6. 1. 2004 00:00 − 2451× − 0

Honza a Filip z Rakouska – 4

Dnes pokračujeme čtvrtým dílem v seriálu telefonických informací z rakouského Freistadtu od členů posádky Škoda Matador teamu Jan Kopecký-Filip Schovánek.

Dnes pokračujeme čtvrtým dílem v seriálu telefonických informací z rakouského Freistadtu od členů posádky Škoda Matador teamu Jan Kopecký-Filip Schovánek.

Filipe, začněme již tradiční otázkou, změnilo se nějak počasí oproti včerejšku?
„Dnes jsme se ráno probudili do úplně jasného dne. Svítilo sluníčko a byl skutečně nádherný den. Zvláště ve vyšších polohách jsme si připadali jako v pohádce. Přestalo však sněžit a silničáři odklidili většinu sněhu ze silnic a začínáme mít obavy, že by se mohl sníh na některých úsecích rychlostních zkoušek vyjezdit již v prvních průjezdech a druhý průjezd by mohl být na mokrém asfaltu. Skutečně je těžké cokoliv předpovídat, protože počasí a aktuální situace se zde mění každým okamžikem. Vzhledem k jasnému počasí a vypluhování silnic by bylo dobré opět pozměnit částečně rozpis. Dnes jsme si vyzkoušeli navečer průjezd rychlostním testem Gutau-Bad Zell-Schönau-St.Leonhard, který se jede v pátek večer jako RZ8 a RZ10. Je to jednoznačně nejtěžší test soutěže a navíc se pojede za snížené viditelnosti. První průjezd bude odstartován za šera a druhý již za úplné tmy. Rychlostní zkouška za tmy samozřejmě vypadá úplně jinak než za světla. Tento test měří skoro 26 kilometrů a může být poměrně důležitý v konečném účtování.“

Máš dnes pro fanoušky nějakou zajímavost?
„Určitě i dnes máme nějakou zajímavost. Navečer jsme jeli na otočku do České republiky a při návratu do Rakouska kolem 20:30 nás čekalo na hranicích peklo. Museli jsme z auta vystoupit a ukázat všechny prostory tréninkového Mitsubishi. Samozřejmě jsme se museli legitimovat a ukázat veškeré dokumenty k vozu. Byly nám nalezeny závady na voze. Nesvítilo nám osvětlení SPZ a měli jsme poškozené pravé zpětné zrcátko od střetu s kolíkem vymezujícím silnici. Byla nám vyměřena pokuta 21 Euro. Ačkoliv jsme nesouhlasili, museli jsme zaplatit. Honza zaplatil 22 Euro a celník asi deset minut hledal 1 Euro nazpět. Chtěli jsme již odjet a tak Honza nastartoval vůz. Celník začal křičet, ať vůz okamžitě vypneme, že je zima a nesmí zde být nastartovaný motor. Zeptal jsem se ho tedy, kdo je jeho nadřízený. Na to nám odpověděl, já sám jsem nadřízený. Při odjezdu jsme byli upozorněni, ať ve vlastním zájmu odstraníme veškeré závady a pevně upevníme naši SPZ nebo budeme mít při návratu z Rakouska problémy. Co k tomu dodat…“

Děkuji za aktuální informace posádce Škoda Matador teamu Jan Kopecký-Filip Schovánek.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!