Grönholm nechce týmovou režii
Poté co Jari-Matti Latvala zajel v minulých závodech několik výborných výsledků, požaduje bývalý tovární pilot Fordu Marcus Gronholm zrušení postů týmové jedničky a dvojky u Fordu. Mikko Hirvonen je sice stále v čele celkové klasifikace Mistrovství světa jezdců, ale o jedno příjemné překvapení za druhým se v týmu Ford stará mladičký Jari-Matti. „Mikko teď není v záviděníhodné situaci. Myslel si, že bude jasnou jedničkou Fordu po celou sezónu, ale Jari-Matti je schopen jet minimálně stejně rychle,“ analyzoval nově vzniklou situaci marcus Gronholm pro britský Autosport.
Před sezónou byl Mikko Hirvonen stanoven jako jasná jednička továrního týmu, ale nyní by podle Grönholma oba jezdci měli mít stejnou výchozí pozici v týmu Ford. „V tuto chvíli si Malcom Wilson ještě nemusí dělat žádné starosti. Ale není žádný důvod, aby byl Mikko i nadále jedničkou týmu, pokud oba jezdci budou stejně rychlí. Ale jedno je už nyní jisté, tým mě rozhodně už nepotřebuje, Jari-Matti mě dokáže bez problémů zastoupit,“ chválí Gronholm svého mladého krajana.
Šéf týmu zatím nevidí důvod na stávající hierarchii svých jezdců něco měnit. „Jari udělal neskutečně velký pokrok. Již nyní jezdí tak, jak jsme od něj očekávali nejdříve ve druhé polovině sezóny. Ale také víme, jaký přínos pro nás má Mikko a i on svoji práci odvádí skvěle,“ dodává majitel M-Sportu Wilson.
www.rallye-magazin.de
(pokud teda nepočítam jezdce od 8. místa hůř). Vždycky když je na něj sebemenší tlak tak chybuje. Štve mě to, protože fandím Ferrari.