2. 9. 2008 13:09 − 2493× − 15

Tři zprávy týmu Roto Plzeň

Jedna horší, jedna neutrální a jedna dobrá. Kterou chcete slyšet nejdřív?

Jedna horší, jedna neutrální a jedna dobrá. Kterou chcete slyšet nejdřív?

Začněme tou první, i když ona vlastně tak špatná není. Na Barum Rally obsadila posádka Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart s Fiatem Punto S1600 celkově třiadvacáté místo, páté ve skupině A a čtvrté ve třídě A6. Celkově v Mediasport mezinárodním mistrovství ČR to znamená, že posádka klasifikaci skupiny A i třídy A6 vede a o mistrech ČR i vítězích třídy rozhodne až poslední soutěž v Příbrami.

Zlínská soutěž nedopadla až úplně podle představ, jezdec i tým očekávali o něco lepší výsledek. Na vině je především psychický blok po havárii v Pelhřimově a také ne zcela optimální nastavení auta v první etapě. „Prostě se do toho nějak nemůžu dostat, vím, že to není úplně ono,“ hodnotil vlastní výkon v úvodu velké soutěže samotný jezdec. Po havárii v Pelhřimově, kterou zavinila příliš malá světlá výška vozu, která vůz na nerovnosti zvedla tak, že byl neřiditelný, se tým rozhodl ve Zlíně podvozek poněkud zvýšit. To ale nebyl šťastný krok, jízdní vlastnosti auta se výrazně zhoršily a v sobotním večerním servisu vrátili technici podvozek do původního stavu.

Už závěrečné časy prvního dne však zablýskaly na lepší časy, Šlehofer se vrátil tam, kam výkonově patří a v neděli to bylo už standardní. Posádka zajížděla rovnocenné časy se soupeři a postupovala v klasifikaci vzhůru. Ztráta z úvodu však už byla taková, že výš to nešlo.

Druhá zpráva se týká vývoje kauzy Třebíč. Vedení týmu a šéfmechanik byli pozváni na jednání disciplinární komise, které řídil předseda Lubomír Svoboda. Po čtyřhodinovém jednání výsledek nakonec nepadl. Disciplinární komise k závěru nedospěla a vedení týmu odjelo s tím, že dostane písemné vyjádření.

Třetí zpráva už míří do budoucna, na rallysprint v Pačejově. Tým tu nasadí Šlehofera s Mourkovou ve stejném autě, které jelo na Barum Rally. Pačejov leží v západočeském domácím regionu, proto bylo rozhodnuto o startu, ačkoliv před sezonou se o sprintech neuvažovalo.

Kromě samotných seznamovacích jízd čeká posádku ještě konzultace se stálým poradcem Jindřichem Štolfou o detailech rozpisu. Zlínský rozpis se ukázal jako ne zcela ideální, jezdec si ho napsal – zřejmě zase pod vlivem nedávné havárie – pomalejší než odpovídalo skutečnosti. Součástí příprav na Pačejov bude proto také ladění not.

Komentářů celkem: 15
2. 9. 2008 14:23
0 0
Pokud chce Roto Honzu někam dál posunout,at ho nechá jezdit se Soběhartem a necpe mu tam Mourkovou. Budou ladit noty,které mu stejně pořádně nepřečte a v Příbrami to bude mít zase jinaksmajlík
2. 9. 2008 14:44
0 0
Přijedu v sobotu zafandit Honzíku.
2. 9. 2008 15:09
0 0
Je to skvělé, že takhle ROTO Honzu podporuje, ale přijde mi, že jsou celkem dost přísní.
2. 9. 2008 15:53
0 0
gola: Člověče co ti ta Renata udělala? Plácáš akorát nesmysly. Kdybys měl správné informace tak z tebe nemůže vypadnout podobný blábol.
2. 9. 2008 15:55
0 0
tohle trochu nechápu ......co to má za smysl učit ho rozpis s Mourkovou a pak si vedle sebe posadit Soběharta na závod .....hmmm
2. 9. 2008 16:05
0 0
Petr Motz: To taky nechápu. A proti Mourkové nic nemám.
2. 9. 2008 16:20
0 0
já taky ne ....to jen mi přijde divné....smajlík
2. 9. 2008 16:23
0 0
Tohle je z tiskové zprávy o Pelhřimově: "Stálý spolujezdec Zbyněk Soběhart má potíže s uvolněním ze zaměstnání, opět ho nahradí Renáta Mourková."
Myslím, že v případě Pačejova, se bude jednat o stejný problém...
2. 9. 2008 16:23
0 0
Myslim si ba dokonce jsem si jist ze rozpis se musi naucit predevsim jezdec sam spolujezdec mu ho pak precte a jak sem se s Honzou bavil ma moznost jet s vice spolujezdci jak se Zbyndou tak napr. se Singerem a Honza urcite jede se Zbyndou ve stejne pohode jako s Renatou a hlavne si nemyslim ze by nekdy snizil praci jednoho z nich.Panove prosim nemate li overene informace nedelejte habaduru nechodte na tyto tiskove zpravy mate moznost svobodne volby a jiste no ikdyz obcas pochybuji zdravy rozum smajlík
2. 9. 2008 17:26
0 0
Ti co tomu nerozumí nejvíc rozumujísmajlík Když spolujezdec nemůže, tak asi někdo ten rozpis v seznamovačkách psát musí, to vám nedošlo? A i kdyby jela s Honzou Renata, o co jde? Nekažte tady každému závodění a radši fanděte. Jestli si ta holčina tady ty vaše plky čte, tak má určitě hned velkou chuť jet smajlík
2. 9. 2008 23:29
0 0
Renata čte tak hrozně,že pomohla Honzíkovi k vítězství v Tišnově , atd. Přesně jak říká none , a v tiskovce je to napsáno, rozpis bude ladit Honzík. A Renata mu to perfektně přečte. Kecy typu , cpe ji tam Svoboda a podobně jsou směšné. Kdyby Honzík řekl,že mu to nevyhovuje, mohl by jet s někým jiným. Sprinty nejsou v plánu , proto má Sob problém se narychlo uvolnit. Chytrákům doporučuji jít do servisu a říct to Renatě do očí. Klávesnice snese hodně co pánové? Kolik jste toho bezchybně přečetli vy? Maximálně tak Malého Bobešesmajlík
3. 9. 2008 09:19
0 0
Ohmmmm……tolik kritiky na to ,že to nechápu??? No to je jasný ,že to nechápu a přečetl jsem více než malého bobeše . A mám jednoho jezdce a chce aby se to četlo tak jak to chce on . Už to mám zažitý a nějak si nedokážu představit že budu číst jinému …hmmm a proti Renatě jsem taky nic nenapsal …. To jen skalní fandové maj asi moc horkou hlavu …
PS: Přečetl jsem i Malý Bobeš se učí létat ….taky dobrý ! J
3. 9. 2008 13:19
0 0
Petr Motz: Dobrý spolujezdec se přizpůsobí jezdci. Jestli to neumíš tak máš co zlepšovat. Nikdo nemá horkou hlavu,jen mě štve jak speciálně gola hází vše na Renatu. Viz. Pelhřimov. Proč neřekne,ýe Kresta naboural kvůli Grossovi?
CAMEL
4. 9. 2008 00:33
0 0
je jedno skym jede hlavne ze zajizdi v popredi startovniho pole a jede zaroven i pro oko divaka . hodne stesti v Pačejově . GO NUNI GOsmajlíksmajlíksmajlíksmajlík
4. 9. 2008 07:23
0 0
Kdyby Renata to asi neuměla číst nebo nerozuměla rozpisu tak si jí asi se bou brát nebude ne smajlík Jinak Honzko v sobotu ti jedu fandit, mám to skoro za barákem takže už se těšim smajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!