Ve stopě Rallye Vltava 18. srpna 2007

V sobotu 18. srpna uspořádal Radouň Motorsport volnou motoristickou soutěž Ve stopě Rallye Vltava.

V sobotu 18. srpna uspořádal Radouň Motorsport volnou motoristickou soutěž Ve stopě Rallye Vltava. Do soutěže se přihlásilo celkem 60 posádek. Do samotné soutěže pak odstartovalo 56 posádek rozdělených do 5 tříd podle obsahu motoru a stáří vozu.

Soutěžící, kteří dokončili soutěž, absolvovali celkem 60 km na uzavřené trati. Prvním testem byla RZ Radouňská, která svou délkou necelých 5 km připravila soutěžící na opravdovou perlu, a to RZ Bozděchovskou, která se jela jako okruhový měřený úsek. Na této zkoušce probíhaly ty nejkrásnější souboje mezi soutěžícími a velký počet diváků podél této okruhové zkoušky svědčil o vysoké atraktivnosti.

Bohužel na této zkoušce došlo také k největší havárii soutěže, a to posádky st. č. 34 Nováček – Nováček s vozem Suzuki Swift. Spolujezdec utrpěl vážná zranění dolních končetin a byl letecky převezen do krajské nemocnice v Českých Budějovicích. V současné době je již mimo nebezpečí a s několikanásobnou zlomeninou nohy je hospitalizován v nemocnici.

Z důvodu popsané nehody došlo k posunutí časového harmonogramu a po rozpravě s jezdci bylo rozhodnuto o dalším pokračováním soutěže, které již proběhlo bez větších komplikací. Do cíle soutěže dorazilo 41 posádek.

Absolutním vítězem se stal Jiří Svoboda se spolujezdcem Pavlem Adámkem s Toyotou Celica 4x4 Turbo. Třídu A1 vyhrála domácí posádka z pořádajícího týmu Radouň Motorsport Michálek – Hála se Suzuki Swift. Ve třídě A2 nenašli přemožitele Jaroslav Macek s Jiřím Smetanou se Škodou Felicia 1,6. Třídě A3 dominovali Karel Štancl s Františkem Šedivým a Mazdou 323 a třídu historiků ovládli se Škodou 1000 MB Petr Šašek a Jakub Tábořík. Nejsilnější třída A4 se stala kořistí absolutního vítěze soutěže Jiřího Svobody s Pavlem Adámkem.

Pořadatelé děkují všem soutěžícím za účast, divákům za ukázněné chování a obyvatelům obcí za pochopení a pomoc při přípravě soutěže. Pokud se nestane nic mimořádného, tak příští rok znovu okolo Radouní zaburácí závodní motory.

Absolutní pořadí:
1. Svoboda Jiří Adámek Pavel Toyota Celica GT Turbo 4x4 A4
2. Rytíř Milan Bachcevanidis David Subaru Impreza STI A4
3. Kalista Jiří Nacházelová Martina BMW 325ix A4
4. Michálek Petr Hála Jan Suzuki Swift 1,3 A1
5. Drašnar Lukáš Špitz Jan Lancia Delta Integrale A4

A1 do 1400 ccm
1. Michálek Petr Hála Jan Suzuki Swift
2. Nováček Pavel Nováček Tadeáš Suzuki Swift
3. Ertl Roman Němec Tomáš Suzuki Swift

A2 1401 – 1600 ccm
1. Macek Jaroslav Smetana Jiří Škoda Felicia 1,6
2. Zvonař Jan Babický František Honda Civic
3. Kutílek Miloš Štěpán Václav Škoda Felicia 1,6

A3 1601 – 2000 ccm
1. Štancl Karel František Šedivý Mazda 323
2. Fleischhacker Zdeněk Hlaváček Josef VW Golf 1,8 GTI
3. Grim Jiří Folc Karel Opel Kadett

A4 nad 2000 ccm
1. Svoboda Jiří Adámek Pavel Toyota Celica GT Turbo 4x4
2. Rytíř Milan Bachcevanidis David Subaru Impreza STI
3. Kalista Jiří Nacházelová Martina BMW 325ix

Historici
1. Šašek Petr Tábořík Jakub Škoda 1000 MB
2. Fousek Václav Habdák Julius Renault 4 TL
František Michálek Ředitel Radouň Motorsport

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!