Ondřej Plšek - eWRC.cz
5. 3. 2008 00:00 − 2213× − 15

Toni Gardemeister důvěřuje Suzuki

Motor Suzuki SX4 WRC nedovolil finskému jezdci pomýšlet na zisk mistrovských bodů.

V Mexiku se Toni Gardemeister postavil posté na start světové soutěže. Příliš si ho ale neužil, protože od zařádku měl problémy s motorem a ve čtvrté rychlostní zkoušce pak musel své snažení definitivně vzdát. "Moje stá soutěž bude bohužel památná ze špatných důvodů," řekl Toni Gardemeister. "Neměli jsme šanci ukázat, čeho jsme schopní, protože již od první rychlostní zkoušky neměl motor dostatek výkonu a tak jsme se jen snažili projet dopolední sekcí rychlostních zkoušek."

"Byl to zvláštní problém, protože někdy jsme výkon měli a poté zase ne. Mám ale plnou důvěru v tým, že zjistí, v čem byla závada. Nesmíme ale zapomínat, že to je velmi nový vůz a že s nás s ním čeká ještě hodně práce," dodal finský jezdec. Jako další problém by se mohl ukázat fakt, že každý tovární tým smí za sezónu použít na jeden vůz jen pět motorů. Po třech odjetých podnicích letošního mistrovství světa ale Toni Gardemeister již o dva motory přišel. Nezbývá teda doufat, že se Suzuki podaří závadu rychle najít a odstranit.

Komentářů celkem: 15
5. 3. 2008 00:12
0 0
To uz jim jich moc nezbyva... smajlík
5. 3. 2008 00:17
0 0
A co se stane když všechny motory zničí a použije šestý nedo i více motorů? Bude vyloučen z celé sezóny nebo jen penalizován na soutěži kterou absolvuje s motore navíc?
5. 3. 2008 00:23
0 0
Hrozné to číst,, už aby tu byl rok 2010
5. 3. 2008 08:36
0 0
Zničený motor = zničený blok? Nebo je ještě něco, co se na motoru nesmí měnit?
5. 3. 2008 08:44
0 0
Podle mě jak porušíš plomby, tak ten motor už nesmíš použít. Nevím přesně co je zaplombovaný, ale myslím že hlava a blok motoru rozdělat nemůžeš. Ty věci co na bloku visej jako vodní pumpu, alternátor atd. vyměnit můžeš bez penalizace. Když jim ty motory dojdou a nedostanou vyjímku, tak budou asi startovat s penalizací 5 min.
5. 3. 2008 08:49
0 0
Toni se řídí heslem - koho chleba jíš, toho píseň zpívej;) Ale jinak asi nadšený není, zatím toho moc předvést nemohl smajlík
Walach.WRC
5. 3. 2008 09:00
0 0
Tož at zažádajů o nějaků vyjímku ne?
5. 3. 2008 09:14
0 0
Po závodu se motor může kompletně rozebrat, a tím porušit plomby, ty tam jsou jen pro závod. Motor má výrobní číslo a díl který podléhá tomuto pravidlu je navíc označený od FIA takovou známkou, která je na díl přilepená. A pokud vím tak se to dělá třeba i u převodovky, náprav a dalších dílů.
5. 3. 2008 09:26
0 0
Kde se dozvím, jaké díly podléhají tomu pravidlu o párování soutěží?
5. 3. 2008 13:48
0 0
to frizer: nemáš tak docela pravdu, motor je plombován do párované soutěže a plombu odstranit nemůžeš. její porušení lze zorganizovat pouze za účasti komisaře a třeba v případě že by mohla upadnout v důsledku částečného poškození drátku když použiješ pro další závod do páru jinou karoserii . na motoru můžeš dělat mezi soutěžemi co dokážeš, ale plomba mezi hlavou válců a blokem musí být pro příští kontrolu neporušena a tím je jasně dán limit co lze a co ne. je to jako s výkonem, nemusíš předepisovat přesnou hodnotu, kterou lze ztěží kontrolovat když předepíšeš průměr restriktoru a ten změříš jednoduše u všech.
5. 3. 2008 15:11
0 0
a co sa stane ked vyuzije vsetkych 5 motorov a bude len v polovici sezony?
5. 3. 2008 15:25
0 0
What does it mean?? Online translator didn't help me so much smajlík
Thxsmajlík
5. 3. 2008 20:30
0 0
2 enzo: bude stratovat do každé soutěže s 5 minutovou penalizací.
5. 3. 2008 21:26
0 0
No jo, co má dělat, než chválit...
6. 3. 2008 16:57
0 0
to infinity: přesně tak jak píšeš. Já jsem to špatně napsal, dík za opravu a upřesnění smajlík Jsem to psal ve spěchu a nějak mi vypadlo to párování smajlík

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama