Robert Vodička se uzdravuje a těší na Šumavu

Robert Vodička se pomalu zotavuje po lednové operaci nohy a těší se na domácí Mogul Šumava Rallye Klatovy.

Robert Vodička se pomalu zotavuje po lednové operaci nohy a těší se na domácí Mogul Šumava Rallye Klatovy. Po několika letech strávených ve felicii se tentokrát objeví za volantem Hondy Civic Type-R.


Foto: archiv Roberta Vodičky

Jen těžko si lze představit, že by Robert Vodička vynechal svoji oblíbenou Šumavu. „Je to vlastně naše domácí soutěž. Posunutím na duben ale zřejmě trochu ztratí ze své obtížnosti. Hodně se těším na kilometry za tmy. Nevím také, zda čas městské erzety je ideální. Myslím, že s ohledem na diváky by bylo rozumnější jet v Plzni spíše v pátek večer než v sobotu v poledne. S ohledem na sponzory a reklamní partnery je podobná erzeta asi nutností. Přece jen do přírody není lehké mnohé diváky vyjma těch nejvěrnějších nalákat. Toto je holt světový trend,“ chápe rozhodnutí organizátorů přeštický pilot, který se po několika letech vrací do třídy N3. V minulosti již startoval s Nissanem Almera týmu Roto. Letos se představí s Hondou Civic Type-R .


Foto: archiv Roberta Vodičky

Robert je nejen závodník, ale také obrovský rallyový příznivec. Nenechá si ujít ani soutěže, v nichž nestartuje. „Byl jsem se samozřejmě dívat i na Jänneru. Je to jedna z mých oblíbených soutěží a tak mě mrzela naše absence. Překvapil mě malý počet posádek ve třídě A5. Loni patřila tato třída k nejlépe obsazeným. Jako divák se chystám i na Valašku. Cestou mám v plánu zastávku ve Zlíně. Rád bych se seznámil s hondou a najel s ní pár kilometrů,“ nastiňuje Robert nejbližší plány. A jaké jsou ty dlouhodobější?

„Šumavu a snad další oblíbenou soutěž, Český Krumlov, pojedeme s Pavlem Dobišem. Nechtěl bych chybět ani na Bohemce a Barumce, kde by mě měl navigovat Karel Hédl. S Karlem rovněž uvažujeme o jednom startu s vozem Super 1600. Jako divák se určitě chystám s kamarády do Finska. Pojedu už počtvrté a musím to finančně i časově zvládnout. Ten zážitek za to opravdu stojí!“


Foto: archiv Roberta Vodičky

Soutěže jsou pochopitelně nejen záležitostí posádky, ale i mnoha dalších obětavých lidí. „Závěrem chci poděkovat všem doma, spolujezdcům, mechanikům, majiteli auta, rallyovým fandům, reklamním partnerům, fotografům, kameramanům a všem lidem, kteří mají rádi náš nádherný sport. Těším se na Vás všechny na dalších soutěžích,“ uzavírá své povídání Robert Vodička.

Komentářů celkem: 10
5. 3. 2008 07:22
0 0
zdravím pana Vodičku a přeju hodně štěstí v závodech. Soused z kempu ve finsku 07smajlík
5. 3. 2008 10:21
0 0
Type-R? To když padne rána, bude pěkně drahá...smajlík
5. 3. 2008 15:33
0 0
A u A-ckovy Feliny by draha nebyla? smajlík
sloní kýta
6. 3. 2008 00:29
0 0
Honda by měla dělat enem motocykly......po mnoha letech řvoucích a nejedoucích civicích VTI tu bohužel zase máme neco jako type R.....zlaté filcky a fáva....smajlík
6. 3. 2008 07:02
0 0
sloní kýta: jasně, type-R je horší než feliny a favoritsmajlík A možná i Suzuki měli dělat jen motorky, ne?smajlík
6. 3. 2008 16:23
0 0
sloni kyta: Dobryyy... ted jenom vaham jestli to myslis vazne nebo si delas srandu..
7. 3. 2008 12:10
0 0
Type-R má narozdíl od starého VTI Převodovku. Převodovka VTI je dobrá tak na dálnici, ale ne na rally. Pětku je téměř nemožné zařadit jinde než na kilometrové rovině, a to samozřejmě auto nezrychlí... Type-R je v pohodě, akorát je trochu těžký proti třeba Cliu, ale zase je silnější.
7. 3. 2008 18:45
0 0
a taky Type-R neumí skákat. Teda, skákat jo, ale ty dopady...
11. 3. 2008 19:57
0 0
K+K+K: Jo, jo máš pravdu... Lukáš by mohl vyprávětsmajlík
20. 4. 2008 09:47
0 0
Hoši co to melete všichni za nesmysly???smajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!