Příbram – Běhálek jedničkou týmu Klub Fox Racing

Na start víkendové Rally Příbram nastoupí tým Klub Fox Racing s trojicí vozů.

Na start víkendové Rally Příbram, závěrečného podniku Mezinárodního mistrovství ČR v rally 2006, nastoupí tým Klub Fox Racing s trojicí vozů. Ostřílení matadoři Milan Liška a Marcel Tuček se shodují, že „jedničkou“ týmu bude tentokrát Dan Běhálek, jenž před soutěží podstoupil nadstandardní přípravu.


Foto: Pavel Kacerovský

Daniel Běhálek, který se na tratích v okolí Příbrami představí – stejně jako už na Barum rally – se spolujezdcem Petrem Černohorským, se v přípravě spolehl na manažerské rady Jana Možného, majícího na svém kontě i několik startů v mistrovství světa po boku Romana Kresty, a v průběhu minulého týdne absolvoval rozsáhlý test svého Subaru Impreza Sti v Bělé pod Bezdězem. „Dan Běhálek na sobě před soutěží obrovsky zapracoval,“ říká závodící šéf týmu Milan Liška. „Jeho vůz se dočkal řady zásahů, což by mělo Dana zrychlit až o dvě vteřiny na kilometr. Minulý týden se s vozem najezdilo v Bělé při testu pod vedením Jana Možného snad 140 kilometrů. Věřím, že Jan Možný předal Danovi řadu poznatků a zkušeností, které získal ve všech týmech, jimiž prošel doma i v mistrovství světa.“

„S Marcelem Tučkem jsme se shodli, že Dan bude tentokrát jedničkou týmu,“ pokračuje Liška. „Auto prověřili důkladně, v nastavení změnili, co se dalo, takže by měl podle všeho být černým koněm soutěže. Očekávám, že v Příbrami bude šlapat špičce na paty, protože ze strany týmu se pro to udělalo vše a Dan s Petrem by měli mít dobře ‚nazbrojeno‘.“


Foto: Pavel Kacerovský

Sám Milan Liška se opět představí s vozem Mitsubishi Lancer Evo IX, na místo spolujezdce se po krátké pauze vrací Pavel Kestler. „V Příbrami chceme konečně prolomit ‚turbo-smůlu‘, která nás pronásledovala v posledních závodech,“ říká plzeňský rallyman, jenž chce zároveň bojovat i o body do hodnocení šampionátu. „Příbramskou soutěž mám moc rád. Nepamatuji se na žádný ročník, o kterém bych mohl říct, že nebyl dobrý, i když v roce 1999 jsme se tu dokonce ‚svezli‘ i po střeše. Zdejší tratě mám rád, zvlášť vystrkovská vložka u Orlíku, to je opravdu nádhera,“ těší se Milan Liška.

Marcel Tuček s Václavem Tesařem se i v Příbrami představí s osvědčeným Mitsubishi Lancer Evo VI, s nímž se tradičně pokusí potrápit konkurenty s novější technikou a zapojit se do boje o bodované pozice.


Foto: Pavel Kacerovský

Fuchs Oil Rally Příbram odstartuje v sobotu 7. října 2006 v 8 hodin na letišti v Dlouhé Lhotě u Příbrami, na cílovou rampu vyjedou úspěšné posádky na stejném místě v neděli 8. října po půl jedné odpoledne.

Komentářů celkem: 4
29
9. 10. 2006 17:01
0 0
To je krásně napsáno, že Jan Možný předal Danovi řadu poznatků a zkušenosti, které získal ve všech týmech doma i v mistrovství světa. Přesně tak to taky dopadlo. Stejně jako ve všech týmech kde J. Možný působil.
9. 10. 2006 17:22
0 0
Co to meleš? Jezdil s Prstem, s Krestou zajel velmi dobře po vystřídání Tománka a s Trojanem vyhrál Šumavu 2002.Běhálek letos lítal z trati i bez Možnýho.
29
10. 10. 2006 09:51
0 0
Ano, s Trojanem vyhrál Šumavu, kde ostatní vypadli, ale potom už to byla nejhorší sezona Trojana a rána na Krumlově stála hodně peněz. S Prstem jezdil, ale opět několik havárií a ne moc úspěšná sezona. A o Krestovi ani nemluvim. Vystřídání Možného za Tománka byl snad největší úlet Romana. NZ ani nebudu připomínat. To, že ho ze všech předešlých teamů vyhodili je všeobecně známo, ale když jsem slyšel vyprávět o tom co se dělo loni na Acropolis to bylo i na mně moc.
10. 10. 2006 10:12
0 0
29: Tak vyprávěj...určitě to bude zajímavé nejen pro mě. A podepiš se pod to,když to bude pravda, proč to neudělat a minimálně já Ti to budu věřit.
Ať tak či onak Daniel vylítává z trati dost často,i když třeba na Bohemii to hodil strání tak šikovně,že jsem skoro pochyboval,že to neudělal schválně smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!