25. 3. 2008 17:59 − 2480× − 18

V Turecku Fiat zřejmě se silnou sestavou

Na italské straně se postaví na start úvodní rally v tureckém Istanbulu Giandomenico Basso a Anton Alen.

Vloni jsme byli v seriálu IRC svědky těsného duelu mezi dvěma typy vozů specifikace Super 2000. Ten nakonec vyzněl lépe pro francouzskou značku a na konci roku to navíc vypadalo, že italské speciály jednoduše nestíhají, byť se jezdci snažili sebevíc. Nyní se nacházíme těsně před startem nové sezóny, která podle všeho bude znovu dvojbojem Fiatu a Peugeotu.

S Volkswageny se zatím dá počítat zřejmě jen na národní úrovni některých zemí a projekt italské stáje Grifone týkající se nasazení Toyoty Corolly Super 2000 se v současnosti očividně nějak výrazně nikam neposouvá. Stejně tak není doposavaď vidu ani slechu po speciálu této kategorie od Hondy a mezinárodní plány neoznámilo ani MG. Škoda a Suzuki zatím své speciály teprve připravují, a tak je víceméně jasné, ze kterých dvou speciálů Super 2000 si budou účastníci IRC vybírat.

Na italské straně se postaví na start úvodní rally v tureckém Istanbulu Giandomenico Basso a Anton Alen. Tuto tovární dvojici pak ještě doplní Renato Travaglia, jehož vůz bude mít na starost stáj Grifone. S jejich vozem měl startovat i další Ital Corrado Fontana, ovšem ten se v Turecku neobjeví. Naopak by se zde měl na start postavit Gilles Panizzi, který byl spojován dlouhou dobu s Peugeotem. Ostatně pro francouzskou značku i jejich speciál 207 testoval. Nyní je ale vše jinak a Francouz by měl v Turecku startovat s Fiatem.

V rovině spekulací zatím zůstává start Francois Duvala, který již oznámil svůj start s Fiatem v Portugalsku. Tam se stejně jako i v aktuálním prvním podniku letošního IRC představí s dalším Abarthem Daní Solá. Na domácí soutěži se jistě bude chtít prezentovat i další pilot Punta Volkan Isik. Sestava Fiatu tedy vypadá velmi silně a konkurentům od Peugeotu budou tito borci určitě pořádně zatápět. Z francouzské sestavy je zapotřebí naopak jmenovat Nicolase Vouilloze, Freddyho Loixe, Brice Tirabassiho, Mathieu Biassiona nebo našeho Jana Kopeckého. Definitivní složení seznamu přihlášených na Istanbul Rally se ale dozvíme až zítra po jeho oficiálním zveřejnění.

Komentářů celkem: 18
25. 3. 2008 18:12
0 0
Pěkná to jménasmajlík se těším už na Barumkusmajlík
25. 3. 2008 18:14
0 0
Navara nepojede??
25. 3. 2008 18:35
0 0
Horac89: A Barumka se jede v Turecku, nebo blbě čtu nadpis?
25. 3. 2008 19:02
0 0
kkk ty proste musis rejt do kazdyho!! opravdu se sebou neco delej!
25. 3. 2008 20:03
0 0
Jak je to s bodováním pro značky? Když třeba pojede jeden závod Kopejda s P207 a jiný s Punťou. To bude bodovat pro obě značky (když dojede na bodech)? Nebo to je jako v MS že bodují pro značku jen nominovaní jezdci...?
25. 3. 2008 20:11
0 0
2 jigy: Navara jede mistrovství Italie pod Fiatem.
25. 3. 2008 20:38
0 0
Petr M. : Znacka se prihlasi do poharu a pak uz boduji jen dva nejlip umisteni jezdci s danou znackou.Takze Kopejda v turecku muze bodovat pro Peugeot, zato v dalsim zavode, kdyby jel s Fiatem tak muze bodovat pro fiat
25. 3. 2008 20:42
0 0
to petr m.: v irc znacky nenominuji sve jezdce... boduji dva nejlepe umisteni v zavode... kopecky by bodoval pro toho s jakym autem by jel...
25. 3. 2008 20:58
0 0
Oki, díky. Když se to tak vezme, tak to je velmi zvláštní... Můžu být mistrem IRC a přitom jet za oba konkurenční týmy...smajlíksmajlíksmajlíksmajlík
25. 3. 2008 21:12
0 0
Vlastne tobe je uplne ukradeny za koho jedes. V dnesni dobe jsi vubec rad ze jedes a mas nejakou tu sanci ziskakt titulsmajlíksmajlík
26. 3. 2008 08:55
0 0
... tento systém bodování mi připadá spravedlivý...
26. 3. 2008 10:49
0 0
a co Rus Novikov .... ten nepojede v IRCsmajlíksmajlíksmajlík
26. 3. 2008 10:54
0 0
Neříkám, že je to nespravedlivý, ale je to přinejmenším zvláštní. Jinak souhlas s Romčekemsmajlík
26. 3. 2008 10:59
0 0
janWalach: Určitě ne. Jednak mu bude 18 až v srpnu a jednak jede PWRC. Z důvodu věku ho v PWRC nepustí jen do Finska, v IRC, které je většinou po Evropě by měl problémy velké. Navíc je šotoliňák, tudíž je PWRC logická volba.
26. 3. 2008 11:45
0 0
Teď mě napadlo...Co kdyby třeba Honza v IRC s Peugeotem zářil a továrna mu nabídla angažmá... Přijal by ho? Nebo by musel čekat na Škodovku?smajlík
26. 3. 2008 11:57
0 0
A jaká továrna by mu nabídla angažmá? Jako Peugeot? Vždyť žádný tovární tým Peugeotu není. A pokud by za Kronos jet chtěl, tak klidně může.
26. 3. 2008 12:02
0 0
Aha, no v IRC se tolik nevyznám... Takže jediná továrna je Fiat? A kdo teda přihlásil Peugeot do IRC značek? Já právě myslel (svým selským rozumem), že to může udělat jen továrna...
26. 3. 2008 12:44
0 0
Jde spíš o to, kdo registraci zaplatí. Pak si registraci může dohodnout i soukromý tým s automobilkou (viz loňská registrace VW). Do značek v IRC může bodovat každý, kdo jede s autem registrované značky. Tovární tým není třeba.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!