3. 11. 2007 19:29 − 3420× − 47

Jan Kopecký v Sosnové bavil diváky

Tradičního a populárního „Setkání mistrů“ se pravidelně s vozem specifikace WRC účastní i Jan Kopecký.

Stalo se již příjemnou tradicí, že na sklonku domácí motoristické sezóny se mistři volantů scházejí v Sosnové u České Lípy, aby na trati sosnovského autodromu změřili síly. Tradičního a populárního „Setkání mistrů“ se pravidelně s vozem specifikace WRC účastní i Jan Kopecký. Pilot Czech Rally Teamu Kopecký v minulosti nenašel přemožitele a i v letošním roce úspěšně obhájil vítězství s vozem Škoda Fabia WRC, se kterým startuje ve vybraných soutěžích seriálu Mistrovství světa v rallye.

Czech Rally Team Kopecký připravil pro fanoušky stejné servisní zázemí, které tým využívá během světových soutěží. Svojí účastí na setkání Czech Rally Team Kopecký poděkoval fanouškům za skvělou podporu nejenom v této sezóně.


Foto: RNDr. Ivo Nesrovnal

I letos pořadatelé ve spolupráci s Czech Rally Teamem Kopecký připravili skvělý dárek pro dva vylosované držitele vstupenky. Oba výherci na závěr oficiálního programu si vyzkoušeli pozici spolujezdce ve voze Škoda Fabia WRC, se kterým se posádka Jan Kopecký – Filip Schovánek účastní světových soutěží.


Foto: RNDr. Ivo Nesrovnal

„Jsme pochopitelně rádi, že jsme se mohli této akce zúčastnit. Již druhou sezónu klademe důraz především na starty ve světových soutěžích. Proto velmi rádi vítáme jakoukoliv možnost poděkování fanouškům a především všem našim partnerům v České republice,“ řekl vedoucí týmu Josef Kopecký.


Foto: RNDr. Ivo Nesrovnal

„Setkání mistrů není pochopitelně klasickou soutěží, ale každoročně se na tuto akci velmi těším. Show navštíví vždy mnoho diváků, kteří i v nepříznivém počasí zajišťují skvělou atmosféru.

Snažil jsem se s vozem Škoda Fabia WRC pobavit fanoušky, kteří nás neuvěřitelným způsobem podporují na každé světové soutěži. Právem jim patří poděkování nejenom z mé strany, ale i od celého našeho týmu. Je však i mnoho příznivců motoristického sportu, kteří nemají možnost vycestovat na světovou soutěž do zahraničí. Právě během tradiční akce v Sosnové je prostor pro naše společná setkání a autogramiádu. Pochopitelně výrazný zájem poutal především vůz Škoda Fabia WRC v akci.


Foto: RNDr. Ivo Nesrovnal

Naší účastí jsme neprezentovali jenom soutěžní tým, ale i společnost Škoda Auto a.s. Právě s výraznou podporou mladoboleslavské značky startuji ve světě a letošní náročný program by bez podpory společnosti Škoda Auto a.s. byl nerealizovatelný. Proto mé nejvýraznější poděkování patří firmě s okřídleným šípem ve znaku,“ dodal Jan Kopecký.


Foto: RNDr. Ivo Nesrovnal


Foto: RNDr. Ivo Nesrovnal


Foto: RNDr. Ivo Nesrovnal


Foto: RNDr. Ivo Nesrovnal

Komentářů celkem: 47
5. 11. 2007 12:24
0 0
Ano,ale ten rozdil nebyl zavinen pouze a jenom technikou.Samozrejme to auto nikdy neprekypovalo technickou invenci oproti konkurenci,na druhe strane zase natolik spatne nebylo-aby byl rozdil mezi nim a "zbytkem sveta" takovy. Daleko vetsi merou se na stavu dosazenych vysledku projevilo manazarske diletantstvi,chybna rozhodnuti jak vyvojova,tak technicka. Spolu se spatne vedenou politikou pristupu k pracovnikum a mechanikum motorsportu, P.R. vztahu k fanouskum a verejnosti konce. Takhle maly tym proste bez nadseni vsech zucastnenych fungovat nemohl...Coz bylo-li vubec kdy pochopeno.
5. 11. 2007 12:42
0 0
není to vše,taky tím,že škoda auto je německá a prosperuje dost dobře a rally jako reklamu nepotřebujou. k naší smůle preferujou\koncern\jiné automobilové sporty.smajlík
IPK
5. 11. 2007 13:03
0 0
Zajímalo by mne, proč si zde na fóru všichni myslí, že Fabia je (byla) jakési méněhodnotné auto. Podívejte se ji pod kabát a uvidíte, že používala naprosto rovnocenné komponenty jako ostatní tovární týmy - brzdy, tlumiče, LSD, převodovky, elektroniku, atd.
Když byl Colin McRae na druhém místě s Fabií, měl méněcenné auto?
Všechna WRCa jsou výkonově totožná (restriktor neobejdete), rozdíly je nutné hledat v nastavení podvozku a v rukách fárů. Je samozřejmé, že soukromník to tam nepošle za každou cenu, ale trošičku myslí i nato, že když to hodně rozbije, tak se příště třeba i nesveze - a to je těch 0,5 sec ztráty Kopeckého.
5. 11. 2007 14:34
0 0
ipk: takže kdyby nepřemýšlel kopecký o tom, že ta rana by byla moc drahá, tak by jel s Loebem????smajlík
5. 11. 2007 19:49
0 0
Fabrika diky vedeni uspisila nasazeni fabie takze vysledky od zacatku nebyli takove jake se ocekavali a nejvetsi ranu motorsportu ustedril pan Metrich ktery si hral na boha a vse muselo byt podle neho predevsim nesmyslne nastaveni tlumicu a to fabii nejvice brzdilo vyjimku tvorili jen hvezdy ktere za volant usedli a diky jizde za hranou (ne vzdy to dopadlo dobre) dokazali byt treba alespon v urcitych RZ hodne rychli Begue v Monte Carlu a na Korsice Paasonen ve Finsku Hirvonen v Japonsku a jiz zminovany Colin v Australii. Po tech dvou letech se jiste chybicky doladili a kdyz motorsport koncil a poskytnul auta soukromym tymum byli podstatne vychytanejsi. K tomu si soukrome tymy nechali udelat spravne nastaveni tlumicu primo od Riegru a trosicku Ikdyz ne zrovna v souladu s homologaci upravili napravy a geometrii vozu a auto zacalo fungovat jeste lepe. Tim samozrejme nechci schazovat umeni Honzy to je proste pan ridic a umi ale jen jsem chtel popsat rozdil mezi fabrickym autem a nynejsim
MPI
6. 11. 2007 12:59
0 0
IPK: je takovým veřejným tajemstvím, že ta výkonová totožnost je jen na papíře. Navíc důležitý je správně rozložený výkon a krouťák v celém spektru otáček, což i Honza sám přiznal,že v tomhle směru fabie není zrovna ideální, což je bohužel i pouhým okem viditelné hlavně na výjezdech z vracáků do kopce....Fabia nikdy nebyla špička a o to větší je to úspěch když s ní Honza občas zvládne držet krok s letošními WRC....
6. 11. 2007 22:53
0 0
Nemyslím si, že vyhrál. Jen svou skupinu. Podle dosaženého času je letošní celkový vítěz jezdec autokrosu.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!