Mikkovi nevýhodná startovní pozice nevadí

Mikko před Argentinskou rallye věří, že jeho startovní pozice není tak nevýhodná, jako při jiných šotolinových závodech

Mikko Hirvonen si nemyslí, že by tentokrát byla jeho startovní pozice tak velkou nevýhodou, jako při jiných šotolinových závodech. V Mexiku si na to, že jel v pátek jako první na trati velmi stěžoval, protože nebyl schopen zajíždět časy podobné jako jeho největší soupeři Seb Loeb a Jari-Matti Latvala. Po první etapě byl finský jezdec až na pátém místě.

V průběhu závodu se Mikkovi podařilo poskočit na místo čtvrté, ale nejvíce času ztratil právě zametáním v první etapě. Stejnou startovní pozici bude mít i v Argentině, jelikož stále vévodí celkovému pořadí jezdců i když Loeb z jeho náskoku ukrojil pořádný kus a ztrácí pouze jeden bod. Hirvonen ale doufá, že tentokrát se mu podaří již v průběhu prvního dne zajíždět konkurenceschopné časy: „Startovní pořadí je jasně dané, a tak se tím zbytečně nechci stresovat. V Mexiku jsem se snad při zametání trati poučil a doufám že těchto nových poznatků využiji tady v Argentině. Ale hlavně si nemyslím, že by tentokrát první auto na trati mělo tak velkou nevýhodu, jak tomu bylo naposledy,“ říká Mikko před startem Argentinské rallye.


Na brody v Argenitině si jedci musí dávat pozor

Mikko Hirvonen startoval v Argentině zatím čtyřikrát a nejlépe skončil minulý rok na třetím místě. Letos znovu chce dojet na stupních vítězů. „V Argentině se závodí úplně jinak, než kdekoliv jinde na světě. Fanoušci jsou neskutečně nadšení a některé zkoušky jsou jimi doslova obsypány od startu až do cíle. Je tu fantastická atmosféra kterou tady vnímám i z vnitřku auta na rychlostních zkouškách. Povrch se zde často mění a závodění je zde tak hodně zajímavé a taky náročné. Dobře se zde hledá rytmus na jednotlivých rychlostních zkouškách, ale přesto si vždy musíte dávat velký pozor na chyby,“ hodnotí Mikko zdejší podmínky.

„Hodně důležité je tu dávat si pozor při přejíždění brodů. Při tréninku kontrolujeme, jak hluboké jsou. Pokud podmínky zůstanou stejné, jako při seznamovacích jízdách, nemíváme s Focusy žádné problémy, ale pokud mezi tréninkem a závodem zaprší, musíte si dávat velký pozor, protože nikdy nevíte, jak hluboký ten brod bude,“ dodává Mikko.

Komentářů celkem: 2
26. 3. 2008 20:321
0 0
Mikkovi sice fandim ale více to přeju Jarimu a taky aby konečně něco zajel Solberg
smajlík
26. 3. 2008 21:032
0 0
go mikko gosmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!