Jan Kopecký odstoupil z vedoucí pozice
Startem v Agrotec Rally Hustopeče, automobilové soutěži zařazené do Mezinárodního Mistrovství České republiky v rallye, začala příprava týmu Motorsport Kopecký na Ypres Westhoek Rally, kterou bude v Belgii ve druhé polovině června pokračovat seriál Intercontinental Rally Challenge.
Jan Kopecký měl poprvé možnost vyzkoušet si vůz Peugeot 207 S2000 na asfaltových rychlostních zkouškách a to dokonce i v nočních hodinách. Právě noční erzety byly velmi atraktivní záležitostí nejen pro diváky, ale i pro soutěžní posádky.
Jan Kopecký navigovaný Petrem Starým vstoupil do soutěže druhým nejrychlejším časem v „Divácké“ rychlostní zkoušce o 6 desetin vteřiny, ale již ve druhém testu byl nejrychlejší a ujal se průběžného vedení. Jan Kopecký vyhrál deset rychlostních testů v řadě a jednoznačně kraloval erzetám ve vinařském kraji v okolí Hustopečí.
Po jedenácté rychlostní zkoušce měl náskok před druhým jezdcem více než 50 vteřin, bohužel před startem dvanácté erzety unikl olej z motoru vozu a Jan Kopecký byl nucen tři rychlostní zkoušky před cílem ze soutěže odstoupit.
„Odstoupení ze soutěže v samém závěru nás velmi mrzí, ale naše účast byla zaměřena především na přípravu nastavení vozu pro belgickou Ypres Westhoek Rally. Navíc jsem měl poprvé možnost startovat s vozem specifikace S2000 na asfaltové soutěži a jízdní vlastnosti jsou pochopitelně na asfaltu výrazně odlišné od šotolinových soutěží, které jsem letos s vozy této kategorii již absolvoval. Přesto jsem byl s výkonem i dosahovanými časy spokojen.
Velmi jsem se těšil na noční rychlostní testy, které jsou na programu automobilových soutěží vzácnou výjimkou. Jízda noční krajinou má své zvláštní kouzlo a navíc na nás i v Belgii čekají noční erzety. Náš start v této soutěži splnil svoji úlohu a až na smolné odstoupení vinou technické závady můžeme být spokojeni. Opět jsem byl velmi mile překvapen podporou domácích příznivců. I když startujeme na tuzemských tratích výjimečně, fanoušci na nás nezapomínají a patří jim naše poděkování,“ řekl pilot Jan Kopecký.
A v žádným případě ale nechci, aby můj názor budil dojem, že Krestu s Pechem neuznávám - naopak, jsou to špičkový jezdci - jejich výsledky to jasně dokazujou, ale ten Honza je prostě výrazně lepší...
A jak to, že Kopecký nejede v továrně?? Odpovíš, že nejsou bohužel finance. A ty zlaté ruce naráz nestačí? Když řeknu, že Kresta nepokračoval v továrně, protože už nebyly finance, většina bude křičet, že zahodil šanci a nemá na to. Takže fakta: MS 2005 Kresta 8 místo, takže kde máš argumenty, že Kopecký je výrazně lepší?
Samozrejme ale musim priznat ze ma velmi vyrovnanych konkurentov na trati ,Pech,Kopecky , Vald ,Prokop ale aj dalsi ktory sice neovplyvaju takou technikov alebo skusenostami ako Roman ma ,ale maju rozhodne velky talen a cit pre auto ale nikdy nemali za sebou tolke penize alebo im chyba trosku stastia.Zazemie v cesku pre tento sport ale je a vyrasta kazdym casom niekolko skutocnych talentov , ale niktory to daleko nedokopu nakolko to pre nich nieje priorita v zivote alebo nemaju na to financne .
Co sa Slovenskych fanusikov tyka , tak to je podobne , pozri Rally.sk a prehrab sa tam trosku. To sa presvedcis ze aj na Slovensku je take forum .Preco si vy Cesi stale myslite ze ste najlepsi na svete "" dejte mi lidi a ja to udelam sam "" Ale to je debata pre ine forum...
Rozdiel medzi Ceskou a Slovenskou scenou je asi v peniazoch to poprve / nekradlo sa tam tolko topnych olejov a zisky nesli do rally : cest vinimkam /a nezbudni ze sme o viacej ako polovicu mensi narod.
To, ze fandis krestovi je dobre, me je to jedno ja nefandim nikomu, ja fandim hezkejm prujezdum .) Hodnotit jestli ja na tom Kresta blbe po monte 02. .))) no nevim no, nebo po necem jinem...na to fakt nemam.
"Preco si vy Cesi stale myslite ze ste najlepsi na svete" nechapu co to je za rejpnuti, ale je trosku mimo....jestli to byla nejaka reakce na neco co jsem psal tak te upozornuju, ze jsem to tam vysvetlil dost jasne, a todle bych napsal komukoliv, treba i mame, kdyby to bylo potreba tak tu nedelej ze sebe nacionalistu.
hlavne v sechno v pohode