Kdo s čím v sezóně 2008?

Kdo bude v sezóně 2008 hájit barvy továrního Fordu? Kdo usedne do kokpitu Suzuki u nováčka v MS?

Závěr letošní sezóny sebou přináší mnoho neznámých. Vedle dosud nejasného mistra světa se také jedná o tom, kdo, kde a s čím bude příští rok jezdit.

Šéf týmu Ford, Malcolm Wilson a jeho kolega ze Suzuki, Nobuhiro Tajima stojí před nelehkou volbou. Mají místo v továrním týmu a nabízí se minimálně pět vhodných kandidátů na tento post. Každému je ale jistě jasné, že jezdecké umění není kritériem jediným. Oba šéfové týmů hledají dobrého pilota, který však zároveň přinese do týmu peníze.

Otázka, kdo nahradí Marcuse Gronholma v kokpitu továrního Fordu, zůstává zatím zahalena rouškou tajemství. Naděje na tento post si dělají Francois Duval, Gianluigi Galli a Jari-Matti Lattvala. Posledně jmenovaný se v posledních soutěžích prezentoval v tak dobrém světle, že se Malcolm Wilson nechal slyšet: „Jari-Matti je ve velmi dobré pozici.“ Francois Duval by byl podle Wilsona dobrou volbou pro asfaltové soutěže, ale musel by sebou do týmu přinést i patřičný objem financí. Na Korzice oslovil Wilsona Gigi Galli a také nabízel své služby. Galli se jeví také jako možný kandidát pro tým Suzuki. Šéf týmu Tajima však trvá na tom, aby potencionální kandidát na post továrního jezdce přinesl do týmové kasy dva miliony Eur.

Coby nejvážnější kandidáti pro Suzuki padají do úvahy Francois Duval a Toni Gardemeister. Na Korzice byl Gardemeister často k vidění okolo servisního zázemí týmu Suzuki a se šéfem týmu jednal i jeho manažer Timo Jouhki. V rovině dohadů a spekulací se hovořilo o tom, že Jouhki již sehnal patřičný budget a vše je na dobré cestě. Samotný Jouhki však tvrdí, že nikde není řečeno, že by Gardemeister za svoje místo v týmu Suzuki musel platit. Nakolik jsou jeho vyhlášení postavena na reálném základě, je otázkou, když například Duval by k zisku angažmá peníze přinést musel.

Stohl, Galli a Duval se mezitím dohodli, že za angažmá nebude nikdo z nich ochoten platit. Rakousko-italsko-belgický triumvirát je zatím velmi rozmrzelý z toho, že finská klika chce finanční prohibici prolomit. Po avizovaném konci OMV ve WRC se o Stohlovi prakticky přestalo mluvit. Ten se však do hry přidal sám. „Pro Suzuki bych byl jednoznačně tou nejlepší volbou. Nikdo z možných kandidátů nezná soutěže mistrovství světa jako já a je všeobecně známo, že jsem velkým přínosem i při testování.“

Komentářů celkem: 35
6. 11. 2007 19:2521
0 0
KKK: socánek - jako sociál nebo jako soc.dem.? Protože jestli rejpeš do někoho že maká rukama, tak to snad ani nemyslíš vážně.smajlík
6. 11. 2007 20:1122
0 0
finn: Pomalu s tím bušením dohlavy (není-li tvoje), nic takovýho jsem nenapsal, nebo to někde vidíš? To co napsal BrodY tobě nevadí? Taky bereš závodění na špičkové úrovni v barvách světových koncernů za zábavu, na kterou si musíš sehnat prachy?
6. 11. 2007 20:1923
0 0
finn: mylsim ze brodyho vyrok je dost nahlavu a nechapu jak neco takovyho vubec muze napsat. V dilne si asi na to, aby mohli jezdit(delat to v cem jsou proste nejlepsi) nevydelaji a to co napsal je vazne snad jen hloupej vtip.... smajlík Na to kkk narazel a ja s nim souhlsim.
sopo: samozrejmě ne, ale precejenom je to postaveny nahlavu aby jezdci platili za to, ze budou riskovat pro tym a delat reklamu tymovym partnerum......nemyslis? mimochodem najit ponzora, ktery ti zaplati sezonu v wrc neni fakt nic snadnyho a je to proste problem.... smajlík rally je v tomhle ohledu snad nejhorsi varianta motorsportu, protoze vydelat si proste jezdenim rally nejde a to ani na "profesionalni" urovni (krom par vyvolenych jak uz jsem psal... smajlík
6. 11. 2007 21:4924
0 0
I když to sem zrovna moc nepatří.... smajlík Minulý týden byla v Lysé nad Labem výstava závodních speciálů, formulí atd, atd... Sám jsem na ní nebyl. Ale co se ke mě doneslo tak tam byla vystavena Fabie S2000. Vedle ní cedule s napisem CRT Kopecký představuje.... a na fabii jmenovky Kopecký-Schovánek. Je teda pravda, že příští rok pojede honza s timhle exotem??? smajlík
7. 11. 2007 00:1525
0 0
... rally je krásná... zároveň je v ní hodně svinstva a stejně je krásná, spíš bych řekl "nádherná". Tím svinstvem myslím hlavně prachy, které to kolikrát nasměřují spíš než na talenta od přírody na jezdce, ne sice ze špičky absolut, ale dorazivší na balíku chechtáků. Myslím si chlapi, že to stejně všichni tady myslíme stejně a tak vás tady všechny prosím, zanechme na těchto stránkách žabomyších hádeček o nějaké slovíčko, já se vždycky na tyhle stránky moc těším, před autory hluboce smekám a úrovně diskuzí si velmi vážím. Držme si dál vysokou úroveň a místo slovíčkaření ji dál zvyšujme diskuzema, které je radost číst, já to tak aspoň cítím, dostávám se v nich mezi lidi zasažené stejným bacilem jako já. Vždyť rally je tak krásná, a my to tady všichni do jednoho víme ... sakra, to jsem se nějak rozepsal, to bude asi tím, že se nám narodil klučina a tak jsem z toho celý na měkýše...
7. 11. 2007 05:0126
0 0
4 Bobor: Tak to ti upřímně gratuluju k malýmu Bobříkovi smajlík Dobrá práce smajlík
7. 11. 2007 05:1627
0 0
Bobor - gratulace . posledí dítě bylo ještě když si chodil na autoimpulsy jestli mě paměť neklame smajlík taky přeju vše nej. jo a dej mu brzo čuchnout vejfuku ať se u něj prbudí ty správný buňky smajlík:smajlíksmajlík
7. 11. 2007 08:3828
0 0
Osobně si myslím, že by měl Malcom vzít Duvala. Pokud by jej ukrotil, je Duval jedinej kromě Hurvínka, kdo dokáže stabilněji prohánět Loeba.
7. 11. 2007 08:5629
0 0
KKK: Dobře za toho smajla se ti omlouvám (mě se ale hrozně líbilsmajlík ). Já nehodnotil co napsal Brody, ale tvoji reakci. Mě jenom přišlo blbý se do něj navézt že tahá pilník. Samozřejmě, že každá práce má něco, kdo maká u ponku si stěžuje třeba na přesčasy a zase kdo je profi jezdec tak třeba na to, že musí shánět sponzory - čím víš míří tím víc.
Ale špičkové závodění je podle mě zábava (doplním: a práce) na kterou si pokud nejsi Loeb nebo Gronholm musíš sehnat prachy. S tim přece musíš souhasit né? Ještě smajla na usmířenou smajlík
7. 11. 2007 09:2030
0 0
Souhlasím se Starostou. Tovární týmy mají jezdcům platit a ne obráceně.smajlíksmajlík
7. 11. 2007 09:4431
0 0
Vždy to ve světě bylo o penězích,je a bude.A to nejen ve světě.Kdo má bohaté sponzory a ty správné peníze tak ten jede. Je třeba se s tím smířit,protože jinak to nikdy nebude.Když Kresta donesl do Fordu balík peněz tak jel,další rok už je neměl tak nejel,to jsou jednoduché počty.
7. 11. 2007 09:5232
0 0
... chlapi díky za gratulace, o malého strach nemám, tady na Zlínsku jsme blázni do benzínu snad všichni i s farářem...
7. 11. 2007 10:0333
0 0
finn: smajlík, dak si spolu ťuknem i když pořád čteš něco, co tam není. fakt ani ťuk proti pilníkům, monterkám, ani solvině. Nemám nic proti klotovým rukávům ani proti bílým límečkům, ale výraz, když si nechceš platit za sedačku, běž se živit jako my ostatní a teď se nezlob, ale já tam čtu, my ostatní slušný lidi, kterým nesmrdí poctivá práce. To mi lehce nadzvedlo obočí. Soustružník taky nedostane práci jen proto, že si přinese seznam budoucích odběratelů. Taky si nekupuje svoje nože a soustruhy. Jméno šéfa koncernu obvykle zná méně lidí, než jméno kluka co s jejich autem umí vyhrát. Koncerny by měly shánět peníze, mají na to podstatně věší páky, než kluci v kombinézách.
7. 11. 2007 18:5434
0 0
KKK: OK, podle tvé poslední věty máme na věc stejný názor a oba víme, že to nefunguje v praxi. Jsem rád, že jsme se prokousali ke shodě smajlíksmajlík.
Jinak ten nápad s tim soustružníkem zkusíme aplikovat v praxi u nás ve firmě, to budou hoši koukat asi takhle smajlík
7. 11. 2007 19:5035
0 0
finn:smajlíksmajlíksmajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!