2. 9. 2007 00:00 − 2423× − 1

Šlehofer a Soběhart v Prachaticích v top 10

Start na další ze šumavských soutěží byl pro kdyňskou posádku nejistý do poslední chvíle.

Tisková zpráva posádky Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart

Podobně jako v Tišnově a Pačejově, usedla také na sprintu v Prachaticích posádka Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart do krásného vozu Fiat Punto S1600 plzeňského ROTO týmu. Výsledkem bylo vítězství ve třídě Junior 2000, třetí místo ve skupině A i třídě A6 a také premiérové umístění v elitní desítce absolutní klasifikace.


Foto: Rober Balcar

Start na další ze šumavských soutěží byl pro kdyňskou posádku nejistý do poslední chvíle. „Přípravy před soutěží byly velmi hektické. Punto bylo ještě v úterý zcela rozebrané a o našem startu se rozhodlo až ve čtvrtek ráno. Za přípravu auta patří velké díky mechanikům týmu ROTO Motorsport. Seznamovací jízdy nám připravily v pátek ráno nemilé překvapení v podobě nepojízdného tréninkového auta. Díky skvělým vztahům s týmem RSP, který nám zapůjčil náhradní vůz a po nahlášení změny seznamovacího vozu, jsme ale vše stihli napsat a zkontrolovat v předepsaném čase,“ popisuje Zbyněk peripetie před startem.

„Za možnost startovat v Prachaticích chci velmi poděkovat klukům z Rota, především Luďkovi a Šnekovi. Letošní systém našeho mistrovství musel vymyslet člověk, který nemá o soutěžích ani páru. Není téměř žádný čas na přípravu závodních aut. Doplácí na to mechanici, z nichž mnozí jsou tátové od rodin. Musím také poděkovat panu Svobodovi za další možnost svezení v jejich parádním autě,“ pozastavuje se Honza nad přehuštěným kalendářem soutěží v Čechách.

V samotné soutěži mladí Západočeši sbírali další cenné zkušenosti s elitní technikou a dařilo se jim postupně zrychlovat. „Díky panu Svobodovi nám během soutěže dělal poradce pan Štolfa. Probírali jsme s ním styl jízdy, rozpis a vše ohledně správného zacházení s vozem S1600. Rady a postřehy pana Štolfy pro nás měly cenu zlata. Soutěž jsme měli rozjetou docela dobře. Po první rundě jsme byli třetí ve třídě A6, šest vteřin před posádkou Jiří Vlček – Zdeněk Jůrka. Ve druhé sekci jsme chtěli zrychlit, ale nevyvarovali jsme se několika chyb. Byla to škoda, protože Honza jel dravě. Do třetí sekce jsme šli s cílem vrátit se před Vlčka. Honza jel parádně a obzvláště si ceníme šestého času absolutně na závěrečné erzetě. Bohužel nám chyběly dvě vteřiny k double pro ROTO tým. Velké díky patří panu Svobodovi, mechanikům z Rota a panu Štolfovi, dále rodině za podporu, Honzovi za krásné svezení a do Strakonic za bezvadné ubytování,“ hodnotí soutěž Zbyněk.


Foto: Rober Balcar

„Do soutěže jsme vstoupili opatrně. Přesto se nám po cenných radách Jindřicha Štolfy dařilo dosahovat slušné časy. Ve druhé sekci jsme se pokusili zrychlit, ale bylo to spíše na škodu. Příliš razantní jízdou jsem vyrobil několik chyb a časových ztrát. Ve druhém servisu mi pan Štolfa poradil, jak s autem jet, kde si pomoci výkonem a kde to naopak trochu prodat. Zkusil jsem to a byly to rady k nezaplacení. Pan Štolfa je opravdový profesionál a jsem mu za předání tak důležitých rad moc vděčný. Děkuji také klukům z Rota za velký kus práce a umožnění našeho startu. Jejich práci jsem si vyzkoušel na Barumce, kde jsem pomáhal jako mechanik, takže vím jaké to je a tímto je zdravím. Ve Zlíně byla přes tu nešťastnou událost velká legrace a snad jsem jim byl i trochu platný. Samozřejmě děkuji panu Svobodovi za další šanci startovat s S1600, týmu RSP za podporu a skvělou, na naše poměry dost náročnou soutěž a Zbyněčkovi za skvělý a neomylný diktát,“ přidává své hodnocení a poděkování Honza.

„Závěrem bychom chtěli v těchto smutných dnech vzpomenout na tragicky zesnulého spolujezdce Luďka Kocmana. Měli jsme čest se s ním seznámit při letošní Rally Bohemia. Všem pozůstalým chceme vyjádřit upřímnou soustrast,“ zakončují své povídání soutěžáci ze Kdyně.

Komentářů celkem: 1
3. 9. 2007 11:27
0 0
Gratuluji k pěknému výsledku, kterého jste dosáhli i bez mého fandění u trati. A nebo možná právě proto.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!