24. 10. 2007 12:27 − 2545× − 4

Fotky s českou Miss a havárie na první erzetě

Pestrý program měl v posledních dnech mladý mladoboleslavský pilot Michal Křemen.

Pestrý program měl v posledních dnech mladý mladoboleslavský pilot Michal Křemen. Přestože se zodpovědně připravoval na Würth Partr Rally Vsetín, kýženého výsledku nedosáhl. Soutěž pro něj a spolujezdce Rudolfa Kouřila skončila po havárii už na úvodní rychlostní zkoušce.

Na Valašsko odjížděli Michal s Rudou stále s nadějí na zisk titulu ve třídě N2 v MČR. Přes rivalitu zůstávají mezi posádkami v této třídě velmi přátelské vztahy a tak už týden před soutěží došlo k setkání v pražském KART Centru v Radotíně. „Setkání s přáteli jsme plánovali už delší dobu. Před Vsetínem byl ideální termín na diskusi o blížící se soutěži a vzájemné hecování. Z naší třídy dorazili Vašek Dunovský, Jirka Stross a Honza Jakubec. Na motokárách však ve dvou jízdách zvítězil „host“ ze třídy A6 Kuba Blahna,“ vrací se k pohodovému setkání Michal. Navíc ho čekaly milé povinnosti a fotografování s Českou Miss 2006 Renatou Langmannovou.

Würth Partr Rally Vsetín začala pro Michala a Rudu už ve středu, protože Michal se musel na čtvrtek vrátit k neodkladné záležitosti zpět do Mladé Boleslavi. Absolvoval proto několik cest napříč republikou. „Chtěl bych poděkovat vedení soutěže za vstřícné jednání a za možnost seznámení se s tratí již ve středu. Erzety byly velice obtížné svoji techničností a rozmanitostí povrchu. Kunčická vložka mi trochu připomínala úseky ze San Rema, kam jsme se kdysi jezdívali dívat. Byla to asi nejtěžší soutěž, do které jsem dosud odstartoval,“ pochvaluje si Michal vsetínské tratě i přístup pořadatelů.

Samotná soutěž pro posádku tmavé hondy se startovním číslem 63 skončila už před koncem úvodní rychlostní zkoušky. „Úvod erzety se nám vydařil a měl jsem z jízdy dobrý pocit. Snažili jsme se jet v klidu, bez chyb a krizových situací. Když jsem míjel auto Tomáše Marka, v duchu jsem si říkal, že musíme zachovat klidnou hlavu. Podmínky byly opravdu hodně náročné a sněžilo. Během erzety jsem musel v lesích zapínat rampu. Nebylo nic vidět. V místech s hustým sněžením jsem zase neviděl kvůli rampě, která osvětlovala padající sněhové vločky a musel jsem jí pro změnu vypínat. Osudný okamžik přišel v levotočivé zatáčce na nejvyšším bodu erzety. Bylo zde hodně sněhu. V danou chvíli byla ideální stopa tou špatnou. Posádky jedoucí před námi totiž stopu místo jejího otevření na výjezdu ze zatáčky zřejmě vzhledem ke své pomalé jízdě zavřely. Vůbec jsem s tím nepočítal a vjel jsem mimo vyjeté koleje do hlubšího sněhu. Auto dostalo smyk. Pral jsem se s tím až do chvíle, kdy jsme se zastavili o velký strom. Zeptal jsem se Rudy jestli je v pořádku. Po kladné odpovědi ze mě vyhrklo pár neslušných slov, helma se odporoučela do lesa a šel jsem obhlédnout škody. Kufr byl otevřený jako konzerva. Po odzkoušení a zjištění funkčnosti motoru a převodovky jsem doufal v možnost pokračování v sobotu v rámci SupeRally. Ani tak špičkový a zkušený tým jako Sparrow však neměl šanci vůz do druhého dne opravit a tak jsme se v sobotu ocitli v roli zmrzlých diváků,“ popisuje Michal svůj předčasný konec v soutěži.

Komentářů celkem: 4
24. 10. 2007 12:47
0 0
Co to bylo za focení?
24. 10. 2007 13:27
0 0
Se po tom focení nějak špatně soustředil, né? smajlík
24. 10. 2007 14:49
0 0
Miso nic si z toho nedelej to jsou zkusenosti.Kteryma se clovek uci.Tesim se na tebe az prijedes k nam jo a mimochodem.Ta ksiltovka je fakt slusiva ted trochu lituju za tu vymenu.smajlíksmajlíksmajlíkTesim se do Prahy
25. 10. 2007 20:25
0 0
Ifo možná se soustředil, možná ne, ale uvádí, že v danou chvíli byla ideální stopa tou špatnou.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!