Ondřej Plšek - eWRC.cz
1. 11. 2007 11:14 − 2361× − 12

Luis Perez Companc nadšen z pátého místa

Posádka Munchis týmu Luis Perez Companc a Jose Maria Volta dosáhla v Japonsku zatím nejlepšího umístění své kariéry.

Japonská rally dopadla pro tým Munchis velmi úspěšně. Luis Perez Companc zde zajel svůj nejlepší výsledek v kariéře a Federico Villagra jako první jezdec týmu vyhrál rychlostní zkoušku v soutěži MS a to rovnou třikrát.

"Skvělý víkend," začal nadšeně Companc. "Byl to fantastický úspěch pro mě a pro tým Munchis. Pro mě to je dosud nejlepší výsledek a celé to završil Federico ziskem dalších bodů. V pátek jsme za těžkých podmínek začali dobře a jeli opatrně a pokud možno bez chyb."

"Sobotní zkoušky jsem si skutečně užil a byl jsem schopen zrychlit. Když někdo z jezdců před námi odstoupil a my se posouvali nahoru, tak mi to dodávalo energii. Nedělní zkoušky se mi již tolik nelíbily a nechtěl jsem jet naplno. Bojoval jsem s Matthewem a na některých místech jsem mohl přidat, ale na druhou stranu jsem musel být opatrný. Nechtěl jsem to poslední den všechno zkazit. Tým udělal velmi dobrou práci a byl to fantastický víkend."

Komentářů celkem: 12
1. 11. 2007 13:06
0 0
gratuluju smajlíksmajlík
1. 11. 2007 15:24
0 0
Kluci dojeli, to se taky počítá. Trošku to ale ukazuje na nedostatky japonské rally...
1. 11. 2007 16:03
0 0
Nedostatky japonské rally? Možná to ukazuje na její náročnost a na nedostatky některých pilotů. smajlík
1. 11. 2007 17:01
0 0
Snad nedostatky seriálu MS !!!!!!Rally v takovém stavu není mistrovstvím a světa vůbec....
1. 11. 2007 17:03
0 0
gratuluju hoši jen škoda že to dobré umístění bylo z velké úmrtnostismajlík
2. 11. 2007 05:35
0 0
Mickej.nj: Proč? Copak jsou tratě neregulérní? Co by tam pak dělala kyperská rally? Škoda je jen, že spousta aut WRC nejede. To ale není problém těchto od Evropy vzdálených rally. Mexiko je krásný a je to podobné.
2. 11. 2007 06:56
0 0
To Mr. Gill: Mickey myslím myslel, že jelo málo aut z důvodu chybného řízení rally.
2. 11. 2007 10:00
0 0
To cim ji ovlivneno konecny poradi nikoho nezajima, rally je o tom dojet co nejrychleji z bodu A do bodu B. Pokud pojedes celou dobu jako panbuh a 100m pred bodem B to rozstipes na mraky tak je to prd platny protoze dulezity je slovicko DOJET. Spravny mistr ma poznat i to kdy se nevyplati jet nejrychleji jak umi, porad musis balancovat rychlost X riziko a to udelali panove lepe nez Seb a Marcus, takze gratulace!smajlík
2. 11. 2007 11:39
0 0
ŘEKL bych, že ani Seba a Marcuse nezajímá slovíčko dojet ale vyhrát. Rally není taxislužba, ale sport.
2. 11. 2007 12:19
0 0
Hlavně je japonská rally logisticky náročná a drahá, proto jede málo posádek. Její náročnost nechávám stranou. Jen bych byl rád, kdyby si diskutující vzpomněli na výkřiky o stylu "hyena", když dojížděl Roman Kresta jízdou "na jistotu" kolem šestého místa.
2. 11. 2007 14:08
0 0
ono by celé mistrovstvi nabralo jiné obrátky kdyby mohlo bodovat prvnich 15 a ne jen 8 !!!!!!smajlík
2. 11. 2007 14:21
0 0
Podle mě by měli bodovat tak 4. Budou 4 tovární týmy a celá polovina by měla body.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!