Premiéra Peugeotu 207 S2000 na Rally Antibes?

Gilles Panizzi absolvuje první závodní kilometry jako předjezdec posledního podniku mistrovství Evropy

Před týmem Peugeot se nyní nachází poslední fáze vývoje nového Peugeotu 207 S2000, který má být v lednu příštího roku homologován. Vedle testovacích jezdců Bryana Bouffiera a Sebastiana Lindholma pomáhají při vývoji i zkušený Gilles Panizzi a mladý závodník Philippe Aragneau. Podle posledních zpráv by první ostré kilometry měla nová zbraň Peugeotu absolvovat již v polovině října na Rallye Antibes-Azur, a ne až při Rallye Condroz-Huy v Belgii, jak bylo původně plánováno.

Pokud nastoupí do poslední soutěže mistrovství Evropy také tovární tým Fiat se svým Puntem, pak doufají francouzští konstruktéři, že dojde k prvnímu porovnání časů těchto dvou vlaštovek v kategorii S2000. V příštím roce by pak obě auta měla být nasazována soukromými týmy, ale i továrním týmem. Prvním soukromým kandidátem je italský tým Grifone, který v minulosti provozoval například vozy Toyota Corolla WRC, který by chtěl s Punto zajistit pro Řeka Arise Vovose na poslední letošní závod v řeckém mistrovství na konci října.

Ale již příští týden absolvuje Fiat Punto S2000 v Turecku svou premiéru na tratích mistrovství světa. S Puntem pojedou nový mistr Evropy Giandomenico Basso a také turecký jezdec Volkan Isik, který se s Puntem seznámil na Yesil Bursa Rallisi a skončil celkově na čtvrtém místě.

V říjnu budou moci diváci v Evropě poprvé spatřit také Volkswagen Polo S2000 belgického týmu Rene Georges Rally Sport, které stejně jako vítězný vůz Subaru Capetown Rally v Jižní Africe, Toyota RunX S2000 dostalo nedávno mezinárodní homologaci FIA.

Komentářů celkem: 12
TŘISESTRY
6. 10. 2006 10:36
0 0
JAKO doplněk pro rally za WRC to třeba půjde a vypadnou PV, naznačí Turecko
6. 10. 2006 12:29
0 0
Ma krasnej usmev smajlík
6. 10. 2006 13:06
0 0
Má sice krásnej úsměv, ale bojím se aby jednou S2000 nenahradili WRC.
6. 10. 2006 13:09
0 0
já si to dovedu klidně představit, pokud sečteš všechny s2000ky, tak jich je už hodně a lepší mít osm továren ve světě než tři s wrcama. navíc technika se bude vyvíjet a S2000 budou zrychlovat
6. 10. 2006 13:09
0 0
Auto je to pekny, tahle kategorie by mohla casem osvezit i nase krajiny smajlík
6. 10. 2006 13:18
0 0
Podla mna je situacia vo WRC uboha. Dve fungujuce tovarne, jedna krivajuca (Subaru) a potom timy, ktore deru stare auta (M2). Fakt je, ze sa do toho ostatnym automobilkam nechce, kedze vyvoj WRC je obrovsky drahy a aj cena toho specialu je tak vysoka, navyse bez istoty vysledku, pretoze bojujete s konkurenciou, ktora ma s vyvojom takych aut ovela viac skusenosti. Takze kopec penazi nestaci. Preto ak ma byt S2000 vychodiskom z tejto situacie, sem s nim...
6. 10. 2006 13:28
0 0
To auto vypadá dobře - kdyby to trochu jinak "ospoilerovali", vypadalo by ještě lépe smajlík
7. 10. 2006 08:48
0 0
to jaryn: S2000 budou zrychlovat, ale asi ne moc díky výkonu motoru, protože ten FIA zvyšit nepovolí a bez turba...to se budou továrny zase předhánět v lepších materiálech na motory a ostatní části a poleze to do peněz. Nejsem si jistý, zda u atmosférického motoru je kam jít dál, co se týče zvýšení výkonu. Leda pořád zvyšovat otáčky a nebo lepší materiály...? Odborníci, ozvěte se!
mecirek
7. 10. 2006 13:15
0 0
zvyšovat kroutící moment
mecirek
7. 10. 2006 15:37
0 0
chtělo by to trošku hranatější usměv
sloní kýta
9. 10. 2006 06:41
0 0
Poznal někdo klečícího mladíka vedle 207? Měli by jste!
9. 10. 2006 08:49
0 0
2sloní kýta,
jistě, na jeho vizitku z barumky dlouho nezapomeneme.., na to nepotřebujeme sloní paměť
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!