Ondřej Plšek - eWRC.cz
8. 10. 2008 20:14 − 2190× − 12

Carlos Sainz šéfem týmu Volkswagen v MS?

Podle španělských médií je pravděpodobné, že v případě vstupu VW do mistrovství světa by se šéfem týmu stal legendární Carlos Sainz.

Podle španělského serveru marca.com by se Carlos Sainz mohl v případě vstupu Volkswagenu do mistrovství světa stát šéfem jejich továrního týmu. Server nadále uvádí, že vstup VW do MS od roku 2011 je velmi pravděpodobný.

Dále se uvádí, že jezdcem týmu by měla být současná dvojka Citroenu Dani Sordo. Sainz v minulosti Sorda podporoval a jeho angažování to týmu by tak bylo logickým vyústěním jejich spolupráce.

Komentářů celkem: 12
8. 10. 2008 21:05
0 0
Zajímavé info, pojedou s čím, s tím Scirocco anebo do té doby bude jiný model, Polo už je S2000... ale Volkswagen Scirocco GT24 Race Car už taky je.... http://www.youtube.com/watch?v=9-79wRBZAkw
8. 10. 2008 21:10
0 0
Scirocco asi.
8. 10. 2008 21:18
0 0
Zajímavé také je, že FIA zamítla žádost VW o výjimku, co se týče šíře vozu. Scirocco má 1810, S2000 má ale povoleno jen 1800 mm. Budou muset zužovatsmajlík
8. 10. 2008 21:24
0 0
Shacki, chtěl jsi asi napsat Scirocco má 1820 !! Jenom aby ostatní pochopili co jsi chtěl vysvětlit smajlík
8. 10. 2008 21:29
0 0
Už to mám správněsmajlík
8. 10. 2008 21:41
0 0
Aha tak ani já se netrefil :-D
8. 10. 2008 21:41
0 0
Tak Scirocco už teď vypadá dobře, ale co pak Škodovka...??? To jim bratři asi utáhnou kohouty....
8. 10. 2008 21:45
0 0
zúží to hned, 2x to pošlou bokem proti zdi a hned budou mít metr osumdesátsmajlík
8. 10. 2008 22:54
0 0
2011, Sainz šéf, Sordo pilot a každý úterý budou mít rajskou... :-D Ne vážně - dává to smysl, ale je tam hodně proměnnejch, zvlášť u pilota. Jinak mě samozřejmě napadá jak si budou rozumět Fabia II WRC a Scirocco v jednom šampionátu...
9. 10. 2008 04:31
0 0
Armin - specialista na nastaveni smajlík
9. 10. 2008 18:06
0 0
no myslím si že sordo zůstane u citroenu,myslím že ho tam nechají kdo by tam jinel šel smajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík
9. 10. 2008 19:12
0 0
Udajne bude dvojka u Citroenu Rautenbach.

Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit (nahoře nad menu)!

reklama