20. 7. 2007 00:00 − 2290× − 0

Sen se rozplynul v oblaku dýmu

Po úspěšně absolvovaném závodu v Kopné byl na bodovém kontě solidní 18 bodový náskok.

Po úspěšně absolvovaném závodu v Kopné, který si troufám říct je nejtěžším z celého seriálu, byl na bodovém kontě solidní 18 bodový náskok. Proto byl úkol číslo 1 pro Rallysprint Agropa dovést auto do cíle a pobrat důležité body.

Závod v Kopné zvládla posádka Srb-Pavlíček téměř na výbornou. V neznámém prostředí si vedli velmi dobře a postupně se vyrovnali i místním matadorům, bratřím Vladykovým. Po vyhrané 2. RZ se mojí vinnou otevřela nezajištěná kapota a rozbila čelní sklo. Rázem bylo po pořádném závodění. Po závodech panovala v týmu spokojenost a dobrá nálada, získali jsme slušný bodový příděl a jelikož naši největší soupeři Honza Jinderle a Pepa Koupal nespatřili cíl, byl náš náskok v tabulce dostatečný.

Pro závod v Pačejově byla angažována na místě spolujezdce mladá, ale velmi zkušená spolujezdkyně Pavla Třebínová. Takto nově složená posádka se vydala vstříc Pačejovkému závodu opět hlavně dojet do cíle.

První rychlostní zkouška probíhala v normálu a drželi jsme se našeho největšího soupeře Jana Jinderleho. V následující rychlostní zkoušce se naší smíšené posádce postavil do cesty stromek. Poškození vozu nebylo naštěstí tak vážné, aby se nemohlo pokračovat, ale touto chybou jsme si vytvořili ztrátu, kterou jsme pak po celou dobu závodu stahovali i přes to, že stále bylo prvotní, abychom v pořádku dorazili do cíle.

Před posledními rychlostními zkouškami 7 a 8 činila naše ztráta pouhých 2,2 vteřiny. Jenže asi 1 kilometr před cílem 7. RZ nás postihla nehorázná a zlá smůla v podobě prasklého unašeče poloosy. Byli jsme oba velice smutní, ale to jsme netušili, co se bude dít dál. Z poškozené převodovky vytekl olej a okamžitě vzplál na rozpáleném výfukovém potrubí. Následný požár bychom neuhasili nebýt Honzy Jinderleho, který nám pomohl a poskytl hasicí přístroj, jelikož náš nefungoval (a to byl zakoupený nový!). Nebýt Honzovi pomoci tak jsem se už asi nesvezl, za což mu velice děkuji.

Nyní bude velmi náročné dát před dalšími závody vůz do provozuschopného stavu. A ještě náročnější bude poprat se o titul ve třídě s Honzou Jinderlem, který je již velmi zkušeným závodníkem.

Závěrem bych chtěl poděkovat všem partnerům, tatínkovi a Páje Třebínové, že se mnou vůbec jela (a spolupráce to byla výtečná).

P.S. ještě jednou děkuji Janu Jinderlemu za nezištnou pomoc

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!