Šlehofer poprvé letos nespatřil cíl

Start na další ze šumavských soutěží byl pro kdyňskou posádku nejistý do poslední chvíle.

Tisková zpráva posádky Jan Šlehofer – Tomáš Singer

Kdyňský pilot Jan Šlehofer se doposud v letošní sezóně prezentoval stoprocentní spolehlivostí. První nedokončenou soutěž zaznamenal až při AZ Pneu Rally Jeseníky, která uzavírala seriál šampionátu sprintrally. Mrzet ho to může především s ohledem na boj o titul v kategorii Junior 2000.

V okolí Šternberka se Jan Šlehofer představil již tradičně s vozem Fiat Punto S1600 plzeňského ROTO týmu. Na sedadle spolujezdce však nahradil Zbyňka Soběharta zkušený Tomáš Singer. „Na společném startu s panem Singerem jsme se dohodli především kvůli jeho zkušenostem s rozpisem a stylem jízdy s technikou Super 1600. Byla to vlastně reciproční výměna spolujezdců, protože na nedávné Příbrami startoval Zbyňda s Jiřím Skoupilem,“ vysvětluje Honza změnu na „horkém“ sedadle. Zbyněk Soběhart se účastnil seznamovacích jízd s Honzou a Tomášem a uvítal několik cenných rad.

Vstup do soutěže se Honzovi příliš nevydařil. Volba mokrých pneumatik se neukázala optimální. Po první sekci z toho bylo až sedmé místo v početně obsazené třídě A6. Sedmou pozici drželi Honza s Tomášem i po druhých průjezdech trojicí vložek. Na čtvrtého Jiřího Vlčka však ztráceli pouhých 8,7 sekundy. „Soutěž se pro nás a tým ROTO začala vyvíjet dobře. Ovšem s výjimkou mé jízdy. Na kluzké trati jsem jel s technikou S1600 poprvé a obával jsem se především lesních úseků. Proto jsem pro úvodní sekci zvolil mokré obutí. Ukázalo se to jako špatná volba. Trochu nás zarazilo podivné přidělování časů na třetí erzetě, jedoucí se po havárii manželů Kožmínových volným průjezdem. Na druhou sekci jsme se rozhodli pro intermedia. Soupeři nám přesto hodně nadělovali. Pro poslední rundu jsme zariskovali a konečně obuli suché pneumatiky. Byli jsme odhodláni ukrojit z naší ztráty co nejvíce. Už na sedmé erzetě nám však vystavila stop před závodem preventivně vyměněná poloosa,“ přiznává Honza svůj až přehnaný respekt z obtížných podmínek.

Přestože cílovou rampu poprvé v sezóně nespatřil, nasbíral jeden z kandidátů na zisk titulu ve třídě Junior 2000 mnoho cenných zkušeností. „Chtěl bych moc poděkovat panu Singerovi za velmi užitečné rady. V budoucnu z nich budu jistě hodně čerpat. Dále děkuji panu Svobodovi a mechanikům týmu ROTO za další šanci startovat s vozem S1600 a týmu RSP a rodině za podporu. Zároveň bych rád vyjádřil své přání brzkého uzdravení a návratu na závodní tratě Martinu Semerádovi a Bohouši Ceplechovi, postiženým nehodou na přejezdu,“ končí Jan Šlehofer své hodnocení závěrečného podniku MČR sprintrally.

Komentářů celkem: 17
13. 10. 2007 10:161
0 0
GO Jeníček GO
Jeníčku už se těším až dostaneš do ruky to správné auto, tak až je těch A6 seřežeš všechny...Ahoj mnoho zdaru a úspěchů:o)
13. 10. 2007 17:382
0 0
normajs, ono to Honzovo punto je nějak výrazně odlišný od toho Minaříkova? To není nic proti Honzovi, jen mě zarazila poznámka o správném autě.
13. 10. 2007 22:273
0 0
Minařík má poslední specifikaci a Šlehofer jezdí se starší, jestli se nemýlím.
13. 10. 2007 22:354
0 0
jj, to se kterým jezdí Minařík je ex-Basso, myslím.
13. 10. 2007 23:555
0 0
jojo přesně tak...a hlavně když sem koukal na jeseníku nebylo nejlíp nastavené alespon ne na jenickuv styl(moc pretvrzene)...
14. 10. 2007 12:226
0 0
Pokud je mi známo, tak oba fiaty jsou si podobné jako vejce vejci a není mezi nimi žádný podstatný rozdíl. Svědčí o tom i to, že se Minařík po přechodu ze starší do novější specifikace nijak zásadně nezrychlil.
14. 10. 2007 12:487
0 0
Snad na každé rally kde se přidělují nahradní časy za nějakou RZ, jsou v tom zmatky a pořád si někdo stěžuje ( nic proti Honzovi). Existuje vůbec nějaký předpis podle kterého by se měli časomeřiči řídit, nebo je to rozhodování na volné noze?
14. 10. 2007 18:328
0 0
Myslím,že v tomhle případě je jedno jakou má kdo specifikaci fiatu ale jedno je jisté Jeník musí přidat více pedál co je od brzdy vpravo,protože ho nemuže v jeseníku pojíždět kitová felície. To je ostuda.
14. 10. 2007 19:349
0 0
Poptejte se Pepy Petáka, jak je možné a kdy je možné, aby kitová felda porazila S1600. Jistě vám to rád potvrdí, protože to mám přímo od něj smajlík
14. 10. 2007 20:4410
0 0
tak to prozraď, né?
14. 10. 2007 20:4711
0 0
Jen pro info: Felda je vyrobena v roce 1996, má po nesmyslném dovážení stejnou váhu jako všechny S-1600,výkon motoru je 180koní a převodovku kde při řazení nahoru musí vyšlápnout spojku. Fiat je vyroben v roce 2005,výkon motoru asi o 50koní více a k tomu sekvenční převodovku kde nemusí při řazení mačkat spojku a to nemluvím o jiných generačně nových komponentech. Tak mi někdo vysvětlete včem má felda výhodusmajlík. Snad jen v ceně:felda 600.000kč a S-1600 stojí asi 3.500 000kč
14. 10. 2007 21:2012
0 0
gola: Voptej se toho Petáka, ať ti sem napíšu co chci, mě neuvěříš, takže proto ti dávám odkaz na toho, kdo to ví a koho snad za odborníka uznáš smajlík
14. 10. 2007 21:4113
0 0
gola: vrať se nohama nazem...za prvý nejel se správným spolujezdcem za druhý si nemuže jeníček dovolit jet rychle aby to někde neškrábl to stojí hrozný prachy a za třetí Minařík s tímto puntem nikdy nic nezajel až s tímhle puntem co má ex-basso jede trochu vepředu...pro srovnání Renault Clio R3(privatní verze-slovensko Starý...) a Renault Clio R3 (tovární verze)...a ted srovnej privátní auto a auto po bassovi :o) Dobrou Noc :o)
14. 10. 2007 21:4314
0 0
Málem bych zapoměl skus srovnat feldu D.Tomka a kohokoli jiného...To je nesrovnatelný rozdíl...
14. 10. 2007 22:2915
0 0
normajs: Já neřeším Minaříka ten je jezdecky dál jak Jeník ale já řeším proč ho porazila felda.. Spolujezdce bych taky neřešil protože RZ se jely 3krát po sobě a to se dá zapamatovat(Singer patří do špičky spolujezdcu). No a myslím,že každej jede tak aby autu neublížil. Řeším Fiat a felda,tak si to nepleť. Škoda,že neznám Petáka aby mě to vysvětlilsmajlík
16. 10. 2007 22:2416
0 0
Dávej Božka dávej
18. 10. 2007 22:4317
0 0
Podívejte se šlehy s puntem ještě pořádně neumí ale až se sním naučí to bude dávačka jako v honděsmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!