1. 9. 2004 00:00 − 2425× − 0

Rally Příbram – Tiskové zprávy č.2 a 3

Vystrkovská RZ bude pro diváky nepřístupná. Popis diváckých míst na Rally Příbram.

Vystrkovská RZ bude nepřístupná.

RZ 2/ 6/ 10, tedy rychlostní zkouška Vystrkov-Bohostice bude bohužel pro diváky nepřístupná.
Pořadatele příbramské soutěže se snažili tuto vložku do letošního ročníku zařadit, ovšem za cenu, že budou muset být dodržená určitá pravidla ze strany vlastníku pozemku na území této rychlostní zkoušky. Všechny příjezdové trasy k rychlostní zkoušce budou uzavřeny. Věříme, že fanoušci rally pochopí naší situaci a neohrozí průjezdy této rychlostní zkoušky.

Pokud by se tak nestalo, budou průjezdy na této rychlostní zkoušce zrušeny a posádky by tím přišli o možnost svezení se na velice kvalitní rychlostní zkoušce.
Divákům však můžeme slíbit, že si každý během soutěže přijde na své a že rovněž na dalších rychlostních zkouškách najdou spoustu atraktivních míst. Další rychlostní zkouškou, která bude přistupná pouze v obci Ohrazenice, bude RZ 13/ 17, tedy rychlostní zkouška Velcí-Ohrazenice. Rychlostní zkouška z velké části vede vojenským prostorem a bude tudíž pro veřejnost nepřístupná.

Divácká místa na Rally Příbram (24.-26.9.2004)

1.ETAPA

POZOR !!! Parkujte prosím pouze na jedné straně vozovky. Dbejte pokynům pořadatele a parkujte pokud možno po pravé straně, směrem odjezdů z rychlostní zkoušky. Pokud neuposlechnete pokynu, může Vám být vozidlo odtaženo. Na silnici musí zůstat prostor pro příjezd a odjezd hasičského, popřípadě záchranářského vozu. Děkujeme za pochopení.

RZ 1/5/9 Tochovice-Nestrašovice
Obec Hořejany- rychlá pravá zatáčka kolem rybníka, následuje levá zatáčka do mírného stoupání s řadou zatáček.
Příjezd k místu: Po Strakonické silnici č.4, odbočit na Těchařovice. Na konci odbočit doleva kolem rybníka a po rozbité cestě až k diváckému místu.

Obec Tušovice- nájezd do pravotočivé zatáčky a rychlý odjezd do Starosedlského Hrádku
Příjezd k místu: Po Strakonické silnici č.4, odbočit na Kletice pod benzínovou pumpou v Chrašticích. Dále do Svojšic a poté do Tušovic k diváckému místu.

RZ 2/6/10 Vystrkov-Bohostice
Nepřístupná pro diváky

RZ 3/7/11 Bohostice-Milín
Obec Smolotely- rychlý nájezd do retardéru na rozlehlé ploše.
Příjezd k místu: Směr Kamýk n. Vltavou. Asi 7 km před Kamýkem, směrem od Příbrami odbočka na Smolotely, k diváckému místu.

RZ 4/8/12 Luhy-Velká
Obec Horní Třtí- pěkná náročná pasáž s táhlými rychlými zatáčkami a s dobrým výhledem na trať. Místo je proti směru rychlostní zkoušky, asi 200 metrů. K místu prosím choďte výhradně po vytyčených místech, ne po trati.
Příjezd k místu: Po silnici na Kamýk n. Vltavou, asi 3 km před Kamýkem směrem od Příbrami odbočte v obci Zduchovice do úzké silnice, směrem na Horní Trťí. Dbejte pokynům pořadatele a parkujte výhradně na místech, která určí pořadatel.

2.ETAPA

RZ 13/17 Velcí-Ohrazenice
Obec Ohrazenice- rychlá pasáž s dobrým výhledem a následným přejetím hlavní silnice s možným skokem.
Příjezd k místu: Z Příbrami, přes Hluboš. Dále na Jince, kde u restaurace Eška na návsi odbočíte směrem na Ohrazenice.

RZ 14/18 Tíhava-Sedlec
Obec Praskolesy- náročné zatáčky nad Praskolesy s dobrým výhledem na trať.
Příjezd k místu: Příjezd od Lochovic, směrem na Netolice a do obce Praskolesy, k diváckému místu.

Obec Chlustina- rychlý průjezd obcí s retardérem.
Příjezd k místu: Příjezd od Žebráku, směr Bavoryně.Za přejezdem dálnice doleva, směrem do Chlustiny.

RZ 15/19 Komárov-Hvozdec
Obec Hvozdec- náročný průjezd obcí u trafostanice s dobrým výhledem na trať.
Příjezd k místu: Příjezd od Hořovic do Hvozdce

RZ 16/20 Sádek-Bohutín
Obec Lhota u Příbramě- dlouhá pravá mezi haldami s dobrým výhledem.
Příjezd k místu: Z Příbramě, přes kruhový objezd u Dolní obory, směr Obecnice-ulice Obecnická, přes koleje až k diváckému místu.

Drmlovo Pole- rychlý příjezd po dlouhé rovině do ostré pravé zatáčky s dobrým výhledem na část RZ.
Příjezd k místu: Přes Březové Hory, kolem Hornického muzea do Podlesí.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!