26. 6. 2007 00:00 − 2407× − 19

Freddy Loix opouští Polo S2000

Překvapivá změna v IRC. Freddy Loix bude v následujících čtyřech podnicích IRC řídit Punto S2000, se kterým jezdil Pieter Tsjoen.

Překvapivá změna v rámci IRC. Freddy Loix bude v následujících čtyřech podnicích IRC řídit Fiat Punto S2000, se kterým jezdil Pieter Tsjoen.

Freddy Loix, který se dosud v rámci belgického šampionátu pravidelně objevoval za volantem Volkswagenu Polo S2000 mění vůz za Fiat. Jak je již veřejným tajemstvím, přesedne bývalý tovární jezdec pro zbývající čtyři závody IRC z Pola do Punta S2000 týmu Vergokan, Pietera Tsjoena.

Tým okolo Pietera Tsjoena ponechává letošek pro „Fast-Freddyho“ jako zkušební rok, aby se příští sezónu pokusili získat titul mistra v IRC. Značka vozu, jehož služeb budou v roce 2008 využívat dosud není známá, nicméně se s největší pravděpodobností bude jednat o vůz vyvíjený továrnou, tedy o Fiat či Peugeot.

Nepřímo se tak potvrzuje, že vozy specifikace S2000 vyvíjené továrnami jsou přeci jen ve vývoji napřed a ostřílený matador rallyových tratí se již více nechce trápit s krásným, nicméně dosud nepříliš konkurenceschopným Volkswagenem.

Komentářů celkem: 19
26. 6. 2007 14:22
0 0
Tak doufám, že to doveze aspoň Czopik
26. 6. 2007 14:31
0 0
Tak to je poněkud pokroucené... Freddy Loix nikdy žádný IRC program s WV neměl a v Ypres startoval s Polem proto, že šlo o belgický šampionát. Jeho starty v Belgii platil dovozce VW, ale to se jednalo pouze o Belgii, nikoli IRC. Startovat v IRC s Polem by navíc nešlo i proto, že vozy jsou jen dva a krom Loixe s nimi jezdí Czopik a Hevia.
26. 6. 2007 14:32
0 0
Jo a detail, je to FreDDy ;)
26. 6. 2007 14:56
0 0
Milý Mirku, nikde, podotýkám NIKDE v tomto článku se nepíše ani slovo, že by Loix kdy jezdil s Polem IRC. Takže stran kroucení jsi tu zbyl jen ty.
26. 6. 2007 15:18
0 0
moment - S2000 tedy jsou zatím jen Fiat, Peugeot a netovární Toyota a VW? nebo jak?
26. 6. 2007 15:28
0 0
I netovární Fiesta a celkem jim to šlape (v Austrálii), Dacia a Lada tuším nějak ztroskotaly...
26. 6. 2007 15:28
0 0
Dobrá, omlouvám se, nicméně s posledním odstavcem nesouhlasím. Tyhle dvě věci spolu nesouvisí. Freddyho účinkování v IRC s Puntem nemá mnoho společného s VW Polo, se kterým by stejně žádné IRC nejel. A proto tahle věta nedává smysl, cituji: "Nepřímo se tak potvrzuje, že vozy specifikace S2000 vyvíjené továrnami jsou přeci jen ve vývoji napřed a ostřílený matador rallyových tratí se již více nechce trápit s krásným, nicméně dosud nepříliš konkurenceschopným Volkswagenem." Nehledě na to, že v rámci belgického mistrovství se s vyjímkou Ypres nijak netrápil...
26. 6. 2007 15:32
0 0
To Koldak: Druhej odstavec, druhá věta - vyznívá to tak, že Loix měl jet zbejvající 4 podniky IRC s Polem, ale nakonec pojede s Puntem ... nereagoval bych na to, kdybys nezaútočil na Mirka, kterej má pravdu ... Nemusíš mít vždycky pravdu ... už si toho u tebe všímám delší dobu ... PetrWRC
26. 6. 2007 15:34
0 0
tondakolik: Ještě je tu tovární Corolla S2000 (Auris), který nově vznikl v Austrálii a který by se v Evropě objevit měl (vývoj zajišťuje Toyota Racing Development) a není to jihoafrická Corolla, co jezdí v Anglii v támu RED Motorsport ;) Dále netovární Pirtek Fiesta S2000, jejíž vývoj ale částečně probíhá i v Evropě, proto je možné, že se tu objeví taky. Lada 2112 VK/S2000 je tu už tři roky, bohužel jela jen jeden závod a od té doby kdesi hnije pod plachtou. Dacii bych snad ani nepočítal, tam se vývoj moc daleko podle všeho nedostal... Jinak Polo S2000 je už druhá generace, předchozí vycházela z Pola 4 (4 kulatá světla).
26. 6. 2007 15:44
0 0
smajlík)) Fakt si s vámi člověk užije srandy. Děkuji tedy všem za zhodnocení, přípúadně kritiku a omlouvám se, jestli jsem tímto svým nepovedeným výplodem někomu způsobil jakoukoliv újmu.
26. 6. 2007 15:48
0 0
Petře, nevím co z druhého odstavce vyplývá pro Tebe, ale je tam psáno, co je tam psáno. A krom toho - já mám vždycky pravdu. Toho sis u mně opravdu již mohl všimnout. smajlík))))))))))))
26. 6. 2007 16:25
0 0
Pirtek Fiesta S2000, neni tak upne netovarni s tim ze motor je scela tovarni, homologovana EU tovarni verze bude od ni castecne odvozena, je stavena v UK. Fiesta S2000 asi nahradi nezdareny S1600 project.
26. 6. 2007 17:25
0 0
to Koldak:ona tahle věta:"Jak je již veřejným tajemstvím, přesedne bývalý tovární jezdec pro zbývající čtyři závody IRC z Pola do Punta S2000 týmu Vergokan, Pietera Tsjoena." zní jako by s tím Polem to IRC jezdil.
26. 6. 2007 18:23
0 0
26. 6. 2007 18:32
0 0
Ren. Logan S2000 az pokud vim byl jeho vyvoj zastaven
26. 6. 2007 18:39
0 0
Ano byl, už dávno...
26. 6. 2007 19:01
0 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!