Kronos příští rok s Xsarami a později s C4

Tým by rád pokračoval v účasti na MS, zatím ale nemá všechny potřebné finance, pokud je sežene, pojede v kategorii M2

Šéf týmu Kronos, Marc van Dalen potvrdil, že celý tým by v roce 2007 rád pokračoval v účasti na MS. Nejpravděpodobnější se v tuto chvíli jeví možnost, že se tým přihlásí do kategorie M2, ale zatím nic nebylo podepsáno.

V rozhovoru před Telstra Rally Australia minulý týden Van Dalen dodal, že pokud se týmu podaří naplnit rozpočet na příští sezónu, bude začátkem sezóny nastupovat s vozy Xsara WRC, a ke konci příští sezóny by podle Van Dalena tým měl nasadit již Citroeny C4 WRC. „Bohužel zatím nemáme podepsanou smlouvu na příští rok, ale velmi intenzivně pracujeme na zajištění financí, abychom mohli nastoupit jako M2 tým s dvěma jezdci. Zatím by měli k dispozici Xsary WRC, později snad nové C4 WRC,“ potvrdil Marc van Dalen.

To že pro rok 2007 bude platit pravidlo o použití šesti motorů pro celou příští sezónu, Van Dalen uvítal, stejně jako další opatření pro úsporu nákladů. Více by mu ale vyhovoval nižší počet soutěží. Připomněl, že ze stejného důvodu odstoupily tovární týmy Škoda a Mitsubishi po minulé sezóně. Proto by snížení soutěží na 12 bylo mnohem lepší. „Myslím si, že všechny týmy by uvítaly menší počet podniků v jedné sezóně, stačilo by nám 12 závodů, nynější stav není dlouho udržitelný. Příští rok je již naplánován, ale pak by se s tím mělo něco dělat. S dalším snížením nákladů by nám ale také měli pomoci organizátoři jednotlivých rallye. Potřebovali bychom, zajistit hotely a podobné věci. Logistická stránka také stojí týmy mnoho financí.“

Komentářů celkem: 9
3. 11. 2006 12:21
0 0
Van Dalen na to jde odzadu metodou: Kdyz chceme snizit pocet podniku, udelame je pro poradatele tak drahými, že se víc jak 12 pořadatelů světových soutěží nenajdesmajlík
3. 11. 2006 12:42
0 0
máš pravdu. proč by mu měl někdo platit hotel?
3. 11. 2006 12:59
0 0
myslím, že si pletete slovo "zajistit" se slovem "zaplatit".
Dalen hovoří o logistice kolem závodů a nákladech na ní.
3. 11. 2006 14:24
0 0
Určitě nemyslel kluci zaplatit... Chce aby nemusel vynakládat takové peníze za to aby mu jeho lidi zajistili hotely, jidlo, dopravu aut a kamionů a takové další věci... CHÁPETE??? smajlík)
3. 11. 2006 15:03
0 0
to nemyslim, to je pár lidí a taková úspora by to nebyla
Recarco
3. 11. 2006 15:10
0 0
jaryn: Dle mého názoru by to úspora byla. Pokud ten člověk bere cca 100Eur na hodinu a logisiku připravuje cca 7 dní po osmi hodinách. To je 56 hodin tedy 5600 Eur na jeden závod. A toto celé číslo vynásobíme 16ti a hle? Výsledek je 89600 Euro. A to prosím počítám jen s jedním člověkem a pevnou pracovní dobou. Pro takovýhle tým velikosti Kronos bude na logistiku určitě více lidí.Takže i kdyby jen dva, je úspora 179200 Euro. To jest 5 017 600.- v českých na stole. Pouze ve dvou lidech a pevnou dobou. Takže úspora je to velká...
3. 11. 2006 18:55
0 0
Pěkný večer dámy a panové. Každá úspora je dobrá? ale víc se mi líbí jak se krásně rozšiřuje počet týmů v kategorii M2. Jen tak dále!!!!!!!!!!
4. 11. 2006 20:53
0 0
tak ono asi nejde jen o plat lidí, co to zajišťují, ale dokážu si představit, že kdyby pořadatel objednal obytování pro všechny najednou, dostane se na nižší cenu, než když si každý tým bude pro svých "pár" lidí zajišťovat ubytování zvlášť - nebo se pletu?
7. 11. 2006 09:42
0 0
Kdyby týmy M2 ale i M1 neměly povinné všechny závody, ale třeba jen těch dvanáct ze šetnácti, ukázalo by se, kde stojí zato pořádat MS. Ať soutěže bojují o účastníky, ať jim třeba nabídnou i to ubytování zdarma!
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!