16. 10. 2008 09:36 − 2417× − 20

Před premiérou nového S2000

Bryan Bouffier odzkouší na posledním podniku ME – Rally d´Antibes nový speciál S2000 – Proton Satria Neo.

Již druhý polský titul si letos připsal Francouz Bryan Bouffier s navigátorem Xavierem Panserim a vozem Peugeot 207 S2000. O víkendu se ale na francouzské Rally d'Antibes pustí do jiného dobrodružství. Posádka si totiž připíše premiérový start s novým přírůstkem do rodiny S2000 – Protonem Satria Neo připravené Mellors Elliot Motorsport.

Pro Bouffiera není cílem na soutěži zvítězit, i když i to se mu již v roce 2006 podařilo. "Naším cílem je především přivést Satrii po 310 km do cíle, protože v rally to budou jeho první kroky. Je to příležitost k testu v reálných podmínkách. Víme, že je stále ještě mnoho práce, aby byl nový Super 2000 optimální, ale základ je velmi dobrý a auto má neuvěřitelný potenciál. Bude vybaven pneumatikami BFGoodrich, což je také velké plus," říká pilot, který se dvakrát ukázal i na Barum rally Zlín.

43. ročník Rallye Antibes Cote d'Azur je zařazen do Mistrovství Evropy a pojede se jako její poslední díl. Soutěž začíná v pátek 17. října 2008, první rychlostní zkouška odstartuje ve 14 hodin 19 minut. V pátek, v sobotu i v neděli projedou posádky pokaždé 6 RZ.


Foto: www.cersanirally.pl

Bryan Bouffier odstartuje do závodu se startovním číslem 11. Okolo sebe bude mít dalších 14 soupeřů se speciály S2000, mezi kterými nechybí zbylí dva adepti na titul šampiona Evropy. Renato Travaglia s Puntem S2000 už má ale spíše jen teoretickou šanci na skalp vedoucího muže bodování – Lucu Rossettiho (207 S2000).

České fanoušky může zajímat fakt, že se na francouzském podniku představí tři posádky z Čech. Tradiční je již účast Antonína Tlusťáka se spolujezdcem Janem Škaloudem a vozem Citroen C2 S1600. Čím dál častěji vyráží do světa i další posádka – Tomáš Pletka a Petr Novák, tentokrát s Citroenem C2R2 Max. Třetím do party bude překvapivě Egon Smékal s Pavlem Dreslerem a Hondou Civic Type R.

Komentářů celkem: 20
16. 10. 2008 09:49
0 0
Příznivá zpráva. Více značek přinese oživení IRC. Jen 16.října není pátek.
16. 10. 2008 09:51
0 0
a co škoděnka...? máte další nějaké info?
16. 10. 2008 09:55
0 0
To imprez: Joj, opraveno. smajlík
16. 10. 2008 10:37
0 0
Co taká škoděnka na Lausitzu...smajlík
16. 10. 2008 10:49
0 0
tož měla tam být, ale asi nebudesmajlík Ale třeba bude překvapení z jiných luhů a hájů někde jinde...
16. 10. 2008 11:51
0 0
Se divím, že ani nikdo neštěká na potenciál smajlík
16. 10. 2008 13:02
0 0
Koukal jsem na jútúb na testování toho protonu a něco mi na těch záběrech silně nesedí...jen nemůžu přijít na to co...ale fandím jim, to zas jósmajlík
16. 10. 2008 13:17
0 0
Shacki: Start na Antibes s nulou se plánoval jednu dobu také. Přeci jen Antibes se jede z velké části na tratích Monte. Ale asi to padlo...
16. 10. 2008 13:31
0 0
A Sosnová nebo Prague nebude??
16. 10. 2008 13:52
0 0
Wladimeer, čteš mi myšlenkysmajlík
16. 10. 2008 18:55
0 0
tohle auto vypadá fakt hezky
16. 10. 2008 20:42
0 0
tak třeba by se ta škoděnka mohla objevit ve Vsetíně, na Monte budou panovat stejné (místy sněhové) podmínky jak za týden na Wurthu smajlík
16. 10. 2008 21:45
0 0
Myslím, že sníh na Vsetíně je pravděpodobnější než na Monte smajlík
17. 10. 2008 11:54
0 0
Travaglia bude na Antibes nakonec chybět...
17. 10. 2008 14:43
0 0
hmmm.....tak dle výsledků to na žádnou bombu nevypadá smajlík
17. 10. 2008 16:18
0 0
Capacek: zas ber to tak, že teď jsou odjeté 3 rz a není na tom nejhůř ( na první ostrý závod) a to že jim na druhý rz sjezdař nadělil 40s všem, je taky trochu z jinýho světa. Jinak Tlusťák vede zatim skupinu A
17. 10. 2008 18:17
0 0
vi nekdo co ma za motor? zas nejaky zatrceny mitsubish?
17. 10. 2008 18:58
0 0
Sice fakt nevím, co jsi chtěl říct, ale motor by měl vycházet ze sériového Campro CPS 1.8 16V.
17. 10. 2008 19:20
0 0
Ja nekde cetl ze je tam motor vychazejci z motoru Renault 1.8 coz nevylucuje ze ho nepouzivaj i v serii
17. 10. 2008 20:58
0 0
Motor Renault se už v nových modelech Protonu nepoužívá, pokud vím. Campro CPS je úplně nový motor představený loni.

Jinak podle infa z francouzského fóra hlásí Bouffier problémy s motorem (nízký výkon). Snad to do zítra opraví.
Pro komentování je třeba se nejprve přihlásit!

Je aktivovaný AdBlock nebo jiný blokátor reklam!
Pokud chcete náš web používat, vypněte ho prosím. Děkujeme!