Vlastimil Resl - eWRC.cz
5. 3. 2007 00:00 − 3728× − 58

Rozhovor s J. Šlehoferem a Z. Soběhartem

Rozhovor s vítěznou posádkou ohodnocení Sheron eWRC Hvězda rally Janem Šlehoferem a Zbyňkem Soběhartem.

SHERON eWRC hvězdu Mogul Šumava Rally 2007 si od redakce a čtenářů serveru eWRC za svůj výkon ve druhém podniku MMČR vysloužila talentovaná kdyňská posádka Jan Šlehofer-Zbyněk Soběhart. S vozem Honda Civic 1,6 Vti zvítězila ve třídě N2 a v absolutním pořadí obsadila patnácté místo, když za sebou nechala řadu posádek s mnohem silnějšími vozy.


Čekali jste, že byste mohli dostat od redakce eWRC Sheron hvězdu Šumavy ? A co pro Vás toto ocenění znamená?

Honza: „Musím přiznat, že jsem v ocenění tajně doufal a někde ve snu jsem si ho přál. Můj bratr a zároveň manažer týmu si tím byl skoro jistý. Já se ale pořád snažil zůstat nohama pevně na zemi. Byl jsem si vědom, že v soutěži startovalo mnoho kvalitních posádek. Samozřejmě mě ocenění jako je SHERON eWRC hvězda moc těší a jsem za něj moc rád. Zároveň mě však mrzí názory některých lidí, protože na Šumavě startovalo osmdesát posádek a mnozí na ty s vyššími startovními čísly zapomínají. Právě mnohé z nich ale předvádí velký sport a jejich souboje jsou velmi dramatické. Neříkám, že v absolutním pořadí ne, ale mluvit ve většině médií téměř stereotypně pouze o několika prvních by mi z pohledu diváka a absolutního laika přišlo, že celá rallye je jen o nějakých deseti lidech.“

Zbyněk: „Jsem moc rád, že jsme toto ocenění dostali. Chtěl bych všem, kteří rozhodovali o udělení hvězdy, strašně moc poděkovat. Vážím si, že ocenili posádku z hlouby startovního pole, protože tyto posádky nebývají moc vyhledávány. Je skvělé, že je tu anketa, kterou může vyhrát i posádka s nejslabším vozem. Ještě jednou díky.“


Foto: Dino, www.rallyesport.cz

Komu byste dali SHERON eWRC hvězdu Šumavy Vy?

Honza: „Já bych nevybral jen jednu posádku. Napadá mě hned několik jmen. Mými největšími favority jsou jednoznačně Fin Riku Tahko a Rakušanka Daniela Weissengruber. Startovali jsme za nimi po pátečním přeskupení do každé erzety a sledovali jejich časy v každém servisu. Myslím, že předvedli výborný výkon a jsou velmi talentovaní. Mým druhým tipem jsou Tony Tlusťák s Pavlíkem Dreslerem. Po pátečním odstoupení a následné penalizaci za využití SupeRally předvedli v sobotu strhující stíhací jízdu. Dále bych ocenil výkon Lukáše Veselého s Honzou Paulikem. Jänner se jim moc nepovedl, ale na Šumavě se po té ošklivé nehodě okamžitě vrátili do výborného tempa a jeli hodně rychle. Nakonec bych zmínil Petra Hozáka. Ten měl velkou smůlu a musel odstoupit už na okruhu. Jinak by určitě předváděl velké věci.“

Zbyněk: „Je hodně těžké vybrat z osmdesátičlenného pole jednu posádku. Nádherně určitě jeli Emil Triner s Kateřinou Achsovou a manželé Jiří a Eva Trojanovi. Diváky svoji jízdou opět bavili Pavel Valoušek se Zdeňkem Hrůzou. Bohužel jim nebylo přáno dojet až do cíle. V sobotu předváděli velký sport Toník Tlusťák s Pavlem Dreslerem.“


Foto: Robert Balcar

Jak vlastně dnes zpětně hodnotíte svoji prakticky domácí soutěž?

Honza: „Šumava je krásná a náročná soutěž a bylo o ní už řečeno mnohé. Jsem velmi rád, že se nám podařilo dojet až na klatovské náměstí a přejet cílovou rampu. Přece jen je tu ale jedna vzpomínka, která mi zůstane v paměti dlouho. Hodně mě pobavilo, když jsem před odevzdáním auta do uzavřeného parkoviště dostal do ruky papír o závěrečné technické kontrole. Stálo tam, že na tuto kontrolu se mají dostavit Václav Pech a Hermann Gassner, oba s Mitsubishi Lancer EVO IX, a Jan Šlehofer s hondičkou. Přišlo mi to dost legrační. Zároveň jsem se těšil, až to bude konečně všechno za mnou. Měli jsme toho se Zbyňdou dost, jelikož jsme během tří dnů naspali něco kolem deseti hodin. Šumava byla opravdu hodně náročná.“

Zbyněk: „Šumava je velmi krásná a náročná rallye, především sobotní vimperská etapa. Jsem rád, že jsme byli její součástí a podařilo se nám zajet krásný výsledek.“


Foto: Robert Balcar

Velmi obtížnou erzetou a pohřebištěm mnoha favoritů byla RZ Koráb s cílem právě ve Kdyni. Co pro Vás znamenala tato obtížná erzeta, která byla navíc ještě ztížená hustou mlhou?

Honza: „Na Koráb jsem se hrozně těšil. Vždy když je sníh, scházíme se tam všichni z okolí a kloužeme se tam do noci nahoru a dolů. Mám to asi kilometr od baráku. Tím více jsem byl zklamaný ze zrušení prvního průjezdu a ještě k tomu po havárii kluků od nás z týmu. Naprosto mě ale dorazila mlha, která dosedla na Koráb. Myslím, že tím to bylo stejně těžké pro všechny, protože i když jsme to tam znali, nebylo vidět na dva metry dopředu. Jasně, že když to tam znáš, víš, jaká zatáčka bude následovat. Tady ale opravdu nebylo vidět nic a chvilkami jsme jeli jen podle bílého sněhu na krajích silnice.“

Zbyněk: „Co říci ke Korábu, který máme takzvaně za chalupou ? Určitě nás, jak už zmínil Honza, mrzelo zrušení prvního průjezdu. Druhý průjezd vedle Honzy jsem si ale opravdu užil.“


Foto: Robert Balcar

Kolem trati Vás dopředu hnalo velké množství diváků. Jak jste jejich podporu vnímali?

Honza: „Fanoušci byli skvělí. Hnali nás dopředu a poznával jsem mezi nimi mnoho známých tváří z mého okolí, ale i soutěžáky, kteří na Šumavě nestartovali. Fantastické bylo, když mávali i pro mě neznámí lidé a fandové Václava Pecha. Snažil jsem se je bavit, jet co nejvíce dveřmi napřed, mávat a troubit. Ještě jednou bych chtěl všem poděkovat za velkou podporu. Snad se jim náš výkon líbil.“

Zbyněk: „Fanoušci byli naprosto super. Povzbuzovali nás i příznivci Václava Pecha. Stáli s vlajkami na krajnici a mávali, což je pro nás jako posádku z hlouby pole něco nevídaného. Poděkování za podporu posíláme též do Strakonic. Všem ještě jednou velké díky.“


Foto: Robert Balcar

Vaši kdyňští sousedé Sláva Ducháček a Petr Dufek na Mogul Šumava Rallye pro změnu opanovali třídu A5. Ze Kdyně pochází i legendární Leo Pavlík a autokrosaři Jan Mareček a Milan Stárek. Čím to, že se ve Vašem městečku rodí tolik skvělých závodníků?

Honza: „Čím to je ? Opravdu nevím. Snad jen u nás máme dobrou vodu a jsme tam nějak všichni propojeni. Já každopádně jezdil po všech autokrosových závodech už jako malý kluk, protože můj bratr dělal u obou zmiňovaných pilotů mechanika. Právě autokros jsem chtěl v mých jedenácti letech zkusit. Volba však padla na finančně dostupnější motokáry. Tímto cestou bych chtěl tyto lidi a zároveň kamarády pozdravit.“

Zbyněk: „Jestli to nebude tím Korábem (smích)? Je to podle mě spíše shoda náhod, že jsme z jednoho města. Podobnými lokalitami jsou určitě Zlínsko atd.“


Foto: Robert Balcar

Svata: Jaký je Váš osobní názor na situaci v české rallye ? Kde vidíte pozitiva a kde naopak negativa ? Jak myslíte, že by se celá situace dala vylepšit ?

Honza: „Můj osobní názor na rallye raději ani nechtějte znát. Pohybuji se v tomto sportu sice jen dva roky, přesto jsem si však už udělal svůj názor. Ten bych nerad zveřejňoval, jelikož někdy je lepší si své názory nechat pro sebe. Jen jedna věc je postavená na hlavu a to systém mistrovství. Ten, kdo ho vymyslel pro dnešní dobu a za současné finanční situace, tak podle mě asi není při smyslech. Příkladem je letošní Šumava. Startovalo osmdesát posádek, zatímco v předchozích ročnících více než sto dvacet. Jestli se situace nezlepší a někteří lidé neumoudří, budeme se za chvíli opravdu dívat jen na pár posádek, které si to budou moci dovolit.“

Zbyněk: „Já osobně jsem pro systém dvou seriálů a to dvoudenních soutěží a jednodenních sprintů spojených například z Českomoravským pohárem, jak tomu bylo při loňské Trotina rallye. Na toto téma už padlo mnoho názorů, tak uvidíme, jak tomu bude v budoucnu.“


Foto: Robert Balcar

Aldi: Proč své jezdecké umění neprodáváte pouze na RZ, ale bohužel i v běžném silničním provozu, kdy ohrožujete ostatní účastníky silničního provozu ?

Honza: „Neříkám, že jsem nikdy někoho neohrozil. Jezdím trochu svižně. Zároveň ale podotýkám, že mnohem více řidičů ohrozilo mě. Mám takovou drogu a tou je právě rychlost. Jak se říká, těžko na cvičišti, lehko na bojišti. Omlouvám se proto všem, které jsem kdy ohrozil. Jen prosím, jezděte vpravo, ať se dá předjíždět v klidu a pohodě. Řidič je od slova řídit, ne se plazit.“

Zbyněk: „Já se vedle Honzy vezu. Tak snad bude stačit jeho odpověď.“


Foto: Robert Balcar

Komentářů celkem: 58
5. 3. 2007 21:16
0 0
Honza14: To je vidět, jak jsi nezkušený a jen a jen nafoukaný rapl "závodník"... Také nebudu tady vypočítávat brzdné dráhy... Když pojedeš po dálnici 130, pravý pruh 110 a někdo Ti tam vybočí, máš šanci v klidu reagovat, stačí jen sundat nohu z plynu. Ve 180 a více tu šanci už nemáš... Zvláště ne třeba na vodě... Když pojedeš po městě 50 a vběhne Ti tam děcko a dupneš na brzdy, je ten náraz rozhodně "slabší", než v 80, nebo ve 100 a tomu děckovi může tenhle rozdíl zachránit život... Na českých rozbitých silnicích máš v 90 a na rozbitých dálnicích ve 130 mnohem větší šanci to ustát, než ve vyšších rychlostech... Ale myslím, že vzhledem k Tvému mistrovství je ta diskuze zbytečná... Ty chybu prostě udělat nikdy nemůžeš, jako opravdový pilot...
5. 3. 2007 21:44
0 0
Všichni kdo tady píšete jak je Honza špatný si sáhněte do svědomí , jestli jste alespoň jednou v životě porušili rychlost. Určitě to udělal každý. Netvrdím , že je to správné , ale nadávat za to Honzovi je nesmysl. Narozdíl od spousty jiných ví co s tím autem udělat když se něco semele.
rally fans
5. 3. 2007 22:02
0 0
Nevím jaký jste znalci předpisů ale soudite tady mladeho kluka ktery za nic nemůže ba naopak píše tady pro vás aby jste měli co číst.Taky nechápu některe výroky co tady někteří zvás píšou,snad závist z vás mluví a propo kdo z vás byl mladý a jezdil podla předpisů? Já osobně si myslim že takovy kluci co maji naježdeno za víkend tolik co nektery z vás za rok umí daleko víc mzslet a předvídat než nekterý z vás hloupě reagovat a diskutovat.Já osobně si nemyslim ze by vas p.Jan šLEHOFER NEJAK URAZIL
5. 3. 2007 22:57
0 0
To rally fans: Básník by to nenapsal lépe. Mám pocit, žes uhodil hřebíček na hlavičku. Nebo po hlavičce??
5. 3. 2007 23:04
0 0
Naprosto souhlasím.
5. 3. 2007 23:07
0 0
Zajímalo by mě,jak některé příspěvky souvisí se článkem...Osočování druhých assi moc ne...Každý svého štěstí strůjce a pokud jezdec "spěchá" do časovky a jede nad předpisy-jeho věc...Pokud zaviní nehodu,je to něco jiného...Já osobně,když se na silnici potkám s rychlejším autem,tak mu nechám prostor k předjetí-u závodního auta v době soutěže také...Myslím,že se na silnicích objevuje mnohem víc hrůz a z toho není ani 99% od Honzy Šlehofera,tak nechápu,proč se to řeší zrovna u jeho rozhovoru...Proto,že se přiznal...?Prostě mi to hlava nebere...
5. 3. 2007 23:16
0 0
Je smutné , že z celého rozhovoru se pár jedinců chytne té nejméně podstatné věci. Rychlá jízda sama o sobě podle mě není ohrožující. Záleží na tom kdo a kde jede rychle. Ti co tady moralizují jsou zřejmě svatí. Možná , že někteří kouří a tím ohrožují mé zdraví víc než Honza rychlou jízdou. A nejvíc ohrožují mé srdce , protože při čtení jejich svatých příspěvků jsem na infarktsmajlík
5. 3. 2007 23:20
0 0
Souhlasím s názorem rally fans. Když jste mladí tak samozřejmě zkoušíte co se s autem dá dělat a s předpisy si moc hlavu nelámete. A když jste starší tak kritizujete mladý, že jedou jako prasata (což je pravda, někdo se poučí jiný ne). Myslím si, že spousta lidí určitě rádo přidá plyn na pěkné silnici ( včetně mě), aby se mohli pěkně svézt. Takže překočí rychlost a určitě to není jen o 10 km/h oproti předpisům. Mnoho lidí tu ze sebe dělá mravnost samu. Samozřejmě, že když se chcete svézt tak jet rychle můžete jen tam, kde to dobře znáte, kam vidíte a samozřejmě kde nikdo nejede ! A samozřejmě jezdit rychle po městě je taky pěkná zhovadilost, buď někoho srazíte nebo přijdete o prachy a body. Nějaká ta krizovka se stane každému a ne jednou za život. Takovou krizovku třeba měl p. Šlehofer s oním pánem(nevím oco přesně šlo) a poučí se z ní. Odpustit si teda měl to stím těžko na bojišti..,ale nějak se zase musíte naučit rychlou jízdu na silnici než jedete soutěž(na PC hrách se ji určitě nenaučíte). Dalším výrokem, že řídit je od slova řídit ne se plazit určitě nechtěl urazit ostatní řidiče. Spíš měl na mysli to, že pokud je rychlost v obci 50 a někdo jede 35-40 nebo mimo město jede 60 ( teda pokud nemá důvod jako náklad..atd.)tak je to zdržování provozu,pokud vím tak za takovou jízdu při zkouškách v autoškole komisaři vyhazovali. Navíc pokud jedete tak pomalu tak auto tedy moc bezpeně neovládáte.
6. 3. 2007 02:09
0 0
bobac:ty taky určitě máš někdy důvod spěchat na přejezdu!Nepochybuju o tom,že nechcete,ty,a jistě ani Jan Šlehofer,nikdy nikoho ohrozit,ale pokud někdo,kdo je vybrán jako Hvězda rylly napíše že se s předpisama moc nemaže a máme všichni jezdit co nejvíc vpravo,aby mohl bezmezně vychutnávat drogu jménem rychlost...tak podle mě je něco špatně!Taky mám rád rychlou jízdu,ale na těch přejezdech sme si rovni a konec!Pravidla platí a hotovo!Samo,že jak vidím v zrcátku pomalované auto,uhnu,on dá blinkry,já bliknu a vše je OK,ale ti střelci v normálním provozu co sou na mě nalepení ve městě,kde je za 100 metrů rondl mě točí!!A pokud si přečtou,že Hvězda rally to dělá taky(přehnané!!),tak proč oni ne?
6. 3. 2007 06:17
0 0
Tak mi připadá, že chcete aby Honza pokrytecky tvrdil, že jezdí pomalu, i když se rád sveze svižnějc. To je jako když si strčím flašku do papírovýho sáčku a budu tvrdit, že nechlastám. A taky je mezi řidiči zažito plno polopravd a mýtů: třeba když se auto pohybuje jinak, než v ose podélné roviny vozidla, tak prý se jedná o nebezpečnou jízdu!!!
6. 3. 2007 07:11
0 0
No pěkně, dovolil jsem si pokárat Honzu Šlehofera za jeho odpověď a spustil jsem smršť, někdy zbytečně hysterickou. Takže si jako původce dovolím malý závěr na konec prvního dne vášní smajlík. Honzo Šlehofere, už nejsi neznámej kluk ze Kdyně, ale mistr volantu (nic na tom nemění ani fakt, že si na něj nehraješ a ani se jím zatím necítíš být) a je na tebe vidět. Jako takovej si prosím dávej pozor na to, co říkáš a jak to říkáš. Omezit na silnici někdy můžeš, ale OHROZIT nesmíš nikdy a nikoho. Další věcí je, že i když jsi ještě mladej, už jsi příkladem pro jiné a ti si vyberou vždy to nejméně vhodné k následování (jasnou ukázkou je Honza14). Nechci, abys byl pokrytec a říkal, že jezdíš podle brožury, ale znovu prosím, hlídej si co a jak říkáš. Ukazovat na to, jak lítají někteří fanoušci při přesunu na soutěžích není nejmoudřejší. Právě vy jezdci, protože jste jednoznačně identifikovatelní, byste měli jezdit správně. Znova opakuju, že času máte v 99% dost. Doby, kdy se na přejezdech najížděl čas na opravu jsou pryč. Ani náznakem jsem nevolal po odebrání hvězdy, naopak doufám, že si ještě nějakou vyjedeš. Nechtěl jsem pokrytecky moralizovat, jen bych rád, aby si tě lidi pamatovali jako rychlého závodníka a ne namistrovaného sobce, kterému musí všichni uhýbat. Drž se a věř mi, že máš na to být ještě lepší.
rally fans
6. 3. 2007 07:30
0 0
To fanda hájek Vlada a další.Jestli je někdo zvolen v nějaké anketě třeba i hvězda rally,nebo ve ktere koli jine,znamena to,ze je něco vic nez vsichni ostatni?A že ho budeme chytat za slovo.Četl sem hodne clanku jak p.Slehofera tak mnoho dalších.MYslim si že jak to píše pan Slehofer se mi zdá velice zajimave,humorné a alespon se neco dozvím,Obvinovat ho zde že řekl pravdu o sobe že ma rad rychlost,ze humorne vystihl nektere ridice,dostal za to odváz JEŠITů několik špatných vět na jeho osobu.To mi hlava nebere.Jen když jsme u te etiky slavnych nebo hvězd jak někteří řikaji že si maji dávat pozor na pusu tak pro vás mám oár perliček např.Valentino Rossy Cituje z jednoho vydaní S.M. Bílá čára není zed...... SEberete mu snad někdo zvas tituli misra světa? Blbost!
6. 3. 2007 09:31
0 0
to J.Vrátil:No hodnotit sám sebe nemůžu,to musí ostatní,ovšem ti co mě znají.Vy mě neznáte a zřejmě jsme se nikdy neviděli,přesto tady o mě píšete,že jsem nafoukanej a rapl.No já nevim,sám sebe nikdy nehodnotim.Předpokládám,že vy o mě a o tom jak jezdim,moc nevíte.Vy mě zase připadáte jako pan dokonalý,co všechno ví a všechno zná a co dělá velkopusí prohlášení.Teď k těm rychlostem:Ano brzdná dráha např.Subaru je ze 120km/h určitě kratší než u Favoritu-Subaru má určitě lepší podvozek-někdy je i na dálnici 80km/h hodně-nějakej úsek na okresce neprojede ani WRCo s Loebem v průměru rychlejc,než 90km/h-atd,atd...Prostě doba 120 skončila a dneska jsou auta už trošku jinde.Tím chci jenom říct,že je buď dobrej řidič,co dokáže správně posoudit možnosti své,auta,povrchu vozovky,hustotě provozu,atd. ale třeba i překračuje rychlost,rozhodně z něj ale nebudu na základě překračování rychlosti nějakýho namachrovance,co chce,aby mu všichni uhejbali,ani špatného a nebezpečného řidiče.Dále jsou řidiči,co jsou nebezpeční za všech okolností,a to jak pro sebe,tak i pro ostatní.A pokud se oháníte brzdnou dráhou,tak pokud chcete,aby byla nulová,tak Vám doporučuju vůbec autem a všim co brzdí nejezdit,protože jedno auto brzdí tak,druhý jinak-jeden člověk v krizi zaviněné někym jinym auto řídí,druhý ne,atd,atd.Tak jako jsou auta odlišné kvality,tak i řidiči jsou každý jinak nebezpečný,atd.Rozhodně však nemám odvahu si o Vás myslet,že i přesto,že všechno víte,každého znáte a rychlost poctivě dodržujete,tak že jste bezpečnější řidič než Šlehofer,nebo naopak.
6. 3. 2007 09:47
0 0
to K+K+K:Prosim Tě napiš mi tady alespoň to křestní jméno,nebo mi nějak napověz,at vim,kdo tady Ty ostatní kára,jako by to byl jejich tatínek.No a že zrovna ty píšeš něco o namistrovanejch sobcích,ty co tady ostatní káráš,jako by nad Tebe a Tvůj názor nebylo.Není nad arogantní lidi,co hodnotí to,k čemu nemají podklady.
6. 3. 2007 09:48
0 0
TO Fanda Hájek: Máš pravdu a tvůj názor je rozumný,ale nemyslím si , že by měl Honza takový vliv. Ti kluci co lítají jako blázni to mají v sobě a dělali to i před tímhle rozhovorem. Jak říkám , záleží na tom kde se jede rychle. Ve městech a nepřehledných místech to odsuzuji. na přejezdu nespěcháme ,ale pokud se mění kolo , nebo je jiný problém , tak jedu svižněji , to je fakt. Nicméně v obci jedu vždy pomalu. Naštěstí je většina stejná jako ty a udělá nám místo,takže neriskujeme. Za to jsme rádi. Jinak na přejezdech dost často měří policie rychlost , což schvaluji.
6. 3. 2007 09:51
0 0
Hmmm. Mám ale pocit, že tady nejde o to, zda je Honza Šlehofer dobrý-nedobrý či bezpečný-nebezpečný řidič. To, že nejezdí až tak nebezpečně či nerozumně, už bylo vysvětleno. Tady jde o to, že řekl něco, co nevyznělo rozhodně dobře. Vyznělo to naopak strašně. (nekamenuju ho, chápu jeho rychlou odpověď která spustila lavinu)Kdyby se tahle věta dostala mezi: majitele nemovitostí u trati, některé zastupitele obcí - obecně lidí co rally nesnáší a kterých je taky dost a nebo dokonce mezi různé pisálky místních plátků, byla by z toho docela mela! Nic více nic méně. Honzo, přeji Ti mnoho úspěchů a bacha na slova... smajlík
6. 3. 2007 17:33
0 0
Po pečlivém přečtení celé diskuze jsem se rozhodl také napsat svůj názor, přestože jinak nemám ve zvyku do podobných diskuzí přispívat. Myslím, že většina příspěvků kritizujících zde Honzu Šlehofera za to, že nelhal a upřímně odpověděl na položené otázky, jen svědčí o tom, jak náš národ zdegeneroval za těch čtyřicet let komunismu. Jasně, každý má právo na svůj názor. Honza se také podle toho zachoval a místo abyste ocenili jeho upřímnost a byli rádi, že jako jeden z mála pilotů v našich soutěžích se neschovává za pečlivě nalajnované tiskové zprávy, kde každý sdělí jen to, co se hodí jemu a sponzorům, zahrnujete ho tady sprchou většinou neopodstatněné kritiky. Kdesi výše v diskuzi padl názor, že by bylo dobré články cenzurovat. Příteli, to bychom se opět vrátili k něčemu, čeho jsme si tady desetiletí užili až až. Byl jsem mnohokrát svědkem seznamovacích jízd a rozhodně tam byli jiní střelci ohrožující okolí, než právě Honza. A možná byste se divili, jací zkušení matadoři si pletou seznamovačky s ostrou erzetou. Odbočím ještě na závěr mého příspěvku trošku od tématu. Není to tak dlouho, co po smrti Tomáše Vojtěcha zůstali v boji za zachování wrců osamoceni Štěpán Vojtěch a Karel Trněný. 99 procent ostatních posádek po straně nadávala, že FAS ruší oblíbenou zábavu, ale kdo se za kluky postavil ? Všichni se chovali tak, aby si sami neudělali zle. Buďte rádi za lidi, jako je Honza Šlehofer. Možná se Vám jeho názor nemusí líbit, ale je férovější než kdyby se podivoval, kdeže ho někdo viděl jet rychle.
6. 3. 2007 22:28
0 0
Kolega nade mnou to napsal velmi dobre,ja bych jen dodal,ze se zde pravdepodobne opet projevuje ceska zavist...podle nazoru se pozna,kdo je kdo,je mi jich lito...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!