Vlastimil Resl - eWRC.cz
10. 9. 2008 19:03 − 2913× − 7

Štěstí přeje připraveným!!! Někdy…

Rally Agropa Pačejov přerušila úspěšnou sérii pěti pódiových závodů posádky Jiří Hladík – Marcela Dolečková.

Rally Agropa Pačejov přerušila úspěšnou sérii pěti pódiových závodů posádky Jiří Hladík – Marcela Dolečková. Opět se tak dělí o první příčku třídy A5 s Tomášem Gregou a závěrečné dva podniky slibují mimořádně dramatické vyvrcholení.

Jak hodnotíš letošní pačejovské tratě a organizaci? Některým lidem se nezamlouvaly poněkud dlouhé přejezdy mezi jednotlivými rychlostními zkouškami…

Jirka: „Letošní tratě byly trošku pozměněné a přibyla i nová rychlostní zkouška. Dlouhé přejezdy nás na pačejovské rallye moc nepřekvapují. Pravdou však je, že pokud má soutěž 275 kilometrů a z toho je 80 kilometrů rychlostních zkoušek, tak je to na sprint trošku divné. Organizace byla fajn, i když pořád je co zlepšovat.“

Úvodní erzeta se nesla v duchu dosavadního průběhu sezóny. Na Tomáše Gregu jste ztratili pouhé tři desetiny. Přesto se mi Váš průjezd v obci Strážovice zdál poněkud neklidný. Čím to?

Jirka: „Těžko říct. Možná to bylo přemírou snahy o co nejlepší výsledek. Na tuhle soutěž jsme se velice dobře připravili a chtěli jsme zde rozhodnout o titulu. Bohužel technika byla proti nám.“

Druhá a třetí vložka způsobila Váš propad na čtvrtou příčku. Co bylo příčinou této ztráty?

Jirka: „Při přejezdu na druhou zkoušku nám vytekla kapalina z řízení a my museli do druhé i třetí erzety startovat bez posilovače. Byl to celkem očistec.“

Do čtvrté erzety jste už kvůli problémům se servem neodstartovali. Nedalo se opravdu pokračovat a co se vlastně stalo?

Jirka: „Ještě v seskupení jsme věřili v odstranění závady a možnost bojovat dál, protože ztráta nebyla nijak velká. Kluci v servisu měnili řízení, ale nešlo to podle představ. Nakonec se to podařilo, ale ztratili jsme minutu a to už bylo zlé. Navíc nedošlo na výměnu poškozeného čerpadla, takže při příjezdu do časové kontroly jsme museli ze soutěže odstoupit. Přesto chci poděkovat všem mechanikům za skvělou práci a dík zaslouží i Jarda Vančík, který přispěchal na pomoc.“

Na čtvrté vložce odstoupil s poruchou motoru i Váš kamarád Václav Kopáček. Jak hodnotíš jeho premiéru s áčkovým vozem?

Jirka: „To se hodnotí těžko. Spíše bych ho potřeboval vidět jet, ale podle časů prokázal, že to v něm určitě je!“

Vaše odstoupení a Gregovo vítězství opět zajistilo bodovou rovnost na čele šampionátu. Jaký vývoj očekáváš od závěrečných dvou podniků a s jakou taktikou do nich půjdete?

Jirka: „Taktika zůstává stejná. Chceme zajet co nejlepší výsledek a především nerozbít auto. Ovšem na to jak se vše vyvine, si musíme ještě počkat. V Jeseníkách jsme nikdy nejeli, takže uvidíme.“

Rýsují se už nějaké novinky ohledně příští sezóny a Vašeho plánovaného startu s vozem specifikace S1600?

Jirka: „Všechno je zatím ve stádiu jednání, takže i když bych chtěl, prozatím nemohu říct nic bližšího.“

Komentářů celkem: 7
10. 9. 2008 20:041
0 0
Roberte supr fotka(ta druhá)smajlík
10. 9. 2008 20:212
0 0
Zdarek S1600 je masakr ale felda to je legendarni autko a upe bych take chtel, je to krasavica inak preju at ty souboje pokracuju az do posledniho zavoda pak sa je na co kukat a tak to ma byt jinak hodne stestismajlík
037
10. 9. 2008 20:393
0 0
Jede se dal Jiriku, a kdyz Te podcenim, i celkove druhe misto na konci sezony je super vysledek smajlíksmajlíksmajlíksmajlík
10. 9. 2008 20:434
0 0
Jirko to dáš smajlík
10. 9. 2008 21:075
0 0
GO PRASE GO!!!!! trocha provokace tak se nezlobtesmajlík
10. 9. 2008 21:566
0 0
GO PRASE GO!!! musí ho PRASE zdolat!!smajlíksmajlík
11. 9. 2008 06:487
0 0
Jiříku,je to moc škoda..ale na Jeseníkách ukážeš,co v tobě je....takže je musíš zpraskat smajlík! seš Borec a držim palec !
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!