Ondřej Plšek - eWRC.cz
20. 1. 2008 20:12 − 4550× − 68

FIA zvyšuje hmotnost vozů S2000

FIA se navýšením váhy vozů S2000 snaží zvýšit konkurenceschopnost vozů N4.

Vozy skupiny N4 přestávají stíhat speciály S2000, které se pomalu, ale jistě začínají rozšiřovat Evropou. FIA se nyní pokouší o vyrovnání šancí těchto vozů a to zvýšením hmotnosti vozů S2000. Ta vzrůstá o celých padesát kilogramů.

Navzdory tomuto závaží budou Subaru Impreza a Mitsubishi Lancer Evo stále výrazně těžší než vozy S2000. Lancer tak bude těžší o 150 kilogramů, Impreza váží dokonce ještě o 40 kilogramů více než Lancer. Jde ale o správný postup, když FIA "trestá" jezdce, kteří si pořídili tento drahý a atraktivní soutěžní speciál?

Komentářů celkem: 68
21. 1. 2008 22:31
0 0
Koukám, že v Ženevě zase řádí mozkovej průjem...Co k tomu dodat, snad jen: "Odborník se diví, laik žasne!" smajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík:

Mohli aspoň počkat, jak si povedou nový evoluce Lancerů a Imrez a potom zvyšovat hmotnost...
21. 1. 2008 22:54
0 0
S Liškou je lancer těžší než Imprezasmajlík , ale jinak tento způsob dovažování zdá se mi poněkud nešťastný, trochu to potlačuje charakter a vůbec i trochu smysl s2000, jsou to jiné vozy než PVčka a tak yb to mělo zůstat.
22. 1. 2008 01:27
0 0
2JosefV: Nejsem si jist, jestli se doba změnila právě tím směrem, že dřív lidi koukali na všechno a teď jen na špičku. Rozhodně v devadesátých letech to bylo spíš naopak a přejíždělo se ostošest, až když už bylo kolem roku 2000 těch diváků moc a erzet čím dál míň a navíc záměrně seskládaný tak, aby se moc nepřejíždělo, tak lidi začali míň přejíždět a víc koukat i na malorážky... Ne, že by třeba chtěli, ale okolnosti je k tom začaly nutit. Až teď, co to šašci zvrchu radikálně poničili, diváků radikálně ubylo a zase se dá lépe mezi erzetama přejíždět, ale jejich systém zůstal zachován a navíc diváci jsou línější než byli... smajlík
22. 1. 2008 07:15
0 0
Marec: To že jsou línější je pravda, ale mají auta, kterýma přijedou na pár atraktivních míst, kde je vidět. Ti co jsou jako já a šli by i do dalekých míst nemají jít kam, protože tam není nic vidět. Dříve bylo vidět na spoustě míst, kde dneska nevidíš. Že by lidi přestali chodit si nemyslím. Podívej kolik lidí chodí na "amatérský" závody a tam nejezdí speciály. Že si pár lidí řeklo...nejedou WRC, nejedu ani já, to platí o těch vzdálených, kterých místa obsadí lidi z okolních měst a vesnic. Myslím, že jestli kolem Tebe pojede PV atraktivně nebo S2000 Ti bude jedno, jako divák chceš vidět atraktivní průjezdy. Kdo z těch lidí ví, jak velký je v těch autech technický rozdíl? Z 95% lidí u trati to je jedno, v technice se moc nevyznají a jdou prostě na závody.
22. 1. 2008 11:03
0 0
Prý: atraktivní soutěžní speciál. Pejdo už to nehul. smajlík
22. 1. 2008 15:32
0 0
Podla mna by sa nemala zvyšovat hmotnosť...kto chce na tom jazdyt tak si ma byt vedomý tým že je tachšie a nova technologia určite prinesie ine vozy ako je napríklad teraz nové subaru ktore je kratšie od toho stareho modelu imprezy smajlík
22. 1. 2008 17:37
0 0
Poslechl jsem si rozhovor s M. Mosleyem o planech FIA - a ze zpusobu jakym chteji snizit naklady a srovnat rychlost PV a S2000 se mi neudelalo dobre...
22. 1. 2008 17:40
0 0
Poslechl jsem si rozhovor s M. Mosleyem o planech FIA - a ze zpusobu jakym chteji snizit naklady a srovnat rychlost PV a S2000 se mi neudelalo dobre...
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!