 20:30
0 0
Asi někde udělat "lidskou" jezdeckou chybu, nebo chybu zaviněnou technickým problémem, je v očích počítačových odborníků na rallye zločinem. Takový jezdec by měl asi vrátit licenci a řidičák a jít do Kolbenky k soustruhu... A hotová tragédie je, když se takový jezdec jmenuje Jan Kopecký. To je zcela jasný hrdelní zločin. Kopeckého je potřeba nenávidět, hanit, pomlouvat kde se dá, protože má "bohatého tatínka", "vlivného tatínka", protože je to "nafoukaný fracek", protože kdykoliv a kdekoliv tenhle "Nýmand" zabírá místo božskému Valachovi... Kdyby byl mistrem světa, porazil Loeba a celou tu partu, tak tihle "géniové" budou vymýšlet všechno možné, jen aby jakýkoliv výsledek znehodnotili... Ale znehodnotili jak? Tady? Před smečkou pubertálních a často pologramotných křiklounů? Těch pár normálních lidí, kteří tady občas diskutují, se musí jen a jen smát. A vnitřně si myslet něco o naprostých vypantlancích, kteří se tady ukájí, zakomplexovaných puberťácích, kteří si myslí, jak to tomu světu teď nandali... Tohle nesměřuji na konkrétní příspěvěk k tomuhle článku, je to pro všechny, kteří vždycky zrudnou vzteky, když se tady někde objeví jméno Jan Kopecký, jméno našeho současného nejlepšího soutěžního jezdce, našeho velkého talentu, který má, doufejme, před sebou velkou budoucnost. A každý soudný fanoušek rallye by měl být rád, že na sprintu ve Vyškově mohl vidět jezdce z mistrovství světa!
Anonym IP:213.235.168.5
11. 9. 2006 21:05
0 0
To anonym 233.215:Napsal jsi to hezky. Jen si nemyslím, že mezi těmi křiklouny jsou všichni z Valašska. To zcela určitě ne..Ale i tak má Tvůj příspěvek VELKOU VÁHU! Je napsán popravdě..Opravdu je zajímavé sledovat výlevy směrem ke Kopeckému.Podle IP adresy nejdete názory jaký je to nemehlo se vším všudy a vždycky. Když pak vyhraje erzetu (Německo) tak zase ze stejné IP adresy píší, že teda na asfaltu "jakoby něco náhodou zajel", ale že na šotolině pojede vžycky hyenu!Stále stejné adresy, stále stejní lidé..Kde se ve Vás podobná nenávist bere?A je úplně jedno ke komu je směřovaná, jestli k Honzovi nebo jakémukoli jinému jezdci..A Vyškov?Podívejte se kdo co s tím kitem od pana Brůzle zajel?!Včetně Emila Trinera, kterého mám mimo jiné velmi rád?! Jen pro zasvěcené a normální fandy dodávám..Kopeckého Fabie ve Vyškově měla konstrukční maximálku těsně nad 170 km/h.Jakýkoli myšák má min. 200km/h. A to na poměrně rychlých tratích musel Honza dohánět jinde.A jel skvěle!I když chyboval.Podívejte se jak ujížděl plnokrevným S1600!A vemte si kdy naposledy s kitem jel? Ne, pro mě, ať už jsem nebo nejsem jeho skalním příznivcem, je mladý Kopec talent. Talent který umí řídit, který si umí nastavit auto a který se i hodně rychle učí! Viz. jeho výrazné zrychlování v MS na šotolině!Protože pouze zaslepenec a primitiv bude chtít od první sezony v MS s wrcem (pokud nepočítám jednu! soutěž - Británie s Octávií) víc!Vždyť dokázal vyhrát erzetu na šotolině prakticky bez zkušeností!Co na tom, že byla poslední v daném závodě? Když vyhrál Roman s 206WRC svoji první vložku (superspeciálku v Německu) byli jsme všichni nadšeni, včetně mě (já se navíc radostí opil)ale mnohem větší hodnotu má úvodní vyhraná erzety Honzy. Myslel jsem si, že na šotolinu 100% nemá, ale po jeho letošních výkonech pomalu ale jistě měním názor..Mějte se všichni fajn a přemýšlejte než něco napíšete..Zdeněk
11. 9. 2006 21:24
0 0
Tady je koukám spoustu spisovatelů smajlíkNic ve zlém!
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!