Ford Fiesta Super 2000 v akci

Ford Fiesta Super 2000 se již představil poprvé v akci australské veřejnosti.

Ford Fiesta Super 2000 se již představil poprvé v akci australské veřejnosti. V testech před víkendovou úvodní rally australského mistrovství v Queenslandu za volanty svých nových „dítek“ usedli Michael Guest s Darrenem Windusem. Podle manažera týmu Pirtek všechny jízdy proběhly bez větších problémů, na autech se budou upravovat jen drobnosti. Konkurenceschopnost a spolehlivost dokonale prověří zmiňovaná Coates Rally Queensland, která začne první bodovanou etapou v sobotu.


Foto: www.rallysportmag.com.au

Ford to nebude mít v konkurenci ostatních rychlých domácích jezdců vůbec jednoduché, zvlášť pokud se podíváme zpět, jak se jim vloni nedařilo s Fordem Focus. Na start v Clevelandu se dostaví s dalším vozem Super 2000 Toyota. Zatím představí pouze jeden exemplář, který by měl pilotovat Neal Bates. Úřadující australský šampión Simon Evans pro začátek setrvá u osvědčené produkční Corolly.


Foto: www.rally.com.au

Značku Subaru, opět pouze na soukromé úrovni, bude reprezentovat hlavně velmi rychlý Dean Herridge. Ten si pro letošní rok vůz upravil do poslední možné specifikace. Další vozy této japonské značky budou vodit Will Orders a mladší bratr Simona Evanse Eli. Nepříjemné překvapení připravila pro australské fanoušky značka Mitsubishi, která oproti původním plánům nasazení dvou továrních posádek nenasadí ani jednu. V Queenslandu se tak jeden z nejrychlejších Australanů Scott Pedder neobjeví. S Lancerem EVO IX bude závodit na soukromé bázi Spencer Lowndes a se starší „sedmičkou“ pak Kevin Shaw.


Foto: www.rallysportmag.com.au

V australském šampionátu tedy letos začíná nová éra s vozy Super 2000. Další vlna těchto speciálů by měla zasáhnout nejmenší světový kontinent v příštím roce, na který již je naplánován start Fiatu Punto Super 2000. Po premiéře Škody Fabie se začalo hovořit i o dovezení tohoto vozu. To je však zatím vzdálená budoucnost, nyní před sebou máme sezónu 2007, která slibuje podobně atraktivní podívanou jako ta předešlá.


Foto: www.rallysportmag.com.au

Komentářů celkem: 9
sloní kýta
29. 3. 2007 13:021
0 0
bude první Kaliméro, či něgdo jiný, gdo zvolá: "Go S2000 Go!"
29. 3. 2007 13:092
0 0
go S2000 go !!!!
29. 3. 2007 13:103
0 0
Jo jinak mne rozmach S2000 docela škube nohama kam se jet podívat dříve?? No Barumku asi letos nevynechám.
29. 3. 2007 13:524
0 0
to pačes: sem viděl v prosinci ve Walesu A.McRae s Toyotou a vůbec mě to auto neoslovilo na šotolině bych řek že výhoda podvozku oproti N4 nic moc a za ty prachy?
29. 3. 2007 15:125
0 0
Az si vsichni (jezdci i technici) zvyknou vyuzivat potencial S2000 naplno, tak myslim ze vyhoda S2000 proti PC bude cim dal vetsi...
29. 3. 2007 17:016
0 0
Proc se vetsina S2000 dela v Australii?Prosim vyte to nekdo?
29. 3. 2007 17:197
0 0
Jak většina? smajlík Vždyť je to druha S2000 z Australie a ani jedna z nich ještě nejela žadný závod... Většina je, pokud mě paměť neklame z Evropy (Fiat, Peugeot, Lada, Skoda) a dvě z jižní Afriky (Toyota, VW - i když Polo 5 už je spíš evropské).
29. 3. 2007 17:438
0 0
Mirek-607: JJ ty 4 je evropa.Nevim se tak nejak zdalo ze jich dost delaji privatni tymy v Australii, asi jsem to poplet.smajlík
29. 3. 2007 18:149
0 0
to bandas:No já bych počkal jak se to vyvine. srovnání prvního s dnešní WRC a vývoj techniky v N4 napovídá, že S2000 se může ještě hodně dlouho vyvíjet jak motorově tak podvozkově. Navíc se otevírají možnosti i jiným automobilkám než M a S. Já bych počkal co ukáže čas.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!