Galia na „lužické“ proti početné konkurenci

Náročné podmínky sedí dvojici Lumír Galia – Ota Hloušek a ani oni nebudou chybět na startu Thermica Rally Lužické Hory.

Ekipa českých sprinterů se o nadcházejícím víkendu přesune do severočeského Hrádku nad Nisou a na jeho technické tratě v česko-německo-polském pohraničí. Technické tratě a náročné podmínky sedí moravské dvojici Lumír Galia – Ota Hloušek a ani oni nebudou chybět na startu pestře obsazené Thermica Rally Lužické Hory. V okolí Hrádku nad Nisou se pokusí o zopakování skvělého výsledku z Vyškova, kde tato posádka bleděmodré Felicie získala nádherné třetí místo ve skupině A a vítězství ve své třídě. „Vyhráli jsme všechny vložky kromě poslední. Třešničkou bylo získání třetího místa ve skupině A v docela slušné konkurenci. Považujeme si druhého času na sedmé RZ ve své skupině hned za Kopeckým! Na A/5 docela dobré. Tak by se nám to líbilo,“ hovoří krátce o prvním letošním zápolení spolujezdec Ota Hloušek.

Na další letošní soutěži, kterou je již jmenovaná Thermica Rally Lužické Hory bude obhajoba tohoto výsledku určitě těžší. V nejslabší „áčkové“ třídě bude na Lumíra s Otou čekat zhruba dvacítka oponentů a se slaboučkou Felicií (cca 143 PS) bude potřeba jet opravdu bezchybnou jízdu, kterou zkušená dvojice dobře umí. „Soutěž neznáme, ale je prý technická, takže by to mohlo být dobré. Na druhou stranu je tam prý doma Grega a Brož, ale předem nic nevzdáváme. Druhý Vyškov to asi nebude, ale budeme bojovat,“ dodává před startem na lužických tratích opět Ota Hloušek. Na pouhých šesti rychlostních zkouškách bude muset rodák ze Závišic odolávat hlavně předním matadorům na stejných vozech. Pro dobrý výsledek si určitě jede Jiří Hladík, Tomáš Grega, Robert Čonka, Pavel Mika, Jiří Brož a v neposlední řadě Radovan Mareš. Překvapit však může kdokoliv.

V loňské sezoně si dělal Lumír s Otou zálusk na titul ve své třídě „středního mistráku,“ ale nucená výměna čtyř motorů během pěti soutěží znamenala, že se mistrovské ambice staly jen pouhým snem. A jaké jsou plány pro tuto sezonu? „Chceme jet sprinty, ale problém jako všude jsou finance. Soutěží je hodně a nějak to finančně ukočírovat bude těžké. Snad se nám budou vyhýbat technické problémy. Momentálně náš motor drží, ale není nic moc. Snad by se do Tišnova mohla podařit inovace a potom by mohl být výkonem srovnatelný s motorem Březíka nebo Gregy. Sezona teprve začíná a na konci roku uvidíme,“ dodává závěrem „mitfára“.

Závěrečný dík patří fanouškům a sponzorům. V hlavní řadě společnostem Tomspedit, Traso, Nimonic, Propagprint a Jatka Machač.

Komentářů celkem: 1
13. 5. 2008 21:15
0 0
Jo,Lumir je expert,na Valašce mu to ale jelo perfektně. Vyškov sem nestihnul ale pry tam taky šlapal na paty silnějšim káram. Držim palce a duofam že se chlapum podaři titul vybojovat.smajlíksmajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!