Mr. Cimbu ve Zlíně 16. absolutně
foto: Dan Porazil
Obdobně jako někteří další jezdci se z letošní Barum rally vracel i Mr. Cimbu se smíšenými pocity. Na vině tentokrát nebyla soutěž samotná, ale defekty a technické problémy.
„Šestnácté místo absolutně a páté mezi vozy A7 nakonec není špatné,“ hodnotil svůj výkon mladoboleslavský jezdec. „Nebýt defektu a zaseknutého plynu, mohli jsme být dvanáctí celkově a třetí ve třídě, ale to jsou „kdyby“, a na ta se nehraje.“ A jaký tedy byl příběh posádky Mr. Cimbu a Eduard Perski na letošní XXXIV. Barum rally?
„Již při seznamovacích jízdách bylo patrné, že se trať od loňska moc nezměnila. Jelo se tedy na rychlých a rozbitých asfaltech, k technickým průjezdům první etapy Rally Bohemia se blížila část druhé a třetí etapy zlínské soutěže. Zklamáním pro mě byl shakedown, který se pořadatelům vůbec nepovedl. Díky dopravní zácpě ztratil svůj význam. Když už jsme totiž auto na krátké trati zahřáli, čekali jsme v zácpě desítky minut na další průjezd a vše samozřejmě zchladlo. Také mě překvapilo chování diváků na zmíněném shakedownu, kteří čekali, že už tady se bude závodit a když jsme si zkoušeli brzdy, hrozivě na nás mávali. Náladu jsme si zpravili na technické přejímce, která měla skvělou atmosféru a moc se nám líbila.“ Tolik tedy krátké shrnutí předstartovního dění, které bylo následováno ostrými boji na trati.
"Stěžejní vliv na náš výkon měly dvě události – defekt pravé přední pneumatiky na sobotním prvním Trojáku, kde jsme nechali asi 5 minut a zaseklý plynový pedál v nedělním ránu, který představoval další minutu. Ztrátu jsme již nedokázali dohnat a i když jsme jezdili časy v první patnáctce, které by pro nás neměly být neobvyklé, nestačilo to na lepší než páté místo ve třídě.“
Dalším podnikem je sice Příbram, ale tam se kitová Octavia týmu Motor Plus s.r.o. neodstartuje. „Ano, Příbram musíme vynechat z důvodu mého pracovního zaneprázdnění. Objevíme se tedy až v Třebíči,“ dodal závěrem Mr. Cimbu.
|