9. 1. 2004 00:00 − 2405× − 0

Honza a Filip z Rakouska – 7

Sedmý díl je prvním z průběhu samotné soutěže. Po RZ3 se ozval Filip Schovánek se shrnutím průběhu prvních třech rychlostních testů.

Pokračujeme sedmým dílem v seriálu telefonických informací z rakouského Freistadtu od členů posádky Škoda Matador teamu Jan Kopecký-Filip Schovánek. Sedmý díl je prvním z průběhu samotné soutěže. Po RZ3 se ozval Filip Schovánek se shrnutím průběhu prvních třech rychlostních testů.


Foto: Petr Lusk – RZ 1

"Na RZ1 jsem začali dobře. Snažíme se jet rychle, ale příliš neriskovat. Každá drobná chybička může znamenat stop v celé soutěži. Druhý dosažený čas byl určitě dobrým vstupem do soutěže.
Bohužel na RZ2 udělal chybu Hermann Gassner a spadl do příkopu. Když jsme přijížděli k jeho vozu, byly vyvěšeny žluté vlajky a průjezd byl velmi ztížen. Ztratili jsme tedy drahocenné sekundy a žádáme o přidělení náhradního času.
Třetí rychlostní zkouška byla dlouhá devatenáct kilometrů a zhruba na čtrnáctém kilometru jsme Hermanna Gassnera dojeli. Jeho vůz velmi prášil sníh a Honza měl extrémně sníženou viditelnost. Samozřejmě ani Gassner a ani my jsme nechtěli riskovat při předjížděcím manévru spadnutí do příkopu a proto jeho předjetí na úzké trati trvalo velmi dlouho. Dle mého odhadu jsme mohli ztratit zhruba 10 až 15 sekund.
Vzhledem k tomuto faktu jsme požádali, abychom mohli startovat za Gassnerem 2 minuty a této naší žádosti bylo vyhověno. Neměli bychom tedy v další sekci mít již problémy obdobného typu.
Jedeme na 15" pneumatikách s hroty s jednou rezervou. S vozem nejsou žádné technické problémy.


Foto: Dan Porazil – RZ 2

Omlouvám se všem fanouškům, že jsme se neozvali z ranního servisu, ale prostě nám na telefonický vstup nezbyl volný čas. Dnes bychom se měli podruhé ozvat z Rakouska po 6.rychlostní zkoušce".

Děkuji za aktuální informace posádce Škoda Matador teamu Jan Kopecký-Filip Schovánek.

Komentářů celkem: 0
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!