Flídrova protrápená Příbram

Leoš Flídr měl před tratí i soupeři náležitý respekt, který se ještě umocňoval nezkušeností s dlouhými podniky mezinárodního mistrovství ČR.

Před startem v Příbrami byla posádka týmu SVC Náchod Motorsport ve svých prohlášeních skromná a pokorná. Leoš Flídr měl před tratí i soupeři náležitý respekt, který se ještě umocňoval nezkušeností s dlouhými podniky mezinárodního mistrovství ČR.

Začátek soutěže ovšem přinesl poměrně dobré časy a to i přes ne zcela bezchybně fungující techniku: „Už před startem nám vypověděla službu převodovka u tréninkového Mitsubishi. A technické problémy nás až do nedělního odpoledne neopustily. Začnu popořadě. V první sekci nás u Octavie pořádně pozlobila spojka,“ poznamenává sám jezdec. Technické problémy opravdu jakoby byly virového původu a nechtěly opustit stan besedického Rextýmu. Mechanici pracovali na plné obrátky. Spojku zprovoznili, ale přesto posádka cíl prvního dne neviděla.

„V opakovaných průjezdech jsme docela věřili v podstatné zrychlení. Ovšem po startu v RZ 11 se ozvala rána a přestřihl se křížový čep spojující kardanovou hřídel. Rázem bylo po boji o přední příčky,“ komentuje dál pilot. Technická závada tak rozhodla, že jsme opět přišli o možnost poměřit naši výkonnost s nejlepšími českými posádkami. Byla to smůla protože podle průběhu úvodní části soutěže to vypadalo, že pod tlak může Václava Pecha dostat právě naše Octavia WRC. A tak nám bylo líto i diváků, že přišli sice o ne zcela vyrovnaný (převaha techniky byla na naší straně) ale zajímavý souboj o čelo pořadí.

Poprvé v historii týmu jsme proto využili systému SupeRally. Posádka byla zdravě nabuzena a chtěla si připsat alespoň dílčí úspěchy vítězstvím v nedělních erzetách. Ovšem technickým problémům nebyl konec. „V podstatě od první nedělní RZ nám nepracovaly aktivní diferenciály. Většina výkonu byla tak přenášena na zadní nápravu. A s tímto handicapem se nedá nejen dosahovat špičkových časů, ale bohužel ani příliš bavit diváky,“ litoval dalších problémů Leoš Flídr a pokračoval: „V posledním servisu si tak mechanici vyzkoušeli výměnu převodovky. Přesto jsme se problémů úplně nezbavili. V poslední sekci vozem otřásaly nepříjemné vibrace. Doufám, že jsme si technických problémů užili dost a že o následujícím víkendu na Labské naše Octavia bude opět v dobré formě.“

A shrnutí? Tým přijížděl do Příbrami s pokorou, odjížděl s velkou porcí zkušeností. Se zájmem jsme všichni sledovali nejen časy, které byly porovnatelné se špičkou, ale také diskuze na internetových serverech ohledně porovnání techniky a hlavně srovnání schopností naší posádky s českou špičkou. A právě podobné diskuze (byť pochopitelně nevyznívají v náš prospěch) nás těší už z toho důvodu, že na úrovni českého mistrovství jsme se objevili poprvé teprve vloni. A na posádky Pech – Uhel, Arazim – Gál a další jsme ještě před 2 lety koukali z okrajů tratí rychlostních zkoušek.

Komentářů celkem: 3
10. 10. 2006 21:51
0 0
Hodte problemy za hlavu a uzivejte si jizdu. Tesim se na Vas na Labske, tak at auto nezlobi a at se mame na co koukat smajlík
10. 10. 2006 21:57
0 0
Byl jsem u toho, když posádka skončila na RZ11. Oktávka se doslova postavila na zadní, něco takového jsem ještě neviděl.
11. 10. 2006 07:20
0 0
Je to smůla, ale pokuď vezmu v potaz procento technických problémů Octavie pana Cvrčka stejně mě vychází jako zdaleka nejlepší Octavia široko-daleko. Těším se na Labskou, Leoš je doma a už vloni při své premiéře s wrcem ukázal, že technické tratě mu náramně sedí..Hodně štěstí! Spojení Rextýmu a Flídra je jedno ze světlejších míst letošní české rally scény!
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!