Filip Schovánek odpovídá na vaše dotazy – 1. část

Filip Schovánek odpověděl na všechny vaše otázky a byl ještě otevřenější než jindy. Tady je první část jeho odpovědí.

Filip Schovánek odpověděl na všechny vaše otázky a byl ještě otevřenější než jindy. Tady je první část jeho odpovědí.

Autor: doch – Ahoj Filipe. Velká gratulace k prvni časti sezony, myslim že jste všem fandům uděli radost svými výkony, obzvlašť poslední podnik byl krásnej. Jedna otáza mě napadla, vím že děláš logistu u Vás v týmu, jak to vlastně probíhá? Máte už od pořadetele třeba nějaké vytipované hotely, třeba testovací úseky, kontakty na místní správu a podobně, nebo je to hodně o hledání po netu, telefonování a podobně…Jak moc Vám vychází vstříc místí úřady třeba s testovacími uzávěrkami tratí a podobně?

Ahoj Dochu, konkrétně v případě hotelů je situace taková, že pokud byl tým spokojen, snažím se o stejné ubytování i v letech dalších. Pokud byla kritika, hledám jinou alternativu. Mnohdy jedinou možnou cestou jsou pořadatelé závodu, resp. jimi pověřená agentura, která má ubytování v širokém okolí blokované a není možné přímé napojení na hotel. Jindy hledám vhodný hotel přes internet (vždy rozhoduje poměr cena a vzdálenost od servisní zóny). Některé hotely jsou dokonce při ukončení závodu, resp. při odjezdu týmu rovnou blokovány na rok příští! To je ovšem možné pouze u továrních týmů, které mají garantovanou svoji budoucnost. Na druhou stranu takto masivně ubývají kapacity pro ostatní, každý tovární tým „odebere“ mnoho pokojů. Ohledně testů – vyhledám a oslovím několik specializovaných „firem“ v dané zemi. Následně zvážím všechny okolnosti – typ nabízených cest, cenu, co cena zahrnuje apod. a uděláme dohodu. Není možné řešit z ČR povolení na uzavření cesty např. v Portugalsku, bez osobní návštěvy a kontaktů Vám cestu žádný úřad nikde neuzavře!

Autor: Sparco-WRC – Ahoj Filipe, chtěl jsem se ti zeptat, jaké cíle si kladete na asfaltové soutěže druhé poloviny MS? Nedoufáte alespoň nakouknout do TOP 4 celkově v jedné ze soutěží, např. v Německu? Předem mnohokrát děkuji za odpověď. Váš věrný fanda Roman

Ahoj Sparco-WRC, my bychom klidně doufali v nakouknutí i do TOP-3, ale buďme na zemi. Výsledek ovlivňuje mnoho faktorů. Já osobně jsem velmi opatrný v prognózách ohledně asfaltových závodů v letošním roce. Nevidím žádný problém ve špatném nastavení vozu, tým je v tomto na velmi vysoké úrovni. Největší překážku spatřuji v datu ukončení továrního vývoje u naší Fabie, resp. datu homologace a při pohledu do seznamu přihlášených, resp. na data výroby vozů našich přímých konkurentů…

Autor: Gurun – Dobrý den Filipe! Můžeme se těšit na to, že i v příštím roce vás uvidíme v seriálu MS a bude to s vozem WRC?

Dobrý den Gurune, moc rád bych nejen Vám řekl, těšte se. ALE otázka naší účasti v seriálu MS v dalším roce (a letech dalších) je v tuto dobu zcela otevřená. Nezáleží na ničem menším, než jsou finance, bohužel…

Autor: meeecarJWRC – Ahoj Filipe,nejdřív velká gratulace k sedmé příčce na rally acropolis,chtěl jsem se zeptat jaké chystáte letos ještě závody v MS?Pojede na barumce?jesi ano tak se chci zeptat sčím…předem díky za odpověd

Ahoj meecarJWRC, pokud vše dopadne dle našich představ a plánů, objevíme se ve Finsku, Německu, Španělsku, Korsice, Irsku a Walesu! Start na Barum rally v plánu nemáme z několika důvodů. Jednak je pro nás srpen velmi náročný – test ve Finsku, závod ve Finsku, test v Německu, závod v Německu. A jednak nemáme k dispozici vůz, který by mohl na Barum rally startovat.

Autor: ZED – Ahoj Filipe. Předem díky za super servis z každě rally a teď k mé otázce. Chci se zeptat na příští sezonu. Budete se snažit zůstat v MS (to ale asi s jiným autem než Fábia WRC) nebo se začnete věnovat spíš S2000 a zůstanete věrní Škodě? Doufám v první možnost. Hodně štěstí

Ahoj ZEDe, naší jednoznačnou prioritou je zůstat v kolotoči seriálu MS s vozem kategorie WRC! Tato priorita je ovšem závislá pouze na financích, na ničem jiném. Výsledek jednání okolo financí následně rozhodne o našem dalším působení.

Autor: mecirek - cau fili, proc nejedete bohemii celou? nebo aspon opet s kitem by to neslo? nebo se ceka nejaka bomba v podobe Vás jako So Ne predjezdci s fabii S2K? a pokud je to extra tajne takne nic nerikej a nechame se prekvapit .))) jinak drzim pesti stesti. mejte se smej te se!

Ahoj mecirek, my nejedeme (nestartujeme) Bohemii vůbec! Vůz Škoda Fabia Kit car nemá mezinárodní homologaci, tudíž nemůže na Bohemii (ani např. na Barum rally) startovat. Tajné to rozhodně není, v pátek se objevíme v Sosnové, kde chceme fanouškům poděkovat za jejich podporu. I když připouštím, že srdce správného soutěžáka by určitě mnohem raději vidělo vůz WRC na trati mezi stromy. Věřte, že i my bychom vás všechny takto moc rádi potěšili.

Autor: Lukas99 - Ahoj Filipe, myslím že je patrné, že starší auta začala tento rok na tovární špičku výrazněji ztrácet, viz. Stohl a vlastně také Vy s Honzou. Vyjetí bodíku se zdá být stále obtížnější, o to je cennější 7. místo z Akropolis. Otázka 1: Na jaké místo se tedy cítíte ve Španělsku (loni 5. místo) či Německu, dá se se stárnoucí technokou výsledek zopakovat? Otázka 2: Pokud by mělo auto pro příští rok zůstat stejné, má v tom případě cenu směřovat úsilí směrem ke stejnému programu jako tento rok, pokud se probad v technice bude dále zvětšovat? Otázka 3 (spíše proforma): Co diskuse/námluvy s nějakým továrním týmem? Nebo se již chystáte na sezonu s S2000? :-)… Díky a moc štěstí Tobě i Honzovi po zbytek roku a ve složitých jednáních a budoucí sezóně. Vás fanoušek Lukáš

Ahoj Lukas99, jak se daří? Jak jsem již naznačil výše, osobně bych byl k asfaltovým prognózám (obecně) hodně opatrný. Pro mě osobně by bylo velikánským úspěchem vyjet 3 mistrovské body (tedy 6. místo) a za úspěch považuji bod jakýkoli. Jen se podívejte na počet vozů specifikace 06, 07… Druhá otázka je velmi velmi dobrá a odpověď nesmírně těžká. Sám pro sebe na ni nemám v tuto dobu 100% odpověď. K poslední otázce – nikdy jsem nebyl zastáncem úhybných manévrů, buď odpovím přímo nebo řeknu, že odpovědět prostě nemohu a každý to jistě pochopí. Jednání ohledně sezóny 2008 jsou u všech týmů v plném tempu. I naše posádka má samozřejmě detailní přehled o podmínkách jednotlivých týmů pro rok další a vše se točí okolo jediného – finance…

Autor: ales.r - Zdravím Filipe a díky za velmi obsáhlý servis informací ze soutěží nám fandům skrz eWRC. Moje otázka bude spíš o celé posádce, ale Ty bys na ni mohl mít odpověď. "1" Na kolik (co je Váš limit – limit auta) se v takto technicky nabité konkurenci cítíte a jaké jste si dali cíle před začátkem sezony ? "2" Je vůbec reálné na asfaltech časově soupeřit s ostatními týmy WRC, nebo je to za hranicemi možností a dá se předpokládat pouze dílčí úspěch ? … přeji vám oběma, aby jste se cítili do konce sezony minimálně tak jako teď na Acropolis. Díky za odpověď.

Ahoj Ales.r., všeobecný cíl před začátkem letošní sezóny byl jednoduchý. Zmenšení časové ztráty, pokud možno zlepšení loňských výsledků, ponaučení se z loňských chyb a v neposlední řadě kvalitní reprezentace České Republiky a týmu CRT. Na asfaltech, kde vůz tolik netrpí proti šotolině, jsme nuceni jet na limitu pořád. Pokud máte určitý handicap v podobě staršího vozu, nemůžete si dovolit prodat jedinou zatáčku, tato ztráta se později hrozně obtížně dohání. Letošní Monte Carlo jsme jeli na samém limitu vozu. Troufám si říci, že v několika pasážích Honza z auta vyždímal i něco navíc. U videa jsme následně závod rozebírali a v několika rychlých průjezdech je vývoj techniky více než viditelný.

Autor: DAWE69 - Ahoj Filipe, gratulace k 7.mistu v Recku, coz byl paradni uspech, a verim ze na sfaltu budou vysledky jeste lepsi…Jak se vyvyji projekt S2000, existuje varianta ze byste s Fabii S2000 startovali pristi rok v tovarnim tymu?? Diky za odpoved a hodne stesti…

Ahoj Dawe69, o projektu S2000 ve společnosti Škoda v poslední době vyšlo několik obsáhlých rozhovorů (např. web eWRC, časopis Svět Motorů apod.) s člověkem nejpovolanějším – vedoucím Michalem Hrabánkem. Věřím, že jsi v nich nalezl odpovědi na vše, co Tě kolem Fabie S2000 zajímá.

Autor: PEAT - Ahoj. Chci se zeptat na kterou asfaltovou soutěž si nejvíce věříte. Která Vám nebo autu nejvíc sedí…? Jo a ještě jedna otázečka, zdá se mi, že z rallyových vozů je horší výhled ven než z civilních aut.:))) Připadá mi, že jste tam s Honzou tak trošku „utopený“. Je to tak nebo se mýlím? Jinak přeju hodně toho rallyovýho štěstí. Díky, a měj se.

Ahoj, každá soutěž bude hodně těžká. V Německu by nám mohli pomoci čeští fanoušci a jejich neskutečná podpora. Ve Španělsku zase naši špioni a rychlá trať. Profil Korsiky není pro nás úplně ideální – mnoho ostrých pomalých zatáček. Irsko bude sice nové, což je pro nás výhodné, ale své bude hrát počasí – kluzká trať, bláto apod. Důležitá bude trakce. Pokud se Vám zdáme ve Fabii „utopení“, jak se Vám zdají posádky v posledních Focusech :-)) ?!

Autor: gogo I. veliký - Předem velká gratulace k dosaženým výsledkům (nejen letos). Mám dotaz, jaké jsou úpravy na voze oproti vozům, které provozovala přímo Škoda. Podívám li se na dosažené výsledky, tak vozidlo je starší, ale oproti modernějším vozům (Ford, Citroen, Subaru) zaostává na konci rallye méně než bývalé tovární posádky. Děkuji za odpověď.

Ahoj gogo I. veliký, drobných úprav a vylepšeních je celá řada (kluci odvedli za loňský i letošní rok skvělou práci), ale vše v rámci dané homologace, takže tým se nemůže pouštět do klíčových změn, právě s ohledem na homologaci, ale i omezený rozpočet.

Autor: JUHA - Ahoj, chtěl jsem se tě zeptat, zda je škoda S2000 jen jeden výstavní kus, nebo jich už jezdí a testuje se víc? díky

Ahoj Juho, v tuto dobu existuje pouze jeden a to ona známá modrá studie „Blue car“.

Autor: videoman - Ahoj Filipe a celý CRT. Gratuluji ke krásným výsledkům v MS a hlavně na Acropolis. Chci se zeptat, jestli nebudete někdy v budoucnu startovat s Fábií S2000? A pokud ano, kdy to tak bude? Díky mockrát.

Ahoj videoman, je možné, že budeme v budoucnu s vozem Škoda Fabia S2000 opravdu startovat, ale spekulovat kdy a na jaké soutěži se tak stane, je pro tuto chvíli hodně předčasné.

Autor: evamilan, Autor: pinipini – Ahoj Filipe, zajímalo by mne, jestli se letos zúčastníte Szombathely rally v Maďarsku? Ahoj,nechystáte se jako minulý rok v rámci testování na šotolinu v Szombately?

Ahoj evamilan i pinipini, letos se do Maďarska nechystáme. Loni bylo pro Maďarsko několik kritérií – další šotolinové kilometry, reklamní zájem společnosti Matador apod. Bohužel tratě této soutěže jsou až příliš rovné a s tratěmi soutěží MS nemají nic společného.

Autor: Rocker – Ahoj Filipe, gratuluji k výsledkům v 1. polovině sezony. Přeji vám hodně uspěchů v té druhé. Chtěl bych se zeptat jaké příčky byste chteli atakovat na asfaltech a také to jestli si s Fabií WRC na asfaltech věříte třeba opět na 5. místo? A jak to vypadá s rokem 2008? pojedete opět se Škodou? ….díky za odpověd a přeji mnho a mnoho uspěchů tobě, Honzovi a celému týmu CRT Kopecký…. S pozdravem Rocker

Ahoj Rocker, na Tvé otázky jsou již vlastně odpověděl v textu výše, tak Ti nyní popřeji pouze příjemné a ničím nerušení čtení.

Autor: Rajle – Gratulace k výkonu pod Akropolí a hodně úspěchů v dalším ježdění!

Ahoj Rajle, děkuji za celý tým!

Autor: pačes – Pochopitelně obrovská gratulace tobě i Honzovi. Na jedné z fotek jste byli zachyceni v živé konverzaci s Peterem. Jak probíhají takové chvilky ve stopkách, jak Vás dnes berou soupeři oproti minulosti. S kým máte asi nejlepší vztahy??

Ahoj pačes, ve stopkách probíhá komunikace výhradně mezi Honzou a novináři, případně při vzniklém problému mezi mnou a časoměřiči – pořadateli. Ale před starty testů, před slavnostním startem apod. se můžeme pobavit naprosto s každým. V dnešní době již všechny posádky známe, s některými se samozřejmě bavíme více, s některými méně. Ale jak říkám, není problém jít si popovídat s Gronholmem, Loebem, Solbergem (platí samozřejmě i o všech spolujezdcích) nebo třeba s Wilksem, Ostbergem apod.

Autor: Bobor – Děkuju za senzační reportáže, něco takového tady nebylo a asi už po Vás ani nebude. Mám jeden dotaz: "Co bude po letošní sezóně?"

Po letošní sezóně bude sezóna příští. Ne vážně, již jsem také odpovídal výše, věřím, že plně uspokojivě.

Autor: SKAJA – Ahoj, velmi gratuluji a děkuji za info ze soutěží, tady je otázka: Nedávno proběhla výměna vedení ve Škodě Motorsport, pocítili jste přímo nějakou změnu, například rozšíření podpory, nebo to pro Vás byla pouze formální záležitost?? A co od nového vedení očekáváš, bude podle tebe lepší než to předchozí a jsou nyní "správní lidé na správných místech"??

Ahoj Skaja, podpora Škody Auto je vymezena platnou smlouvou, která byla uzavřena na začátku roku. Michal Hrabánek je člověk naprosto zapálený pro danou věc, člověk komunikativní a člověk umějící naslouchat názoru druhých, ale zároveň si je schopen udělat svůj finální úsudek. Má před sebou velice těžké období. Na druhou stranu stojí před zcela novou érou a to je obrovská výzva. Je osobně mu přeji mnoho úspěchů a správných rozhodnutí, která potáhnou celý tým.

Autor: satyr – Ahoj Filipe, nejprve velka gratulace k 1 pulce sezony!!! Jak vidis 2 polovinu sezony kde pojedete asfalty, kde muzete bejt prece jen konkurence schopnejsi nez na nezpevnenem povrchu? A jak to vidis s autem na pristi sezonu??? Nebude neco jineho??? mej se a drzim palce :)

Ahoj satyre, i Ty nalezneš odpovědi na své otázky v předešlých odpovědích.

Autor: Houmer – Ahoj Filipe, blahopřeji Tobě, Honzovi i Stařence Škodovce k úspěchům v letošní sezóně. Děkuji za skvělý čtení v Deníčcích /ta želva Vám přinesla štěstí, co?/ Chtěl bych se zeptat na Tvůj tip jak se bude vyvíjet souboj o titul v MS a co říkáš na úspěchy Prkopa s Tománkem? Díky za odpověď a přeju hodně bodů ve zbytku sezony!!

Ahoj Houmer, Marcus je nyní ve velké psychické pohodě. Domnívám se, že doma ve Finsku pojede ve velké pohodě (za standardní situace) a zvítězí. Klíčové bude umístění Seba. Pokud ztratí další body (zde může pomoci Mikko), může jet asfalty v relativním „klidu“ a sbírat druhá místa. V druhé polovině sezóny budou, podle mě, hrát důležitou roli týmové dvojky (Mikko a Dani) – mohou odříznout konkurenční jedničku od klíčových bodů. Mikko ve Finsku a Dani zejména ve Španělsku, kde by mohl útočit i na vítězství! Martin s Honzou odvádějí velmi kvalitní práci. Škoda, že v JWRC měli smůlu a přišli tak o cenné body. Zejména Německo a Španělsko budou muset hodně tahat.

Autor: gapin – Ahoj Filipe předem gratuluju k sedmému místu v Řecku a měl bych dvě otázky 1. Jaká je hrana Fabie WRC v letošním provedení, kdyby jste s ní mohli ostřejš zacházet (riziko havarie) jako jezdci v továrním týmu. 2. Budete příští rok jezdit s Fabií i bez podpory ŠkodyAuto nebo zvolíte jiný vůz WRC a nebo přesedláte uplně někam jinam (PCWRC, S2000)? Díky a hodně štěstí a úspěchů pro zbytek sezony i do dalšího závodění. Váš věrný fanda Pavel

Ahoj Pavle, v Monte by to již určitě rychleji nešlo. Zrychlit by se dalo zejména na rychlém švédském sněhu, ale žádný velký skok (útok na TOP-5) bych rozhodně nečekal. Na rozbité šotolině musíme jet i s ohledem na konstrukci vozu, nelze pouze mačkat plynový pedál. Na otázku ohledně budoucnosti jsem již odpovídal.

Autor: subarak1 – Ahoj Filipe, blahopřeji k 7. příčce v rally acropolis, jak by si zhodnotil dosavadní průběh sezony, naplnili se všechny očekávání? čekají vás asfaltové soutěžě, věříte si na vylepšení dosavadního pátého místa? ještě jedna otázka: co Fábie S2000, máš o tom nějaké bližší informace?

Ahoj Subaraku1, proč ne „škodovák1“ :-) ?! Myslím si, že naše očekávání se z větší části naplnila. Škoda technických problémů na začátku Švédska (výkon motoru) a následného výletu do bariéry a samozřejmě technických problémů v Portugalsku a na Sardinii. Ale nějaké body máme, tak to snad tak špatné není. O asfaltech i budoucnosti jsem se již zmiňoval.

Autor: albar – Ahoj Filipe,chtěl bych se zeptat,kdyby se utvořil nějaký žebříček všech posádek,které se učastní většinu šampionátu MS a vněm by se porovnávalo kolik fanoušků stojí za určitou posádkou(tj. kolik lidí jí fandí a podporuje i v zahraničí).Na kolikátém místě by si se s Honzou podle tvého odhadu umístil?Dík za odpověď,s pozdravem Radek ze Zdic.

Ahoj albare, zdravím krajana do Zdic!! V Německu rozhodně na prvním a troufám si říci, že podobné to bylo i letos na Sardinii – nádherná atmosféra. Pokud bych vzal průměr ze všech soutěží, stále obrovské podpoře se těší tým Subaru – lidé v modrém jsou na každém závodu ve velkém množství. Věřím, že i na Deutschlandu 2007 budeme díky vám všem na prvním místě v žebříčku přízně diváků!!

Autor: petas – ahoj Filipe.mám dotaz.Nekontaktoval Vás nějaký tým(třeba First) o možném společném testování,jako tomu už několikrát bylo?? Jinak přeji, abyste s Honzou při každé soutěži spatřili cíl na co nejlepší pozici.. Peťas

Ahoj petas, tým First Motorsport, resp. jeho hlavního představitele, jsem kontaktoval mailem před Portugalskem. Poslal jsem nabídku na společný test a veškeré další informace o tom, že mám vše zajištěno. Stačí uhradit pouze 50% testovacích nákladů a můžeme společně vyrazit. Odpověď nepřišla vůbec žádná…


V druhé části vám Filip mimojiné prozradí, jaký má názor na IRC, jak se staví karosérie WRC, čím v soukromí jezdí atd.

Komentářů celkem: 19
12. 6. 2007 13:411
0 0
No pravda je, že ti piloti ve fokusech už musej vidět úplný kulový.........a proto si myslim, že by pro Vás byla na příští sezónu lepší C4 smajlík))
12. 6. 2007 13:442
0 0
Tomu se říká budování vztahů s fanoušky... Naprosto super! Filip a Semiš, vždy radost číst!
12. 6. 2007 14:063
0 0
To má fakt Škodovka pořád pouze jeden koncept S2000???
12. 6. 2007 14:064
0 0
Děkuji za odpověď,fakt super,zdraví Zdice.
12. 6. 2007 14:205
0 0
to Wladimeer :prý je jen koncept který je navíc rozebraný a proto není ted v brně na autosalonu
12. 6. 2007 14:236
0 0
doufám, že finance na 2008 budou a nejraději bych je viděl ve Fordu. jsem si jistej, že v druhé polovině roku bychom se dočkali několika skvělých výsledků. jestli letos udělají na asfaltu 5.místo, bude to bomba výsledek a tovární posádky by se musely hanbou propadnout smajlík)) v tu chvíli budou jednání na 2008 o mnoho snažší a moc jim to přeju!
12. 6. 2007 14:277
0 0
Je zajímavé jak se Filip snaží zmenšit náklady na provoz jejich týmu. Usuzuji z poslední odpovědi. Kdyby se to dařilo tak, aby kluci mohli startovat na více soutěžích...
12. 6. 2007 15:388
0 0
Souhlasím se Stealhead! Fokůsek by jim slušel! To by se to jezdilo jináč.... No jo no, ale ty peníze....:-(
12. 6. 2007 16:429
0 0
Odpovědi Filipa jsou vždycky výborné-díky za to.Akorát mě moc neuspokojila odpověď na otázku ohledně FabieS2000-cituji:
v poslední době vyšlo několik obsáhlých rozhovorů (např. web eWRC, časopis Svět Motorů apod.) s člověkem nejpovolanějším – vedoucím Michalem Hrabánkem. Věřím, že jsi v nich nalezl odpovědi na vše, co Tě kolem Fabie S2000 zajímá.
Všichni vč. Filipa přece ví,že v rozhovoru neřekl prakticky nic?!
12. 6. 2007 17:2810
0 0
to zdenekkl: jasně tím říká, že od nikoho jiného se k Fabii S2000 víc nedozvíš.
12. 6. 2007 19:2811
0 0
Mě by jen zajímalo kdo s dalších jezdců co jedou MS dělá takovýhle rozhovory s fanoušky. Honzovy s Filipem budu fandit i kdyby jezdili s trabantem. Myslim, že na svoje příznivce takhle myslí málokdo. Už se nemůžu dočkat Německa kam vyrazim abych je viděl...
12. 6. 2007 20:1912
0 0
to zdenekkl: Odpověď Hrabánka ve SM na spolupráci s Kopeckým:
Osobně mám velký zájem spolupracovat nejenom se samotným jezdcem, ale s týmem Kopecký Motorsport. Dovedu si představit, že bychom postupně přešli ze současného programu Fabia WRC na projekt Fabia Super 2000. Myslím,že čerstvé sedmé místo na Akropolis je velkým úspěchem i důkazem, že naše kooperace funguje.
13. 6. 2007 08:2613
0 0
S2000 by byl krok zpatky... CRT je opravdu profesionalni tym, zda se mi, ze delaj dokonce vic nez tovarni tymy. Fakt vyborny PR, v podstate tovarni tym, skodovka jim asi nasypala hodne penez, matador by jim tolik soutezi asi nezaplatil smajlík)
13. 6. 2007 11:2714
0 0
jo odpovedi jsou supr,akorat mi prijde z odpovedi Filipa ze CRT tlaci na Skodovku,aby udelala novou homologaci Fabie,aby auto bylo konkurence schopne jeste nekolik let,to je muj nazor
13. 6. 2007 11:4515
0 0
Před 1-2 měsíci to tý Fábky kreslili v jedný firmě ochranej rám. 100%informace. Z toho se taky asi dá usoudit, jak sou daleko.Jinak díky Filipe a hodně štěstí!!!
13. 6. 2007 12:1916
0 0
2 Pitrs: Podle me znamejch informaci muze udelat novou homologaci WRC jen M1 tym, takze asi smolik. S2000 mi cim dal vic pripada jako dalsi provar, konkurence je o 2-3 roky dal smajlík Nevim, kolik z toho bude Fabie schopna nahnat cizima zkusenostma s unifikovanejma komponentama...
golf_KITCAR
13. 6. 2007 12:5517
0 0
s tou novou homologací Fabie to asi nebude tak jednoduchý a levný,ale název ŠKODA FABIA WRC EVO II vypadá pěkně
13. 6. 2007 13:2218
0 0
To Pitrs: Než něco napíšete, tak chvilku popřemýšlej(te). Projekt Fabia WRC skončil! A bylo to již několikrát jasně řečeno. Novou homologaci Škoda určitě neudělá - důvodů je několik: 1. Je to starý model a byly by to vyhozené peníze, 2. Škoda vyvíjí zcela nový vůz jiné kategorie. 3. Jak doženete vývoj auta, které zaostávalo už v době své homologace (2005)... Z vašeho příspevku je ale cítit ještě něco jiného, i když to tam není doslovně napsané... Mé pocity z odchodu Škody z kolotoče MS jsou rozporuplné. Na jedné straně tím Škodovka ztratila možnost porovnání s absolutní špičkou a i přes tristní výsledky se o ní vědělo, na straně druhé bylo třeba rozpustit tým, který nefungoval, jak měl... Podle mého názoru je lepší vstát z popela, než být skomírající popelkou bez výsledku.
13. 6. 2007 16:2619
0 0
2 GolfKit: Evo 2 ale prece existuje ;)
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!