Lumíra Firlu čeká finále na domácích tratích

Po startu na Labské Trotina Rally s Lancerem EVO 9 se orlovský jezdec podporovaný eWRC.CZ vrací zpět za volant šesté evoluce.
Po startu Lumíra Firly na Labské Trotina Rally s Mitsubishi Lancer EVO 9 týmu KIT Racing na místě spolujezdce s Milošem Hůlkou se orlovský jezdec podporovaný eWRC.CZ vrací zpět za volant Lanceru šesté evoluce a spolu s tradičním spolujezdcem Pavlem Švajdou se připravují se na start na skoro domácí vsetínské Würth Partr Rally.

Mnoho příznivců překvapil nedávný nečekaný přestup Lumíra za volant „devítky“. Hlavním důvodem startu byla možnost osahání si nové techniky a zjištění hlavních rozdílů mezi oběma generacemi Lanceru. Šestka s největší pravděpodobností týmové dílny po sezóně opustí a je potřeba přemýšlet nad tím, s jakou technikou startovat v budoucnu.


Foto: Petr Sagner – eWRC.CZ

Nyní je však vše potřeba podřídit letošnímu poslednímu klání o mistrovské body. Výchozí 12. pozice v celkovém hodnocení a 10. v hodnocení PV ještě před poslední soutěží seriálu dávají možnost k postupu výsledkovou listinou vzhůru. Celý tým si je však vědom obtížností tohoto úkolu. Pohled do startovní listiny hovoří za vše a konkurence bude jedna z nejsilnějších, jaká se v letošních soutěžích „malého“ mistrovství na startu sešla.

Po úspěchu s „šestkou“ ve Vyškově bude hlavním cílem navázání na předchozí výkon. Právě ve Vyškově se Lumírovi s Pavlem podařilo prolomit sérii lichých soutěží bez bodů a to dosavadním nejlepším výsledkem v sezóně. A vsetínská soutěž je v pořadí také lichá.
Klukům k vyškovskému úspěchu pomohla zejména poslední rychlostní zkouška a počasí, které několika velkým soupeřům přineslo potíže. Nicméně právě s počasím tým kalkuluje také při vyhlídkách na výsledek v nadcházejícím podniku. Lumírovi právě špatné počasí doslova sedí a potvrzují to i předchozí závody – když to venku nestálo za nic, podařilo se zajet pěkný výsledek. Špatné počasí také pomáhá do určité míry smazat technický handicap „šestky“ oproti modernějším strojům.


Foto: Petr Sagner – eWRC.CZ

Přestávky mezi Vyškovem a Vsetínem využil tým k rozsáhlé repasi vozu a „myšák“ tak bude připraven k sobotnímu startu v plné kondici. Po hradeckém intermezzu s Michelinkami se Lumír vrací zpět k obutí z produkce Matadoru, které používal po většinu sezóny. Současně se snahou o dobrý výsledek v hodnocení šampionátu tak bude jedním z úkolů získání co jak možno největšího bodového přídělu v rámci Matador Cupu. Ve hře je totiž ještě pořádný ranec bodů a Lumír má stále reálnou šanci na „bednu“ v tomto pohárovém klání.


Foto: Petr Sagner – eWRC.CZ

Už doslova za pár hodin se putováním po valašských kopcích rozloučíme s letošním sprintovým seriálem. Bohatá startovní listina slibuje i přes venku panující chlad pěknou podívanou a napínavé závodění. Lumír i celý tým přejí příznivcům rally dobrou zábavu a věří, že svým sobotním výkonem také přispějí k zahřátí fandů okolo trati.

Komentářů celkem: 6
1. 11. 2006 21:321
0 0
tak přeju hodně štěstí
2. 11. 2006 10:062
0 0
Tak na Vsetíně začnají padat trakaře, to se má Lumír na co těšit....
2. 11. 2006 10:313
0 0
Jj, jen ať napadne, alespoň bude pořádná rally. Podniky v zimních podmínkách tady chybí a je to velká škoda!
alean
2. 11. 2006 19:124
0 0
držím pěsti a přijedu osobně povzbudit
2. 11. 2006 21:105
0 0
Lepší bylo jak jezdil ze starším Seatem WRC po Trinerovi
3. 11. 2006 05:186
0 0
Cypher, jojo, to bylo lepší.Škoda, že tohle už budou jen vzpomínky. I když ti kluci jedou atraktivně i s PV, tak proti WRC je to stále jen odvárek.Uvidíme, jak to bude dál, možná styl za chvíli bude atraktivní stejně.Taky ty průjezdy PV-ček byly jiné před 3 lety a dnes.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!