Změny v Německé rally
Německá rally je každý rok cílem mnoha českých fanoušků, kteří tak mohou fandit svým idolům přímo u trati. Letošní ročník čekají soutěž ale některé změny. Na programu bude stejně jako minulý rok 19 rychlostních zkoušek a servis zůstává v Trieru, ale celková délka soutěže by se měla změnit. "Nabídka vhodných tratí je v tomto regionu mnohem větší, než je podmínka FIA, podle které má mít soutěž mistrovství světa délku měřených úseků mezi 340 a 360 kilometry. Náš návrh v současnosti počítá s 380 kilometry," říká Armin Kohl, vedoucí organizačního týmu.
V pátek bude na programu sedm rychlostních zkoušek, o jednu více než v roce 2007. "Oproti minulému roku jsme v pátek přidali jednu rychlostní zkoušku. Chceme tak diváky déle udržet mimo Trier," říká Kohl. Tento den je v Sársku a Lucembursku svátek a pořadatelé počítají s velkým množstvím lidí, kteří přijedou do Trieru na nákupy.
Hlavní změna je na programu v sobotu. Nepojedou se rychlostní zkoušky "Erzweiler" a "St. Wendeler Land", místo nich se pojedou RZ "Birkenfelder Land" a "Freisen", které jezdci absolvovali například v poslední etapě ročníku 2006. V neděli pak posádky čekají dvě 20 kilometrů dlouhé rychlostní zkoušky a poslední zkouškou Německé rally bude poněkud nezáživná divácká superspeciálka "Circus Maximus" v centru města.
nechal se zatáhnout do té špíny a bohužel to odskáče sám.Ostatní se někde smějou...
Ve zkratce, občani jsou tak nadšeni rallye, že v obci Dhron prosadili, aby trať vedla přímo obcí, čemuž vedení rallye vyhovělo a trať vzápětí upravilo. To se ani nechce věřit...